Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Φρένο με γκάζι για να μην αποσταθεροποιηθεί το πίσω μέρος, αυτός είναι ο κύριος λόγος που το κάνω.

    Τώρα σοβαρά μιλάτε, πρέπει να έχεις το πόδι στο γκάζι για να κάνει ξερόγκαζο; Δηλαδή εν ολίγης πάλι καταλήγεις να κάνεις το ίδιο πράγμα με το χειροκίνητο. Μεγάλη ήττα.

    Γιατί όμως να έχει θέμα το maf? Αφού στο sport μια χαρά είναι το αμαξάκι, απλά στο...μη σπορ το βρίσκω υπερβολικά χαλαρό. Δεν είναι κατακριτέο μια και άλλος είναι ο σκοπός του, απλά το αναφέρω

  2. #2
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φρένο με γκάζι για να μην αποσταθεροποιηθεί το πίσω μέρος, αυτός είναι ο κύριος λόγος που το κάνω.

    Τώρα σοβαρά μιλάτε, πρέπει να έχεις το πόδι στο γκάζι για να κάνει ξερόγκαζο; Δηλαδή εν ολίγης πάλι καταλήγεις να κάνεις το ίδιο πράγμα με το χειροκίνητο. Μεγάλη ήττα.

    Γιατί όμως να έχει θέμα το maf? Αφού στο sport μια χαρά είναι το αμαξάκι, απλά στο...μη σπορ το βρίσκω υπερβολικά χαλαρό. Δεν είναι κατακριτέο μια και άλλος είναι ο σκοπός του, απλά το αναφέρω
    επίσης τι γίνεται με το δικό μου που δεν έχει maf αλλά πρόγραμμα;;; ALFA N ή κάπως έτσι λέγεται. Στο sport η απόκριση είναι υπερβολική νομίζω για μετακίνηση μέσα στην πόλη. Από την άλλη στο απλό είναι καλή πάνω από τις 2000 στροφές και αυτό μόνο αν δεν έχει προηγηθεί δοκιμή με sport!

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    επίσης τι γίνεται με το δικό μου που δεν έχει maf αλλά πρόγραμμα;;; ALFA N ή κάπως έτσι λέγεται. Στο sport η απόκριση είναι υπερβολική νομίζω για μετακίνηση μέσα στην πόλη. Από την άλλη στο απλό είναι καλή πάνω από τις 2000 στροφές και αυτό μόνο αν δεν έχει προηγηθεί δοκιμή με sport!
    Να το βγάλεις και να το δώσεις, ξέρεις πόσους θα κάνεις ευτυχισμένους εδώ μέσα μέχρι να το πάρει κάποιος άλλος???????????????????????

    Χωρίς να γνωρίζω, είναι ότι καλύτερο έχεις αυτή την στιγμή


  4. The Following 3 Users Say Thank You to bill_m3 For This Useful Post:

    BILL007 (11-09-12), Panos 316T (11-09-12), soc12r (11-09-12)

  5. #4
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    επίσης τι γίνεται με το δικό μου που δεν έχει maf αλλά πρόγραμμα;;; ALFA N ή κάπως έτσι λέγεται.
    Κάνεις τον σταυρό σου που είχες τέτοια τύχη, και απολαμβάνεις τον ήχο χωρίς πολλά πολλά.

  6. #5
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάνεις τον σταυρό σου που είχες τέτοια τύχη, και απολαμβάνεις τον ήχο χωρίς πολλά πολλά.
    η αλήθεια είναι ότι ο ήχος με πωρώνει !!!! ΚΑι να σκεφτείτε ότι οι προηγούμενες παρέες μου είχαν subaru!!!!

  7. #6
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    η αλήθεια είναι ότι ο ήχος με πωρώνει !!!! ΚΑι να σκεφτείτε ότι οι προηγούμενες παρέες μου είχαν subaru!!!!
    Ποιος εχει προγραμματισει το αμαξι?
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  8. #7
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από πού να ξεκινήσω, πραγματικά δε ξέρω.
    Περαστικά Νίκο !
    Άντε με το καλό να πάρεις ένα !
    Νομίζω τώρα καταλαβαίνεις γιατί εγώ και ο Θώμας υποστηρίζαμε ότι το si δεν είναι τόσο σπορ ή Μ όσο πολλοί ιδιοκτήτες του πιστεύουν.
    Και φυσικά το Μ3 Ε46 παλιό αυτοκίνητο δεν το λες. Πολύ καλό πλαίσιο και ανάρτηση έχει
    Απλά κοίτα το ποστ που είχα γράψει.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φρένο με γκάζι για να μην αποσταθεροποιηθεί το πίσω μέρος, αυτός είναι ο κύριος λόγος που το κάνω.

    Τώρα σοβαρά μιλάτε, πρέπει να έχεις το πόδι στο γκάζι για να κάνει ξερόγκαζο; Δηλαδή εν ολίγης πάλι καταλήγεις να κάνεις το ίδιο πράγμα με το χειροκίνητο. Μεγάλη ήττα.

    Γιατί όμως να έχει θέμα το maf? Αφού στο sport μια χαρά είναι το αμαξάκι, απλά στο...μη σπορ το βρίσκω υπερβολικά χαλαρό. Δεν είναι κατακριτέο μια και άλλος είναι ο σκοπός του, απλά το αναφέρω
    Βασικά, το SMG κάνει κάτι άλλο που εσύ και εγώ δεν μπορούμε να κάνουμε.
    Κάνει simulate ένα συμπλέκτη ολίσθησης (όπως έχουν τα μηχανάκια).
    Έτσι άν εσύ έρχεσαι μπάλα σε μια στροφή και χώσεις ένα κατέβασμα δευτέρα και πάει στις 6500 ή 7000 κ.ο.κ., άν νιώσει ότι το πίσω μέρος αποσταθεροποιείται, πατινάρει το συμπλέκτη για να κόψει από την ροπή επιβράδυνσης του κινητήρα.
    Μιλάμε για κορυφαία πράγματα που κανένα σασμάν διπλού συμπλέκτη δεν κάνουν !

    Εδώ βίντεο.
    https://www.youtube.com/watch?v=Zw8ngXGuxKI

    Η διαφορά του CSL είναι ότι σε αυτό το κατέβασμα (ενώ είσαι στα φρένα) θα χώσει τρελή ξερογκαζιά για να συγχρονίσει.

    Έτσι ήττα δεν το λες το κιβώτιο αυτό σε καμμία περίπτωση.

  9. The Following 11 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (11-09-12), dark knight (09-02-14), doctore (11-09-12), EVERGET (11-09-12), gnx (11-09-12), Leonidas_E39 (11-09-12), Nikos (11-09-12), Nikos! (11-09-12), pilot (11-09-12), STREETRACING (11-09-12), Thomelef (11-09-12)

  10. #8
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Περαστικά Νίκο !
    Άντε με το καλό να πάρεις ένα !
    Νομίζω τώρα καταλαβαίνεις γιατί εγώ και ο Θώμας υποστηρίζαμε ότι το si δεν είναι τόσο σπορ ή Μ όσο πολλοί ιδιοκτήτες του πιστεύουν.
    Και φυσικά το Μ3 Ε46 παλιό αυτοκίνητο δεν το λες. Πολύ καλό πλαίσιο και ανάρτηση έχει
    Απλά κοίτα το ποστ που είχα γράψει.



    Βασικά, το SMG κάνει κάτι άλλο που εσύ και εγώ δεν μπορούμε να κάνουμε.
    Κάνει simulate ένα συμπλέκτη ολίσθησης (όπως έχουν τα μηχανάκια).
    Έτσι άν εσύ έρχεσαι μπάλα σε μια στροφή και χώσεις ένα κατέβασμα δευτέρα και πάει στις 6500 ή 7000 κ.ο.κ., άν νιώσει ότι το πίσω μέρος αποσταθεροποιείται, πατινάρει το συμπλέκτη για να κόψει από την ροπή επιβράδυνσης του κινητήρα.
    Μιλάμε για κορυφαία πράγματα που κανένα σασμάν διπλού συμπλέκτη δεν κάνουν !

    Εδώ βίντεο.
    https://www.youtube.com/watch?v=Zw8ngXGuxKI

    Η διαφορά του CSL είναι ότι σε αυτό το κατέβασμα (ενώ είσαι στα φρένα) θα χώσει τρελή ξερογκαζιά για να συγχρονίσει.

    Έτσι ήττα δεν το λες το κιβώτιο αυτό σε καμμία περίπτωση.
    Έτσι ακριβώς..και κάτι που όλοι ξεχνούν, όλα αυτά εν έτη 1999!! Για κάντε μια ερεύνα και βρείτε ποια αυτοκίνητα είχαν τέτοια κιβώτια τότε!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  11. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexk (11-09-12), BILL007 (11-09-12), Thomelef (11-09-12)

  12. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.300
    Thanked
    14172
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έτσι ακριβώς..και κάτι που όλοι ξεχνούν, όλα αυτά εν έτη 1999!! Για κάντε μια ερεύνα και βρείτε ποια αυτοκίνητα είχαν τέτοια κιβώτια τότε!
    +10000000000000

    Και 99 στην παραγωγή...Συν πόσα χρόνια έρευνας και δοκιμών πίσω
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 11-09-12 στις 15:18



  13. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    pilot (11-09-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP