Καλημερα
Βασικά μονο το 8αρια που προορίζονταν για εξαγωγή απο την Ιαπωνια φορουσαν 5αρι σασμαν. Τα Ιαπωνικα φορανε 6αρι.
Τα πειραγμενα κοντραδικα 9αρια φορανε 5αρι γιατι ξεκινανε καλυτερα απο σταση λογο μακρυτερων σχεσεων αφου κρατανε περισσοτερη ωρα πιεση και γλυτωνουν και μια αλλαγη σε πατηματα.
Αν οδηγησεις μαμα 7αρι/8αρι 5ταχυτο, θα νομισεις οτι πατας φρενο στο κουμπωμα 5ης.
8αρι με ολόσωμη εξατμηση, εισαγωγη, εκκεντροφόρους, μπεκ, αντλια, και αγραφο και πιεση τερμα στο 1.7 , ειναι πισω απο CSL σε ευθεια.
9αρι με μονο φιλτρο και ολόσωμη εξατμηση ειναι μπροστα.
Η τουρπινα του 8αριου ειναι πολυ μικρη και εχει παροχη μεχρι 370 αλογα . Μετα τις 6Κ στροφες δεν κραταει πιεση λογο του οτι ειναι πολυ μικρη και το αμαξι ψηλα δεν λέει τιποτα και ουτε εχει δυνατοτητες να ανεβασει.
Στο 9αρι η εργοστασιακη τουρπινα εχει παροχή πάνω απο 460 αλογα και με το συστημα το αμαξι στροφαρει ανετα και πολυ ψηλα.
Το συστημα MIVEC κανει θαυματα και το αμαξι σε συνδιασμο με την μεγαλυτερη τουρπινα στροφαρει και ευκολα ψηλά σαν ατμοσφαιρικό.
Οι διαφορες σε εργοστασικό στησημο και στην αποκριση του μοτερ ειναι αρκετα μεγαλες. Ειναι αλλο αμαξι.
Γνωμη μου ειναι οτι τα Εβο 7/8 ειναι αποτυχία αν συγκριθουν με τα Εβο 2-3-5-6-9.
Το 9αρι ειναι το καλυτερο Εβο που εχει βγει ποτε.
Καλυτερο και απο 6αρι ΤΜΕ.
Μην κανεις το λαθος να χασεις το χρόνο σου κοιταζοντας για 8αρι Εβο. 