Σελίδα 7 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 5678917 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 435

Θέμα: M3,M5,335,535 απορίες

  1. #61
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΑΝ καποιος ειναι διατεθημενος να δωσει σχεδον 5κ που στοιχιζει ενα πληρες σετ εξατμισης τοτε σαφως και αξιζει αφου το μοτερ ειναι πολυ φιμωμενο μιας και τα σαινια του Μοτορσπορτ αφησαν τα ιδια χταποδια με το 540. O πρωτος που ειχε κανει λογο γι αυτο ηταν ο Novak που μεταξυ αλλων μονωνε τα χταποδια για μειωση της θερμοκρασιας στο engine bay ωπου πραγματικα φτιαχνεις γιουβετσι σε μιση ωρα.
    Εγω δε το εκανα γιατι τσιγκουνευτηκα τα 5 χιλιαρικα που ηθελε η supersprint τοτε και εβαλα μονο τελικα κυριως για τον ηχο .
    Το κακο με το Μ5 Ε39 ηταν οι πολυ περιορισμενες επιλογες βελτιωσης που
    ειχαμε κυριως λογο του χαραχτηρα του αυτοκινητου, του αγοραστικου κοινου του και της χρησης για την οποια προοριζοταν, σε αντιθεση με το Μ3 που εχει πληθωρα απο καλουδια σα γιαπωνεζικο WRX η EVO.
    Αντι να ριξω τοσα χρηματα σε εξατμιση για εξτρα ιπποδυναμη σκεφτηκα να τα δωσω για μπρος-πισω φρενα που παρειχε μονο ο Movit και στοιχιζαν περιπου 6-7κ τοτε.
    Και το ram-air σε συνδιασμο με K&N ηταν μια απλη, αξιοπιστη και φθηνη βελτιωση αλλα αν δε θελεις το αμαξι για κοντρες και μονο θεωρω οτι η δυναμη του ειναι υπεραρκετη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 06-06-13 στις 11:52

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    BILL007 (06-06-13), nikos1400 (06-06-13), Thomelef (06-06-13), vagmag (06-06-13)

  3. #62
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos Allroad Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tι budget εχεις Βαγγελη ?
    Θες να κανεις μια ανταλλαγη ενα προς ενα η δινεις και καποια διαφορα ?
    Αν πάρω Μ5 Ε39, απλά ανταλλαγή. Με το σκεπτικό ότι εδώ κανένα από τα δύο δεν έχει αγοραστικό κοινό, και στη Γερμανία έχουν παρόμοιες τιμές (με το Μ3 ίσως πιο ακριβό...).

    Το να δώσω 15000-20000 ευρώ παραπάνω για Ε92... δεν νομίζω ότι είναι τοοοοσο μεγάλη αναβάθμιση όσο η διαφορά τιμής.

    Τα επιπλέον 50.0000+ για ένα GTR, ¨η 997 τούρμπο, ή φερράρι... είναι μεγάλο πόσο για τη σήμερον ημέρα... για αυτοκίνητα που ξεφεύγουν σε επιδόσεις... αλλά δεν ξέρω πόσο διασκέδαση προσφέρουν στην καθημερινότητα...

    Φυσικά από το μυαλό έχουν περάσει πολλές σκέψεις ....
    Κορβέτα
    Maserati 4200 (επίσης δεν είναι αναβάθμιση σε δύναμη ιδιαίτερη)
    360 ....
    430... ξεφεύγει ακόμα περισσότερο
    R8... δεν ξέρω από διασκέδαση...
    Μ5 Ε60... σοβαρή αναβάθμιση σε δύναμη, βολικό κόστος, αλλά μεγάλη φοβάμαι την αξιοπιστία...
    και οτιδήποτε άλλο...

    όλες οι αναβαθμίσεις κοστίζουν πολλά...οπότε έτσι κατέληξα, απλά να δοκιμάσω άλλο αυτοκίνητο για άλλη εμπειρία...

  4. #63
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Tου φιλου μου sal <evolve> to E39 με ροικη συν χταποδια συν φουλ εξατμιση συν mafless tune ,πηρε 50 αλογα σε maha.
    τρομερη διαφορα για ατμοσφαιρα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  5. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    vagmag (06-06-13)

  6. #64
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Wink

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν πάρω Μ5 Ε39, απλά ανταλλαγή. Με το σκεπτικό ότι εδώ κανένα από τα δύο δεν έχει αγοραστικό κοινό, και στη Γερμανία έχουν παρόμοιες τιμές (με το Μ3 ίσως πιο ακριβό...).

    Το να δώσω 15000-20000 ευρώ παραπάνω για Ε92... δεν νομίζω ότι είναι τοοοοσο μεγάλη αναβάθμιση όσο η διαφορά τιμής.

    Τα επιπλέον 50.0000+ για ένα GTR, ¨η 997 τούρμπο, ή φερράρι... είναι μεγάλο πόσο για τη σήμερον ημέρα... για αυτοκίνητα που ξεφεύγουν σε επιδόσεις... αλλά δεν ξέρω πόσο διασκέδαση προσφέρουν στην καθημερινότητα...

    Φυσικά από το μυαλό έχουν περάσει πολλές σκέψεις ....
    Κορβέτα
    Maserati 4200 (επίσης δεν είναι αναβάθμιση σε δύναμη ιδιαίτερη)
    360 ....
    430... ξεφεύγει ακόμα περισσότερο
    R8... δεν ξέρω από διασκέδαση...
    Μ5 Ε60... σοβαρή αναβάθμιση σε δύναμη, βολικό κόστος, αλλά μεγάλη φοβάμαι την αξιοπιστία...
    και οτιδήποτε άλλο...

    όλες οι αναβαθμίσεις κοστίζουν πολλά...οπότε έτσι κατέληξα, απλά να δοκιμάσω άλλο αυτοκίνητο για άλλη εμπειρία...
    αν δεν εχεις φορολογικο θεμα το Ε39 ειναι αμαξαρα κατ εμε
    κ δεν εχεις και τα δισκοπλατα κ smg του Ε60
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  7. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    vagmag (06-06-13)

  8. #65
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tου φιλου μου sal <evolve> to E39 με ροικη συν χταποδια συν φουλ εξατμιση συν mafless tune ,πηρε 50 αλογα σε maha.
    τρομερη διαφορα για ατμοσφαιρα.
    Στο δρομο τι διαφορα ειδε Γιαννη ? Γιατι φοβαμαι πως ολα αυτα δεν πρεπει να ειναι πανω απο δυο αυτοκινητα στην καλυτερη .
    Οσο για την αναβαθμιση Βαγγελη, το Ε92 με αυτα που συζηταμε δεν εχει καμια απολυτως επαφη οπως δεν εχει και το Ε30 με το Ε60.

  9. #66
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos Allroad Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο δρομο τι διαφορα ειδε Γιαννη ? Γιατι φοβαμαι πως ολα αυτα δεν πρεπει να ειναι πανω απο δυο αυτοκινητα στην καλυτερη .
    Οσο για την αναβαθμιση Βαγγελη, το Ε92 με αυτα που συζηταμε δεν εχει καμια απολυτως επαφη οπως δεν εχει και το Ε30 με το Ε60.
    50 αλογα ειναι 13% αυξηση ιπποδυναμης που για ατμοσφαιρικο ειναι πολυ καλο νουμερο.
    κοπιο με Ε60.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  10. #67
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos Allroad Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο δρομο τι διαφορα ειδε Γιαννη ? Γιατι φοβαμαι πως ολα αυτα δεν πρεπει να ειναι πανω απο δυο αυτοκινητα στην καλυτερη .
    Οσο για την αναβαθμιση Βαγγελη, το Ε92 με αυτα που συζηταμε δεν εχει καμια απολυτως επαφη οπως δεν εχει και το Ε30 με το Ε60.
    Το Ε39 με το Ε60 ηθελα να γραψω....σορρυ.

  11. #68
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στηθηκε με Ε60 (με νορμαλ οδηγο, οχι κουλαδι) και πηγαν μαζι ??
    Δε σε αμφισβητω αλλα το βρισκω κουφο μιας και απο δευτερες το Ε60 εξαφανιζεται με τα δυο αυτοκινητα σε στοκ μορφη. Δηλαδη 50 αλογα καλυπτουν τοσο μεγαλη διαφορα δεδομενου οτι το Ε60 με το smg iii αλλαζει σα πιστολι ?

  12. #69
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos Allroad Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το Ε39 με το Ε60 ηθελα να γραψω....σορρυ.
    Ντεν κατάλαβα κ. Νίκο...

    Επίσης στο προηγούμενο ποστ τα γράφατε τόσο όμορφα, που ετοιμαζόμουν να πάρω τηλ για την ανταλλαγή.... και καταλήξατε... να ΜΗΝ το προτείνετε....

    Πάλι από την αρχή λοιπόν.

  13. #70
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εννοω οτι η διαφορα του Ε92 με το Ε39 και Ε46 ειναι οσο μεγαλη ειναι και η διαφορα στην σημερινη τους τιμη οπως συμβαινει με ολα τα αυτοκινητα αλλωστε.
    Παντα η νεα γενια θα ειναι καλυτερη απ την προηγουμενη ασχετα αν καποια πραγματα εμας δε μας αρεσουν.
    Ετσι και το Ε60 ειναι πολυ καλυτερο απο το Ε39 σχεδον σε ολα τα σημεια πλην ισως της αισθησης της ροπης χαμηλα. Αλλα και εκει ειναι η αισθηση οχι η πραγματικη διαφορα.

  14. The Following 3 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    micz (06-06-13), pilot (06-06-13), vagmag (06-06-13)

Σελίδα 7 από 44 ΠρώτηΠρώτη ... 5678917 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP