Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 51

Θέμα: το ARAL σε 10-40 ειναι καλο???

  1. #31
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Tα λαδια εχουν καθαριστικα μεσα.
    Οταν το μοτερ εχει πιασει βρωμα(απο μη τακτικες αλλαγες λαδιων, απο αναθυμιασεις κλπ), τα καινουρια λαδια στα πρωτα χλμ μαυριζουν, καθαριζοντας τη μαυριλα απο τα παλια.
    Αυτο δεν τα καθιστα της πλακας λαδια. Το αντιθετο.
    Ενα καλο λαδι, σε ενα μοτερ με μαυριλα μεσα, θα μαυρισει γρηγορα.
    Μετα, περιπου μετα τα 2000χλμ, οτι καθαρισαν καθαρισαν και αρχιζουν(μετα τα 5000χλμ) να γινονται και αυτα η αιτια της μαυριλας που υπαρχει μεσα στο μοτερ.


    Πιθανον στο μοτερ σου να μην αλλαζαν τακτικα λαδια. Η να του εβαζαν φτηνα λαδια μεσα.
    Τα λαδια που εβγαλες μαυρισαν απο αυτα που υπηρχαν ηδη μεσα και οχι απο τις αναθυμιασεις σου πχ. Δε θα μπορουσε να συμβει αυτο στα 150 χλμ.

    Κανοντας δυο τρεις αλλαγες κοντα στα 5000 χλμ η λιγο μετα(7500χλμ) το μοτερ σου θα καθαρισει και θα τα βγαζεις εξω χωρις μαυριλες. Τουλαχιστον οχι πολλες.

    Συνεχιζοντας να κανεις αλλαγες ανα τακτα χρονικα διαστημα(<=10.000χλμ) θα δωσεις και μακροζωια στη μηχανη σου.


    ΥΓ. Το τουρμπο θεωρητικα δεν μαυριζει λαδια. Παρολα αυτα ισως αν εχει φθορες να επιτρεπει επικοινωνια μεταξυ κελυφους εισαγωγης και εξαγωγης.
    Και αφου, ως γνωστον σε ενα φθαρμενο τουρμπο, τα λαδια που φτανουν εκει μπορουν απευθειας να οδηγηθουν στην εξαγωγη, εικαζω οτι και καυσαερια μπορει να εχουν προσβαση στο κυκλωμα λαδιου.
    Οποτε, υποθετω, πως ναι, αν το τουρμπο εχει φθορες μπορει να σου μαυρισει τα λαδια.
    Αλλα δεν εχω δει κατι τετοιο ποτε.

  2. #32
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τωρα θα φαω τα motul για 2500 χλμ το πολυ κ παλι θα ξανακανω το ιδιο μετα...ενα φτηνο λαδι μεσα,δουλεμα για λιγα χιλιομετρα κ μετα απο βολτα οπως ειναι ζεστο τα βγαζω κ βαζω ams την επομενη λογω του οτι ο μηχανικος μου με ψιλοεκραξε για τα motul...

  3. #33
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Για ποιο λόγο σε εκραξε;
    Κ γιατί δεν βάζεις δεύτερον ότι προτείνει η BMW?
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  4. #34
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    O μηχανικος σου στην Πατρα?
    Αυτος που εκανε τη μετατροπη και κοτσαρε το μοτερ σουπρα?
    Σε εκραξε για ποια? Για τα 300v?
    Σε σχεση με ποια? Με τα aral?
    Τι προτεινει ο ανθρωπας?

    https://www.motul.com/system/product...-40%20(GB).pdf

    https://www.amsoil.com/shop/by-produ...ont%2famo.aspx

    Δεν εχουν διαφορες με το ams σοβαρες. Τσεκαρε παραπανω.
    Προσθεσε οτι τα motul 300v εχουν εστερικη βαση.
    Παιζουν αλλου απο αποψη λιπανσης του κινητηρα.

    Redline και eneos ειναι στην κορυφη.
    Αλλα στην Ελλαδα ειναι δυσευρετα.

  5. #35
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    O μηχανικος σου στην Πατρα?
    Αυτος που εκανε τη μετατροπη και κοτσαρε το μοτερ σουπρα?
    Σε εκραξε για ποια? Για τα 300v?
    Σε σχεση με ποια? Με τα aral?
    Τι προτεινει ο ανθρωπας?

    https://www.motul.com/system/product...-40%20(GB).pdf

    https://www.amsoil.com/shop/by-produ...ont%2famo.aspx

    Δεν εχουν διαφορες με το ams σοβαρες. Τσεκαρε παραπανω.
    Προσθεσε οτι τα motul 300v εχουν εστερικη βαση.
    Παιζουν αλλου απο αποψη λιπανσης του κινητηρα.

    Redline και eneos ειναι στην κορυφη.
    Αλλα στην Ελλαδα ειναι δυσευρετα.
    Tα amsoil ειναι μονο μαρκετινκ....
    πολυ χειροτερο λαδι απο το μοτουλ 300β....
    ας ειμαστε λιγο σοβαροι... ειναι το μονο λαδι που μου σηκωνε θερμοκρασια λαδιου, στο ζορισμα στο 106, με εργοστασιακο μοτερ....
    και συνηθως βαζω τοταλ 10w40 με τιμη μιση κατω απ τα amsoil με ιδιο ιξωδες....

  6. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    ghost-rider (30-03-13)

  7. #36
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν τα τεχνικα χαρακτηριστικα που δημοσιευει η καθε εταιρια ειναι πραγματικα τοτε με βασει αυτα σε 10-40 πρωτα ειναι τα redline 10w-40 και δευτερα τα amsoil amo 10w-40 που συμπεριφερονται σαν 50 αρια αλλων εταιριων.τιποτα δεν ειναι μαρκετινκ απο τη στιγμη που τα στοιχεια ειναι πραγματικα.το αντιστοιχο motul chrono ειναι αρκετα πισω..marketing ειναι τα castrol που βρωμαει ο τοπος οτι ουτε 100% συνθετικα δεν ειναι τα κορυφαια της.βεβαια κανεις δεν ειναι μεσα στον κινητηρα την ωρα που δουλευει για να πει με σιγουρια πιο ειναι το καλυτερο....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bmw316turbo : 31-03-13 στις 00:47

  8. The Following User Says Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    Panos 316T (31-03-13)

  9. #37
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν τα τεχνικα χαρακτηριστικα που δημοσιευει η καθε εταιρια ειναι πραγματικα τοτε με βασει αυτα σε 10-40 πρωτα ειναι τα redline 10w-40 και δευτερα τα amsoil amo 10w-40 που συμπεριφερονται σαν 50 αρια αλλων εταιριων.τιποτα δεν ειναι μαρκετινκ απο τη στιγμη που τα στοιχεια ειναι πραγματικα.το αντιστοιχο motul chrono ειναι αρκετα πισω..marketing ειναι τα castrol που βρωμαει ο τοπος οτι ουτε 100% συνθετικα δεν ειναι τα κορυφαια της.βεβαια κανεις δεν ειναι μεσα στον κινητηρα την ωρα που δουλευει για να πει με σιγουρια πιο ειναι το καλυτερο....
    δλδ βάση χαρακτηριστικών πως γίνεται ένα λάδι το οποίο ειναι πολυ μπροστά απο τα μοτουλ να μου εχει στον ίδιο κινητήρα αισθητά υψηλότερη θερμοκρασία πλησιαζοντας απαγορευτικά νούμερα;
    Οσο για τα καστρολ ειναι πολυ τίμια λάδια όπως και τα τοταλ/ελφ!
    Απο τα μοτουλ δεν εχω κανένα παράπονο

  10. #38
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Redline
    TYPICAL PROPERTIES

    API Service Class SN/SM/SL/SG/CF
    Viscosity Grade SAE 10W40
    Vis @ 100°C, cSt 14.6
    Vis @ 40°C, cSt 93
    Viscosity Index 164
    CCS Viscosity, Poise, @*C 65@-25
    Pour Point, °C -45
    Pour Point, °F °F
    Flash Point, °C 248
    Flash Point, °F 478
    NOACK Evaporation Loss,1hr @ 482°F (250°C), % 6
    HTHS Vis, cP @150°C, ASTM D4741 4.7
    https://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=5&pcid=21




    amsoil
    TYPICAL PHYSICAL PROPERTIES
    AMSOIL High Performance Synthetic 10W-40 Motor Oil(AMO)
    Kinematic Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445)
    14.5
    Kinematic Viscosity @ 40°C, cSt (ASTM D-445)
    91.7
    Viscosity Index (ASTM D-2270)
    164
    CCS Viscosity @ -25°C, cP (ASTM D-5293)
    5638 (-25)
    Pour Point °C (°F) (ASTM D-97)
    -44 (-47)
    Flash Point °C (°F) (ASTM D-92)
    230 (446)
    Fire Point °C (°F) (ASTM D-92)
    250 (482)
    High Temperature/High Shear @ 150°C and 1.0 X 106 s-1, cP (ASTM D 4683), cP
    4.3
    Four Ball Wear Test (ASTM D 4172 @ 40 kgf, 150°C, 1800 rpm, 1 hour, Scar in mm)
    0.40
    Noack Volatility, % weight loss (g/100g) (DIN 51581)
    6.7
    Total Base Number
    12.1
    https://www.amsoil.com/shop/by-produ...ont%2famo.aspx


    motul
    Viscosity grade SAE J 300 SAE 10W-40
    Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.866
    Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 90.9 mm²/s
    Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.9 mm²/s
    HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 4.2 mPa.s
    Viscosity index ASTM D2270 156
    Pour point ASTM D97 -42°C / -43.6°F
    Flash point ASTM D92 230°C / 446.0°F
    TBN ASTM D2896 8.25 mg KOH/g
    https://www.motul.com/system/product...-40%20(GB).pdf

    Tα εκανα αντιγραφη επικολληση αλλα μου τα βγαλε λιγο περιεργα. Τες πα.
    Βλεποντας τα παραπανω φαινεται εντονα οτι αυτο που ξεχωριζει ειναι το redline. Mε flash point 248 βαθμων εναντι 230 των αλλων δυο.

    Κατα τα αλλα, μεταξυ amsoil και motul το amsoil φαινεται πιο "χοντρο".
    Παντου ομως. Δεν κρατα καλυτερα ψηλα για να θεωρηθει καλυτερο λαδι.

    Απο κρυο μεχρι ζεστο κρατα μεγαλυτερο ιξωδες.
    Το ιδιο ισχυει και για το redline το οποιο ομως ξεχωριζει για το flash point του.

    Μοtul & ams παιζουν στα ιδια. Το οτι το ams ειναι πιο χοντρο δεν το καθιστα καλυτερο.


    Για το τελος αφησα ενα λαδι... Πραγματικα ξεχωριστο.
    TYPICAL PROPERTIES
    SAE Viscosity grade 10W-40
    Kinematic Viscosity ASTM D 445
    at 40°C mm2/s 82.0
    at 100°C mm2/s 13.0
    Dyn. Viscosity ASTM D 5293
    at -25°C mPa*s 6650
    Density at 15°C kg/m3 ASTM D 4052 850
    Flash Point COC °C ASTM D92 251
    Pour Point °C ASTM D97 -36
    TBN mg KOH/g ASTM D2896 9.5
    Sulphated Ash % ISO 3987 0.9

    Το οποιο, κρατα σωστα ιξωδη ψηλα αλλα χαμηλα ειναι πιο λεπτορευστο απ ολα τα παραπανω.
    Εχει flash point στους 251 βαθμους κελσιου.
    Ισως το καλυτερο λαδι στον κοσμο.

    Ειναι το eneos.
    https://www.eneos-baltics.com/assets...LA%2010W40.pdf

  11. #39
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συνεισφορα εστερων στη λιπανση.
    Lubricity: Polarity also causes the ester molecules to be attracted to positively charged metal surfaces. As a result, the molecules tend to line up on the metal surface creating a film which requires additional energy (load) to wipe them off. The result is a stronger film which translates into higher lubricity and lower energy consumption in lubricant applications.

    Περισσοτερα εδω(απ οπου και αντεγραψα την πιο πανω παραγραφο).
    https://www.bobistheoilguy.com/ester...ic-lubricants/

    οφ τοπικ!
    Παντα αναρωτιομουν πως το εβγαλαν eneos οι Ιαπωνες.
    Μολις μου λυθηκε η απορια!
    "ENEOS" was coined from the words "ENERGY" and "NEOS" which means NEW in Greek.
    https://www.noe.jx-group.co.jp/engli...and/index.html

  12. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Azurius (31-03-13), mark e92 (31-03-13), Panos 316T (31-03-13), spar@ (31-03-13)

  13. #40
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συνεισφορα εστερων στη λιπανση.
    Lubricity: Polarity also causes the ester molecules to be attracted to positively charged metal surfaces. As a result, the molecules tend to line up on the metal surface creating a film which requires additional energy (load) to wipe them off. The result is a stronger film which translates into higher lubricity and lower energy consumption in lubricant applications.

    Περισσοτερα εδω(απ οπου και αντεγραψα την πιο πανω παραγραφο).
    https://www.bobistheoilguy.com/ester...ic-lubricants/

    οφ τοπικ!
    Παντα αναρωτιομουν πως το εβγαλαν eneos οι Ιαπωνες.
    Μολις μου λυθηκε η απορια!
    "ENEOS" was coined from the words "ENERGY" and "NEOS" which means NEW in Greek.
    https://www.noe.jx-group.co.jp/engli...and/index.html

  14. The Following User Says Thank You to Azurius For This Useful Post:

    ghost-rider (31-03-13)

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP