Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη RallyArt : 11-09-12 στις 10:34
M3 E46 PoWeR
Stig said for the M3: " It was such a gem I wanted to kiss the designer."
δεν καταλαβα τη χρησιμοτητα του να αλλαξεις προγραμμα στο smg.
για να ζοριζεται περισσοτερο η αντλια κ ο δισκος?
εννοειται οτι επιβαρυνονται.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
επίσης τι γίνεται με το δικό μου που δεν έχει maf αλλά πρόγραμμα;;; ALFA N ή κάπως έτσι λέγεται. Στο sport η απόκριση είναι υπερβολική νομίζω για μετακίνηση μέσα στην πόλη. Από την άλλη στο απλό είναι καλή πάνω από τις 2000 στροφές και αυτό μόνο αν δεν έχει προηγηθεί δοκιμή με sport!
BILL007 (11-09-12), Panos 316T (11-09-12), soc12r (11-09-12)
Περαστικά Νίκο!
Άντε με το καλό να πάρεις ένα !
Νομίζω τώρα καταλαβαίνεις γιατί εγώ και ο Θώμας υποστηρίζαμε ότι το si δεν είναι τόσο σπορ ή Μ όσο πολλοί ιδιοκτήτες του πιστεύουν.
Και φυσικά το Μ3 Ε46 παλιό αυτοκίνητο δεν το λες. Πολύ καλό πλαίσιο και ανάρτηση έχει
Απλά κοίτα το ποστ που είχα γράψει.
Βασικά, το SMG κάνει κάτι άλλο που εσύ και εγώ δεν μπορούμε να κάνουμε.
Κάνει simulate ένα συμπλέκτη ολίσθησης (όπως έχουν τα μηχανάκια).
Έτσι άν εσύ έρχεσαι μπάλα σε μια στροφή και χώσεις ένα κατέβασμα δευτέρα και πάει στις 6500 ή 7000 κ.ο.κ., άν νιώσει ότι το πίσω μέρος αποσταθεροποιείται, πατινάρει το συμπλέκτη για να κόψει από την ροπή επιβράδυνσης του κινητήρα.
Μιλάμε για κορυφαία πράγματα που κανένα σασμάν διπλού συμπλέκτη δεν κάνουν !
Εδώ βίντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=Zw8ngXGuxKI
Η διαφορά του CSL είναι ότι σε αυτό το κατέβασμα (ενώ είσαι στα φρένα) θα χώσει τρελή ξερογκαζιά για να συγχρονίσει.
Έτσι ήττα δεν το λες το κιβώτιο αυτό σε καμμία περίπτωση.
BILL007 (11-09-12), dark knight (08-02-14), doctore (11-09-12), EVERGET (11-09-12), gnx (11-09-12), Leonidas_E39 (11-09-12), Nikos (11-09-12), Nikos! (11-09-12), pilot (11-09-12), STREETRACING (11-09-12), Thomelef (11-09-12)
δεν είναι πρόγραμμα που το κάνει να αλλάζει πιο γρήγορα ή οτιδήποτε τέτοιο.
απλά κάνει μύτη τακούνι και χωρίς να πατάς το γκάζι όταν κατεβάζεις, και ρίχνει της στροφές για το launch control στις 1700. πράγμα που κάνει το Μ3 να ξεκινάει με σούζα.
όλα τα υπόλοιπα, είναι ακριβώς τα ίδια. το αμάξι έχει διανύσει καμμιά 30αρια χιλ χιλιόμετρα, και το σαζμάν δεν κάνει κιχ.
η μόνη διαφορά, είναι οτι δουλεύει πιο ωραία στην οδήγηση με τις κατεβασιές, που πλέον δίνει το ξερόγκαζο, ενώ πριν όχι.
αρκετά καλή αναβάθμιση για ένα απλό Μ3 θα έλεγα, μαζι με ένα κοντό διαφορικό.
είναι τα δυο πράγματα που δεν μετανοιώνω που έβαλα στο αμάξι μου...
![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
BILL007 (11-09-12), Leonidas_E39 (11-09-12)
Εγω άλλο είχα στο νου μου,
Οκ.
Εξήγησε μου λίγο καλύτερα,
Τι ακριβώς δεν κάνει το αμάξι χωρίς γκάζι κ σε ποια ακριβώς περίπτωση;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 11-09-12 στις 13:17
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold