ΑΝ καποιος ειναι διατεθημενος να δωσει σχεδον 5κ που στοιχιζει ενα πληρες σετ εξατμισης τοτε σαφως και αξιζει αφου το μοτερ ειναι πολυ φιμωμενο μιας και τα σαινια του Μοτορσπορτ αφησαν τα ιδια χταποδια με το 540. O πρωτος που ειχε κανει λογο γι αυτο ηταν ο Novak που μεταξυ αλλων μονωνε τα χταποδια για μειωση της θερμοκρασιας στο engine bay ωπου πραγματικα φτιαχνεις γιουβετσι σε μιση ωρα.
Εγω δε το εκανα γιατι τσιγκουνευτηκα τα 5 χιλιαρικα που ηθελε η supersprint τοτε και εβαλα μονο τελικα κυριως για τον ηχο .
Το κακο με το Μ5 Ε39 ηταν οι πολυ περιορισμενες επιλογες βελτιωσης που
ειχαμε κυριως λογο του χαραχτηρα του αυτοκινητου, του αγοραστικου κοινου του και της χρησης για την οποια προοριζοταν, σε αντιθεση με το Μ3 που εχει πληθωρα απο καλουδια σα γιαπωνεζικο WRX η EVO.
Αντι να ριξω τοσα χρηματα σε εξατμιση για εξτρα ιπποδυναμη σκεφτηκα να τα δωσω για μπρος-πισω φρενα που παρειχε μονο ο Movit και στοιχιζαν περιπου 6-7κ τοτε.
Και το ram-air σε συνδιασμο με K&N ηταν μια απλη, αξιοπιστη και φθηνη βελτιωση αλλα αν δε θελεις το αμαξι για κοντρες και μονο θεωρω οτι η δυναμη του ειναι υπεραρκετη.