
Αρχικό μήνυμα απο
jkourkoulis
Ειναι δυσκολο να δεχτω οτι δεν σας εντυπωσιαζει ενα τετοιο συνολο. Λετε οτι ειναι ευκολο να φτασει καποιο αυτοκινητο αυτη την υποδυναμη με τουρμπο κλπ. Ειναι πραγματι τοσο απλο μια εταιρια σαν την mercedes να δωσει στην αγορα (δεν ειναι πλεον ενα πειραμα) ενα τετοιο αυτοκινητο; Αφου ειναι ευκολο και γινεται εδω και χρονια γιατι δεν το εκανε καμια εταιρια τοσα χρονια; Μην μου πειτε οτι δεν ηθελαν γιατι εβγαζαν μονο ατμοσφαιρα, τοσα τουρμπο βγαινουν τοσα χρονια κανενα εργοστασιακο δεν ειχε τετοια δυναμη... Μην ξεχναμε οτι οταν αγοραζεις αυτοκινητο απο τη mercedes (bmw, audi κλπ) εχεις την απαιτηση να δουλευει σωστα, αν παω εγω στο μαστρομητσο και του πω κανε μου το z3 1.9 350 αλογα θα εχω την ιδια απαιτηση; Κατα την αποψη μου εκει ειναι η δυσκολια, στο να τολμησεις! Προφανως ο καθενας επιλεγει αυτο που του αρεσει και σιγουρα πολλοι απο εσας ξερετε περισσοτερα για αυτοκινητα απο οτι εγω. Συγγνωμη αν κουρασα σιγουρα απο κοντα θα ηταν πιο ενδιαφερουσα η συζητηση!
Στάλθηκε από το LT22i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο λόγος που δεν εφαρμόστηκε τόσα χρόνια είναι ότι οι εποχές εκείνες έδιναν το περιθώριο στο κοινό που απευθύνονταν αυτού του είδους οι εταιρίες να παράγουν τέτοιου είδους αυτοκίνητα γιατί υπάρχε και η ανταπόκριση από τους ενδιαφερόμενους...
Τώρα όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επιβιώσουν και προφανώς θα ψάξουν για λύσεις με σκοπό να προσεγγίσουν περισσότερους αγοραστές...
Και θα κάνω και ένα ερώτημα: Ποιόν κινητήρα θεωρείτε πιο αξιόπιστο? Έναν ατμοσφαιρικό 4000 κυβικών με 400 άλογα ή έναν 2000 κυβικών με 350+ άλογα που σηκώνει πίεση ένα σκασμό bar? Και δεν μιλάω για 200.000 χλμ γιατί από τις 300.000 χλμ και μετά φαίνεται τι αξίζει... Είναι κι αυτό ένας μεγάλος παράγοντας που αποφεύγεται η χρήση τουρμπίνας των "έξυπνων" εταιριών που δεν πουλάνε αυτοκίνητα 5ετίας-10ετίας...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη HLIAS - E36 : 28-01-14 στις 22:21
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,
ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!