Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 51

Θέμα: το ARAL σε 10-40 ειναι καλο???

  1. #21
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMW2jz Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη να τα βγαλω επειγοντως??
    Θα είμαι όσο πιο ειλικρινής μπορώ. Τα δοκίμασα και όντας ατμοσφαιρικός αλλά και σαν τουρμπατος πρώτου σταδίου. Σαν ατμοσφαιρικός δεν μπορώ να πω οτι δεν έμεινα ικανοποιημένος (τιμή- ποιότητα). Ίσα ίσα για τα λεφτά τους ήταν καλά. Σαν τούρμπο στάδιο 1 και 1+ μόνο άσχημα έχω να πω. Σε στάδιο 4 πλέον ούτε το όνομά τους δε θέλω να ακούω. Άντε θα μου πεις οτι είμαι περίεργος. Θα το δεχτώ. Δυστυχώς όμως είμαι μέλος σε 3 φόρουμ VAG και είναι πολλοί αυτοί που συμμερίζονται τα λεγόμενά μου. Τι να σου πω... Κράτα τα στην μηχανή σου. Είναι κρίμα να τα πετάξεις. Λεφτά κάνουν και σίγουρα δε τα βρήκες στο δρόμο. Απλά ανάλογα με το οδηγικό σου στυλ έχε το νου σου στο να τα ελέγχεις, τόσο σαν στάθμη και υφή, αλλά και αν υδροφυλλίζονται, ελέγχοντας το κάτω μέρος της τάπας λαδιού στην κεφαλή. Απο εκεί και πέρα, καλά χιλιόμετρα!!!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    BILL007 (25-03-13), ghost-rider (23-03-13)

  3. #22
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αμα σηκωνει πιεση υπερπληρωσης σε διαδρομη θα τα κανει νερο τα 10-40.
    Σε racing βολτα το πιο πιθανο να μεινεις απο πιεση λαδιου.
    Οχι οτι θα σου αναψει λαμπακι(στο 0,5 bar αναβει), αλλα με 2 bar πιεση λαδιου στις 3.000rpm... Μετρας ωρες για το μοτερ.

    Εχεις οργανο πιεσης λαδιου μεσα?
    Αν ναι το συμβουλευεσαι!
    Αν οχι, μην πετας τα λαδια.
    Απλα οσο μπορεις μην τα σκιζεις(τα σκιζεις οχι μονο με στροφαρισμα αλλα και με "πεταλιά". Οταν το τουρμπιζεις χαμηλα).
    Κρατα τα 5.000 χλμ(δεν ειναι και για παραπανω τα ημισυνθετικα).

    Δεν υπαρχει περιπτωση να αντεξουν σκισιμο ομως. Ουτε μια διαδρομη.
    Κ εγω στο 20vt του αδερφου μου τα εχω δει.
    Και στοκ και πουσσαρισμενο.
    Οχι, οχι, οχι.

    Δεν κανουν.
    Για τα ατμοσφαιρικα και vag και bmw και οτιδηποτε, εφοσον τηρουν προδιαγραφες ειναι μια χαρα.
    Δεν αντεχουν στα τουρμπατα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 23-03-13 στις 21:52

  4. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Azurius (24-03-13), BILL007 (25-03-13)

  5. #23
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα 8βάλβιδα ίσως.... Σε τούρμπο μοτέρ όμως απο μακριά και αγαπημένοι!!!
    Εγω έβαζα σιλκολιν
    Κάτι φίλοι μου παλια που χρησιμοποιούσαν αράλ σε σκοντά Kai s3 20vt δεν είχαν θεμα.
    Δεν θυμάμαι ποιο νούμερο μονο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 23-03-13 στις 22:05
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  6. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    Azurius (24-03-13)

  7. #24
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω έβαζα σιλκολιν
    Κάτι φίλοι μου παλια που χρησιμοποιούσαν αράλ σε σκοντά Kai s3 20vt δεν είχαν θεμα.
    Δεν θυμάμαι ποιο νούμερο μονο
    Νταξει το aral 5-50 ειναι κτηνος. Καμια επαφη με το 10-40.
    Πολλοι το δουλευουν σε αμαξια πιεσμενα και ανταπεξερχεται με το παραπανω...

  8. #25
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αμα σηκωνει πιεση υπερπληρωσης σε διαδρομη θα τα κανει νερο τα 10-40.
    Σε racing βολτα το πιο πιθανο να μεινεις απο πιεση λαδιου.
    Οχι οτι θα σου αναψει λαμπακι(στο 0,5 bar αναβει), αλλα με 2 bar πιεση λαδιου στις 3.000rpm... Μετρας ωρες για το μοτερ.

    Εχεις οργανο πιεσης λαδιου μεσα?
    Αν ναι το συμβουλευεσαι!
    Αν οχι, μην πετας τα λαδια.
    Απλα οσο μπορεις μην τα σκιζεις(τα σκιζεις οχι μονο με στροφαρισμα αλλα και με "πεταλιά". Οταν το τουρμπιζεις χαμηλα).
    Κρατα τα 5.000 χλμ(δεν ειναι και για παραπανω τα ημισυνθετικα).

    Δεν υπαρχει περιπτωση να αντεξουν σκισιμο ομως. Ουτε μια διαδρομη.
    Κ εγω στο 20vt του αδερφου μου τα εχω δει.
    Και στοκ και πουσσαρισμενο.
    Οχι, οχι, οχι.

    Δεν κανουν.
    Για τα ατμοσφαιρικα και vag και bmw και οτιδηποτε, εφοσον τηρουν προδιαγραφες ειναι μια χαρα.
    Δεν αντεχουν στα τουρμπατα.
    Πάρα πολύ σωστός ο κύριος!!!!!!!

  9. The Following User Says Thank You to Azurius For This Useful Post:

    ghost-rider (24-03-13)

  10. #26
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω έβαζα σιλκολιν
    Κάτι φίλοι μου παλια που χρησιμοποιούσαν αράλ σε σκοντά Kai s3 20vt δεν είχαν θεμα.
    Δεν θυμάμαι ποιο νούμερο μονο
    Ενδεχομένως το 5-50 χρησιμοποιούσαν. Εκεί ναι! Ανταποκρίνεται. Αλλά και πάλι σε μοτέρ με υδραυλικά ωστήρια (τα οποία αν είναι το μοτέρ αρκετά φουσκωμένο από πιέσεις) την ακούνε εύκολα, δε θα τα έβαζα.... Το αποτέλεσμα θα είναι ο ίδιος σαματάς με αυτόν που έκανε το μυδράλιο μετά απο σκίσιμο μέχρι την Κατερίνη. Σαν να έχεις δηλαδή κάποιον να χορεύει κλακέτες. Θα με πεις υπερβολικό και θα το δεχτώ. Αλλά έχω καεί απο αυτά τα λάδια, κυρίως λόγω του τρελά επιθετικού στυλ οδήγησής μου. Δεν το αρνούμαι. Το θέμα είναι μην πάθει κανείς ζημιά. Απο εκεί και ύστερα, ο μόνος που κλαίει είναι ο ιδιοκτήτης!

  11. The Following User Says Thank You to Azurius For This Useful Post:

    BILL007 (25-03-13)

  12. #27
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενδεχομένως το 5-50 χρησιμοποιούσαν. Εκεί ναι! Ανταποκρίνεται. Αλλά και πάλι σε μοτέρ με υδραυλικά ωστήρια (τα οποία αν είναι το μοτέρ αρκετά φουσκωμένο από πιέσεις) την ακούνε εύκολα, δε θα τα έβαζα.... Το αποτέλεσμα θα είναι ο ίδιος σαματάς με αυτόν που έκανε το μυδράλιο μετά απο σκίσιμο μέχρι την Κατερίνη. Σαν να έχεις δηλαδή κάποιον να χορεύει κλακέτες. Θα με πεις υπερβολικό και θα το δεχτώ. Αλλά έχω καεί απο αυτά τα λάδια, κυρίως λόγω του τρελά επιθετικού στυλ οδήγησής μου. Δεν το αρνούμαι. Το θέμα είναι μην πάθει κανείς ζημιά. Απο εκεί και ύστερα, ο μόνος που κλαίει είναι ο ιδιοκτήτης!
    μεχρι στιγμης αντε να εχω γραψει 120 χλμ...κ οπως επισης αναφερατε κ πιο πανω τα τσεκαρω συνεχως πριν απο καθε μιζια μετα απο αυτα που ακουσα εδω μεσα....δεν βλεπω διαφορα ιδια μου φαινονται αν και απο τα 120 χλμ τα 80 εχουν γινει λιγο βιαια....ειδικα εχθες που ειχε κ γαμω τις μερες....τεσπα θα τα αφησω μεχρι να γραψω μια 500αρου κ μετα θα τα βγαλω κ θα παω σε MOTUL...ο κινητηρας μου ειναι βελτιωμενος κ πηγαινω βολτα στα 430-450 στο 1,2....απλα ακουσα ενα φιλο που μου ειπε οτι το αραλ οπως το βαζεις ετσι το βγαζεις...καταξανθο...ε κ ειπα να κανω μια δοκιμη....αλλα τελικα αποτι φαινεται τον επαιξα....αναμεσα σε ams η motul τι προτεινετε??παντα σε 10-40..διοτι ετσι λεει ο μαστορας

  13. #28
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMW2jz Εμφάνιση μηνυμάτων
    μεχρι στιγμης αντε να εχω γραψει 120 χλμ...κ οπως επισης αναφερατε κ πιο πανω τα τσεκαρω συνεχως πριν απο καθε μιζια μετα απο αυτα που ακουσα εδω μεσα....δεν βλεπω διαφορα ιδια μου φαινονται αν και απο τα 120 χλμ τα 80 εχουν γινει λιγο βιαια....ειδικα εχθες που ειχε κ γαμω τις μερες....τεσπα θα τα αφησω μεχρι να γραψω μια 500αρου κ μετα θα τα βγαλω κ θα παω σε MOTUL...ο κινητηρας μου ειναι βελτιωμενος κ πηγαινω βολτα στα 430-450 στο 1,2....απλα ακουσα ενα φιλο που μου ειπε οτι το αραλ οπως το βαζεις ετσι το βγαζεις...καταξανθο...ε κ ειπα να κανω μια δοκιμη....αλλα τελικα αποτι φαινεται τον επαιξα....αναμεσα σε ams η motul τι προτεινετε??παντα σε 10-40..διοτι ετσι λεει ο μαστορας
    Για 10-40 το καλυτερο βασει χαρακτηριστικων ειναι το redline 10-40 με δευτερο το amsoil 10w-40 amo.σαν τριτη λυση βλεπω τα motul.υπαρχουν βεβαια και πιο περιθωριακες μαρκες εξισου καλες.εγω προσωπικα βαζω τα amsoil amo γιατι ειναι και πιο οικονομικα.φυσικα ολα τα παραπανω ειναι συνθετικα πολυεστερικα μικροτερης διαρκειας εκτος των amo που ειναι πολυαλφαολεφινες για μεγαλυτερη διαρκεια.παντως επειδη φοραs supra μοτερ η gas motorsport στην αυστραλια που φτιαχνει απο τα δυνατοτερα supra στα 1300-2000 αλογα φοραει απο οτι εχω δει motul

  14. The Following User Says Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    Panos 316T (29-03-13)

  15. #29
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βρε ασε το μαστορα να λεει οτι θελει.
    Η τογιοτα τι λαδι προτεινει για το μοτερ σου?
    Κοιταξες για βελτιωμενα αν εχει στειλει οδηγια για κατι αλλο? Εκτος αυτου ο Ιαπωνας κατα 90% δινει διαγραμμα με τα λαδια που πρεπει να παιζεις αναλογα με τις επικρατουσες θερμοκρασιες.

    Ειναι πολυ τυπικοι.
    Δεν συνιστουν ενα λαδι απο χονολουλου μεχρι βορειο πολο 5-30 πχ...

  16. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (25-03-13)

  17. #30
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    300v τα εβαλα σημερα κιολαςεβγαλα τα αραλ κ ηταν πολυ μαυρα για τα 150 χιλιομετρα που εγραψαν...αλλαξα κ παλι φιλτρο...γιατι ομως μου τα μαυριζει τοσο γρηγορα?κατι τετοιες στιγμες θα ηθελα να ειχα το 2200 μου που του εβαζα τα long life κ μετα απο 5-5500χλμ ηταν χρυσομαυρατα μαυριζει γιατι ειναι turbo?η ο κινητηρας εχει πολλα καταλοιπα μεσα???

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP