Tου φιλου μου sal <evolve> to E39 με ροικη συν χταποδια συν φουλ εξατμιση συν mafless tune ,πηρε 50 αλογα σε maha.
τρομερη διαφορα για ατμοσφαιρα.
Tου φιλου μου sal <evolve> to E39 με ροικη συν χταποδια συν φουλ εξατμιση συν mafless tune ,πηρε 50 αλογα σε maha.
τρομερη διαφορα για ατμοσφαιρα.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
vagmag (06-06-13)
Στηθηκε με Ε60 (με νορμαλ οδηγο, οχι κουλαδι) και πηγαν μαζι ??
Δε σε αμφισβητω αλλα το βρισκω κουφο μιας και απο δευτερες το Ε60 εξαφανιζεται με τα δυο αυτοκινητα σε στοκ μορφη. Δηλαδη 50 αλογα καλυπτουν τοσο μεγαλη διαφορα δεδομενου οτι το Ε60 με το smg iii αλλαζει σα πιστολι ?
Εννοω οτι η διαφορα του Ε92 με το Ε39 και Ε46 ειναι οσο μεγαλη ειναι και η διαφορα στην σημερινη τους τιμη οπως συμβαινει με ολα τα αυτοκινητα αλλωστε.
Παντα η νεα γενια θα ειναι καλυτερη απ την προηγουμενη ασχετα αν καποια πραγματα εμας δε μας αρεσουν.
Ετσι και το Ε60 ειναι πολυ καλυτερο απο το Ε39 σχεδον σε ολα τα σημεια πλην ισως της αισθησης της ροπης χαμηλα. Αλλα και εκει ειναι η αισθηση οχι η πραγματικη διαφορα.
δλδ Ε60 ;;;;
ε και άμα πιάσω τα 500 άλογα.... μάλλον θα κλείσω και σαν οδηγός![]()
Οχι γιατι και αυτο γεροντιστικο ειναι . Με τεσσερεις πορτες και τοσο ογκο ειναι σα να σερνεις ενα σπιτι μαζι σου, οσο γρηγορο και αν ειναι .
Πολλες φορες, οταν εισαι μονος σε ενα τοσο μεγαλο αυτοκινητο, κοιτας προς τα πισω καθισματα απο τη θεση του οδηγου και βλεπεις ενα μεγαλο κενο χωρο αφενος και νιωθεις οτι κουβαλας ενα τεραστιο νεκρο ογκο και φορτιο αφετερου.
Αν δε σ'ενοχλουν ολα αυτα τοτε καλοριζικο το Μ5 ειτε 39 ειτε 60.