Αυτες σε διαφορα οφσετ και χρωματα Γιαννη.
https://store.bimmerworld.com/apex-a...els-p1891.aspx
https://www.apexraceparts.com/3-Seri...6-M3_c_32.html
Αυτες σε διαφορα οφσετ και χρωματα Γιαννη.
https://store.bimmerworld.com/apex-a...els-p1891.aspx
https://www.apexraceparts.com/3-Seri...6-M3_c_32.html
M3 CSL
Αν και λίγο off-topic (δε ξέρω που να το έβαζα), οδήγησα την Μ3 Ε46 ενός φίλου, χθες το βράδυ και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.
Από πού να ξεκινήσω, πραγματικά δε ξέρω.
Έχω τόσα πολλά να γράψω, αλλά πρέπει να βάλω σε μια σειρά σκέψεις και συναισθήματα της χθεσινής υπέροχης, βραδινής βόλτας.
Πάμε να ξεκινήσουμε από τα βασικά. Ευχαριστώ τον οδηγό που μου εμπιστεύθηκε το αυτοκίνητό του σε τέτοια διαδρομή, νύχτα.![]()
Η αλήθεια είναι ότι ήμουν λίγο αγχωμένος στην αρχή όταν έκατσα στο αριστερό bucket και ρύθμισα κάθισμα, τιμόνι και καθρέπτες.
Δεν είναι εύκολο πράγμα να οδηγείς τέτοιο αυτοκίνητο που δεν είναι δικό σου. Great power, comes with great responsibility.
Ξεκινώντας χαλαρά λοιπόν στην αρχή, για να πάρεις μια πρώτη γεύση του αυτοκινήτου, (έχοντας κατέβει τη Πεντέλη πριν ΤΑΠΑ με τον φίλο μου στη θέση του οδηγού) σε εκπλήσσει με τον διπλό του χαρακτήρα. Είναι φοβερό πως με το ίδιο αυτοκίνητο μπορείς να πας μια χαλαρή βολτούλα και δευτερόλεπτα μετά να μεταμορφώνεται σε αγωνιστικό δρόμου.
Βάζοντας λοιπόν το αυτόματο mode, SMG 3 στο κιβώτιο το αυτοκίνητο αλλάζει μόνο του εκεί που πρέπει, με αργές και ομαλές αλλαγές.
Με το που βάλεις το sport mode που βελτιώνει ακόμα περισσότερο την απόκριση (αρχικά σε κάνει να αναρωτιέσαι…πως βελτιώνεις κάτι που είναι ήδη τέλειο?), βάλεις το SMG 5 (δε πήγα ποτέ στο 6 γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να κλείσω το DSC) το αυτοκίνητο γίνεται όπλο. Ξυραφένια απόκριση στο γκάζι, απίστευτα γρήγορο σασμάν σε ανεβάσματα ΚΑΙ κατεβάσματα με τα paddles στο τιμόνι, τιμόνι point-n-shoot, πλαίσιο «βράχος» χωρίς ίχνος υποστροφής με ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ φιλικό χαρακτήρα. Έρχεσαι, φρενάρεις, κατεβάζεις από τα paddles και ακούς το throttle bleep (άκρως κ@υλωτικό), στοχεύσεις, μένεις λίγο στο γκάζι και προοδευτικά το πατάς από το apex μέχρι την έξοδο, ακούγοντας τον S54 να ξυραφιάζει. Ντάξει…this is motorsport HEAVEN!![]()
Στην αρχή το φοβόμουν, αλλά όσο κατάπινε τα χιλιόμετρα και τις στροφές στη Πεντέλη σου έβγαζε έναν απίστευτα φιλικό χαρακτήρα, ακόμα και στο mode επίθεσης. Τελικά ποτέ δε με φόβισε και ποτέ δε μου έδωσε την αίσθηση ότι θα πάρω σβάρνα πεζοδρόμια ή/και βράχους, αντιθέτως όσο περνούσαν χιλιόμετρα την εμπιστευόμουν ακόμα περισσότερο και μου επικοινωνούσε όλο και περισσότερα πράγματα. Δε ξέρω πώς να το πω, αλλά μου το έβγαζε αυτό το αυτοκίνητο. Δε ξέρω πως κάποιοι λένε ότι είναι επικίνδυνο, πεζοδρομιοκυνηγός κλπ. Απλά ΔΕΝ ισχύουν.
Αν έπρεπε να πω ένα αρνητικό, είναι τα φρένα του που δείχνουν σημάδια κόπωσης, αλλά αυτό είναι γνωστό νομίζω και βελτιώνεται πολύ εύκολα.
Κλείνοντας έχω να ομολογήσω ότι πριν μπω στην Ε46 είχα την εντύπωση ότι θα μπω σε ένα πιο «παλιό» αυτοκίνητο καθότι είναι προηγούμενης γενιάς. Κι αυτό δεν ισχύει. Η Ε46 παραμένει σχεδιαστικά φρέσκια, το στήσιμο της παραμένει εκπληκτικό, το κιβώτιό της είναι ίσως καλύτερο από κάποια καινούρια κιβώτια στην αγορά, ο διπλός χαρακτήρας του αυτοκινήτου σε εκπλήσσει και συγχρόνως σε διευκολύνει (δε μπορείς να πηγαίνεις συνεχώς τάπα), ο εξοπλισμός της παραμένει κορυφαίος και η αίσθησή της παραμένει φρέσκια και ανάλαφρη, κάτι που η Ε90/92 πάσχει. Το σασί της Ε90/92 σου δίνει την αίσθηση ότι είναι τόνους πιο βαρύ.
Αυτή η Μ3 είναι πραγματικό Μ-Car! Πως το λένε εκεί στη Βαυαρία?
Α ναι…crafted on the racetrack, to live on the streets…
Nikos
alexk (11-09-12), BILL007 (11-09-12), bill_m3 (11-09-12), Bitz (24-09-12), doctore (11-09-12), imolarot (11-09-12), Kostas_1 (11-09-12), manos///3 (11-09-12), Nikos (11-09-12), Panos 316T (11-09-12), pilot (11-09-12), RallyArt (11-09-12), steliosm46 (11-09-12), Thomelef (11-09-12), Vasilis M3 (11-09-12), Vassilis ///M (11-09-12), zaharias (11-09-12), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (11-09-12)
welcome to the M dimention!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Να σε δω τώρα αν θα αλλάξεις αμάξι ή όχι,χεχε!
Μία ένσταση έχω μονο εκεί που λες "Με το που βάλεις το sport mode που βελτιώνει ακόμα περισσότερο την απόκριση (αρχικά σε κάνει να αναρωτιέσαι…πως βελτιώνεις κάτι που είναι ήδη τέλειο?)" που κατ εμέ είναι απαράδεκτη η απόκριση στο γκάζι χωρίς το sport, μύτη τακούνι της προκοπης δεν κάνεις για κανένα λόγο.
είναι αυτό που λέγαμε και σε άλλο θρεντ. είναι τόσο φιλικό, που κρύβει τα πολύ ψηλά όρια του...και εκεί που λές ότι το'χεις και πιέζεις όλο και παραπάνω, τρώς το χαστούκι που λές...πως έτυχε σε μένα αυτό...
τα υπόλοιπα είναι όπως τα περιγράφεις, και η εντύπωση σου είναι δικαιολογημένη.
θεωρώ ότι όλοι όσοι έχουν καβαλήσει ένα Μ3 Ε46, διαπύστωσαν το ίδιο πράγμα. ότι το αμάξι είναι πολύ καλύτερο απο αυτό που φανταζόντουσαν, και αυτό είναι που κάνει την μεγαλύτερη εντύπωση οδηγώντας το...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
M3 E46 PoWeR
Stig said for the M3: " It was such a gem I wanted to kiss the designer."
στο απλό Μ3 έτσι είναι. χωρίς γκάζι, ξέχνα το μύτη τακούνι.
μόνο στο σι ες ελ το κάνει είτε πατάς είτε όχι το γκάζι...απλά πάς μια βόλτα απο τον σκανδάλια, σου περνάει ένα προγραμματάκι, και είσαι κούκλος...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
EVERGET (11-09-12)
Συγνώμη όταν λέτε μύτη τακούνι, τι προσπαθείτε να κάνετε? Κατέβασμα με ξερογκαζιά για συγχρονισμό στροφών ή την καθεαυτού έννοια γκάζι με φρένο μαζί για να έχεις δύναμη στην έξοδο της στροφής?
Φίλε Rallyart για να δώσει ξερογκαζιά το Smg πρέπει να κατεβάσεις ενώ το πόδι σου είναι στο γκάζι...αλλιώς απλά κατεβάζει.
Φίλε Stradale εάν η απόκριση δεν σου φαίνεται καλή στο normal mode πρέπει να δεις το maf σου (και άλλα δευτερευόντως), προσωπικά δεν το βάζω στο sport σχεδόν ποτέ...και να μην έχεις και την τρελή απόκριση στις 2000rpm το καταλαβαίνω αλλά από τις 3500rpm και πάνω πρέπει να είναι ξυράφι...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Φρένο με γκάζι για να μην αποσταθεροποιηθεί το πίσω μέρος, αυτός είναι ο κύριος λόγος που το κάνω.
Τώρα σοβαρά μιλάτε, πρέπει να έχεις το πόδι στο γκάζι για να κάνει ξερόγκαζο; Δηλαδή εν ολίγης πάλι καταλήγεις να κάνεις το ίδιο πράγμα με το χειροκίνητο. Μεγάλη ήττα.
Γιατί όμως να έχει θέμα το maf? Αφού στο sport μια χαρά είναι το αμαξάκι, απλά στο...μη σπορ το βρίσκω υπερβολικά χαλαρό. Δεν είναι κατακριτέο μια και άλλος είναι ο σκοπός του, απλά το αναφέρω![]()