Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 51

Θέμα: το ARAL σε 10-40 ειναι καλο???

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα 8βάλβιδα ίσως.... Σε τούρμπο μοτέρ όμως απο μακριά και αγαπημένοι!!!
    Εγω έβαζα σιλκολιν
    Κάτι φίλοι μου παλια που χρησιμοποιούσαν αράλ σε σκοντά Kai s3 20vt δεν είχαν θεμα.
    Δεν θυμάμαι ποιο νούμερο μονο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 23-03-13 στις 22:05
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  2. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    Azurius (24-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω έβαζα σιλκολιν
    Κάτι φίλοι μου παλια που χρησιμοποιούσαν αράλ σε σκοντά Kai s3 20vt δεν είχαν θεμα.
    Δεν θυμάμαι ποιο νούμερο μονο
    Νταξει το aral 5-50 ειναι κτηνος. Καμια επαφη με το 10-40.
    Πολλοι το δουλευουν σε αμαξια πιεσμενα και ανταπεξερχεται με το παραπανω...

  4. #3
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω έβαζα σιλκολιν
    Κάτι φίλοι μου παλια που χρησιμοποιούσαν αράλ σε σκοντά Kai s3 20vt δεν είχαν θεμα.
    Δεν θυμάμαι ποιο νούμερο μονο
    Ενδεχομένως το 5-50 χρησιμοποιούσαν. Εκεί ναι! Ανταποκρίνεται. Αλλά και πάλι σε μοτέρ με υδραυλικά ωστήρια (τα οποία αν είναι το μοτέρ αρκετά φουσκωμένο από πιέσεις) την ακούνε εύκολα, δε θα τα έβαζα.... Το αποτέλεσμα θα είναι ο ίδιος σαματάς με αυτόν που έκανε το μυδράλιο μετά απο σκίσιμο μέχρι την Κατερίνη. Σαν να έχεις δηλαδή κάποιον να χορεύει κλακέτες. Θα με πεις υπερβολικό και θα το δεχτώ. Αλλά έχω καεί απο αυτά τα λάδια, κυρίως λόγω του τρελά επιθετικού στυλ οδήγησής μου. Δεν το αρνούμαι. Το θέμα είναι μην πάθει κανείς ζημιά. Απο εκεί και ύστερα, ο μόνος που κλαίει είναι ο ιδιοκτήτης!

  5. The Following User Says Thank You to Azurius For This Useful Post:

    BILL007 (25-03-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενδεχομένως το 5-50 χρησιμοποιούσαν. Εκεί ναι! Ανταποκρίνεται. Αλλά και πάλι σε μοτέρ με υδραυλικά ωστήρια (τα οποία αν είναι το μοτέρ αρκετά φουσκωμένο από πιέσεις) την ακούνε εύκολα, δε θα τα έβαζα.... Το αποτέλεσμα θα είναι ο ίδιος σαματάς με αυτόν που έκανε το μυδράλιο μετά απο σκίσιμο μέχρι την Κατερίνη. Σαν να έχεις δηλαδή κάποιον να χορεύει κλακέτες. Θα με πεις υπερβολικό και θα το δεχτώ. Αλλά έχω καεί απο αυτά τα λάδια, κυρίως λόγω του τρελά επιθετικού στυλ οδήγησής μου. Δεν το αρνούμαι. Το θέμα είναι μην πάθει κανείς ζημιά. Απο εκεί και ύστερα, ο μόνος που κλαίει είναι ο ιδιοκτήτης!
    μεχρι στιγμης αντε να εχω γραψει 120 χλμ...κ οπως επισης αναφερατε κ πιο πανω τα τσεκαρω συνεχως πριν απο καθε μιζια μετα απο αυτα που ακουσα εδω μεσα....δεν βλεπω διαφορα ιδια μου φαινονται αν και απο τα 120 χλμ τα 80 εχουν γινει λιγο βιαια....ειδικα εχθες που ειχε κ γαμω τις μερες....τεσπα θα τα αφησω μεχρι να γραψω μια 500αρου κ μετα θα τα βγαλω κ θα παω σε MOTUL...ο κινητηρας μου ειναι βελτιωμενος κ πηγαινω βολτα στα 430-450 στο 1,2....απλα ακουσα ενα φιλο που μου ειπε οτι το αραλ οπως το βαζεις ετσι το βγαζεις...καταξανθο...ε κ ειπα να κανω μια δοκιμη....αλλα τελικα αποτι φαινεται τον επαιξα....αναμεσα σε ams η motul τι προτεινετε??παντα σε 10-40..διοτι ετσι λεει ο μαστορας

  7. #5
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMW2jz Εμφάνιση μηνυμάτων
    μεχρι στιγμης αντε να εχω γραψει 120 χλμ...κ οπως επισης αναφερατε κ πιο πανω τα τσεκαρω συνεχως πριν απο καθε μιζια μετα απο αυτα που ακουσα εδω μεσα....δεν βλεπω διαφορα ιδια μου φαινονται αν και απο τα 120 χλμ τα 80 εχουν γινει λιγο βιαια....ειδικα εχθες που ειχε κ γαμω τις μερες....τεσπα θα τα αφησω μεχρι να γραψω μια 500αρου κ μετα θα τα βγαλω κ θα παω σε MOTUL...ο κινητηρας μου ειναι βελτιωμενος κ πηγαινω βολτα στα 430-450 στο 1,2....απλα ακουσα ενα φιλο που μου ειπε οτι το αραλ οπως το βαζεις ετσι το βγαζεις...καταξανθο...ε κ ειπα να κανω μια δοκιμη....αλλα τελικα αποτι φαινεται τον επαιξα....αναμεσα σε ams η motul τι προτεινετε??παντα σε 10-40..διοτι ετσι λεει ο μαστορας
    Για 10-40 το καλυτερο βασει χαρακτηριστικων ειναι το redline 10-40 με δευτερο το amsoil 10w-40 amo.σαν τριτη λυση βλεπω τα motul.υπαρχουν βεβαια και πιο περιθωριακες μαρκες εξισου καλες.εγω προσωπικα βαζω τα amsoil amo γιατι ειναι και πιο οικονομικα.φυσικα ολα τα παραπανω ειναι συνθετικα πολυεστερικα μικροτερης διαρκειας εκτος των amo που ειναι πολυαλφαολεφινες για μεγαλυτερη διαρκεια.παντως επειδη φοραs supra μοτερ η gas motorsport στην αυστραλια που φτιαχνει απο τα δυνατοτερα supra στα 1300-2000 αλογα φοραει απο οτι εχω δει motul

  8. The Following User Says Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    Panos 316T (29-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP