Σελίδα 19 από 24 ΠρώτηΠρώτη ... 91718192021 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 181 έως 190 από 236

Θέμα: [E30] έρευνα αγοράς

  1. #181

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε προκαλώ εσένα και το σαπάκι σου κύριε...Τώρα που έχω 18άρια ναουμε με το 46άρι της σειράς...


    Θα σε δω στην κόντρα που θα βάλουμε Αθήνα-Μέγαρα πως θα σκορπάς στον δρόμο...Θα χρειαστείς το κυάλι για να με δεις...





    Υ.Γ Δεν αντιγράφω βόρειες καταστάσεις...
    Όταν θα ακούσεις την 5η μου να βαράει αντρικό κόφτη στα 210κάτι θα τρομάξεις γατάκι...πάρε πιπίλα

  2. #182
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bassakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμεις οι 2 εχουμε ανοιχτους λογαργιασμους! (οπεν ακαουντς δλδ!)

    ο κερδισμενος κερναει κοψιδια! οποτε να εχεις τσεκ μαζι σου!
    κατσε γιατι στρωνω.....(λαστιχα)

  3. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bassakos (21-06-12)

  4. #183
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.253
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν θα ακούσεις την 5η μου να βαράει αντρικό κόφτη στα 210κάτι θα τρομάξεις γατάκι...πάρε πιπίλα
    Mεμοριιιιιιισσσσσσ θα έχεις φίλεεε...




    Υ.Γ Δεν ξεχνάω ότι δεν φοράς Μ40 Ίδιο κόφτη έχουμε...



  5. #184

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ιστορικό γίνεται ΟΤΑν κλεισει 30 χρόνια απο την ημέρα κατασκευής του συγκεκριμένου αυτοκινήτου σύμφωνα με τον αριθμο πλαισίου όχι με το ποτε βγήκε το μοντέλο. Και στο λέω σίγουρα γιατι έχω ιστορικό αυτοκίνητο. Τώρα επειδη κάποιος θα πεταχτεί και θα πει έχω δει με ιστορικές μ40 εγω σας λέω τι ισχύει, το τι μαιμουδια μπορει να κάνει κάποιος είναι αλλο θέμα.. Έπισης αλλο το ιστορικό και αλλο το συλλεκτικο. Καμια σχέση όμως...
    Στο θέμα της αγοράς τώρα.. Ο καθένας αγοράζει ότι θελει όσο θελει απλα επειδη γουστάρει και μπορει. Το αν είναι η αν το θεωρώ εγω καλη αγορά η όχι επίσης είναι αλλο θέμα.. Σας το ξαναλέω αν το θεωρείτε καλη τιμη οκ πάσο αγοράσετε το... Εγω για μένα μιλαω πως το βλέπω ..
    Τώρα μιλάς σωστά. Πριν είπες ότι δεν θα γίνει καν ιστορικό... ίσως κανένα κάμπριο.

    Μ40 δεν υπάρχει. Πήρε το όνομα αυτό το f/l λόγω του κινητήρα του εδώ στην Ελλάδα. Άρα το να έχεις δει f/l είναι είτε με παρανομία, είτε έκανε κάποιος f/l το 30αρι του.
    Εξάλλου νούμερα βγάζουν από πριν το 2010

  6. #185
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο λάτρης του κλασσικού αυτοκινήτου δεν ταυτίζεται ούτε με τον κοντράκια, ούτε με τον κάγκουρα ντριφτά Νικ200.
    να σαι καλα ρε φιλαρακι..

  7. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    m-power_01 (21-06-12)

  8. #186
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το Ε30 παρουσιάστηκε το 9/1982 και μάλιστα διοργανώθηκε event στη Γερμανία από το Ε30 club. Η λήξη της παραγωγής του σεντάν έγινε 6/1991, τα cabrio-touring 1993 και 1994 αντίστοιχα.

    Οσον αφορά οδική συμπεριφορά, το αμάξι με μπρος-πίσω αντιστρεπτικές (έστω εργοστασιακές) και σφιχτό αμορτισέρ-καλά λάστιχα είναι απόλαυση.

    Ο τρόπος οδήγησής του είναι slow-in fast out για όσους ξέρουν, μόλις πατήσει η μούρη στο apex δε ξαναβγάζει ποτέ μούτρα στην έξοδο της στροφής, από εκεί και πέρα είτε στο εντελώς όριο (που είναι αρκετά ψηλό σε καλό δρόμο) είτε θα βγάλει κώλο αν έχει άλογα είτε υπερστροφή αδρανείας.


    Οποιος άρχισε να στρίβει με άκυρο τρόπο, ναι είναι αμάξι που θέλει συγκεκριμένο τρόπο δε συγχωρεί μπούρδες.


    Αντε πια με τις ανοησίες περι επικινδυνου Ε30, μας εχετε τρελανει μερικοι εδω και χρονια τωρα....εχετε οδηγησει κανενα αλλο ''περιφημης'' συμπεριφορας μπροστοκινητο συμβατικο αμαξι της δεκαετιας του '90 να σας φυγουν τα μουτρα και παραλιγο να σκοτωθειτε?????
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    Bassakos (21-06-12), E30M40D (21-06-12), nik200 (21-06-12)

  10. #187

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω βρηκα τελικα πριν μερικους μηνες ενα διπορτο is σε "λαθος", οπως τη λετε, τιμη.

    τι μου λετε τωρα εσεις, τ'ακουω βερεσε (που λενε).

    (τη γνωμη μου σχετικα την εχω πει αλλου και απο τότε ειμαι ακομα πιο ευχαριστημενος)
    Νίκο και εγώ το επόμενο Ε30 που θα πάρω, κάτι τέτοιο θα είναι... αλλά θα το πάρω για ''ψυχοθεραπεία''.

    Δεν είναι απαραίτητο ότι το βρήκες σε ''λαθος'' τιμή φίλε. Αμέσως αμέσως η φανοποιεία είναι ένα 1000αρικο για πλάκα. Το να φτιάξεις το πατωματάκι του με καινούρια τσίχλα γιατί από τα χρόνια στα μαρσπιέ θα βγάλει ψώρα? Να φτιάξεις ταπετσαρία, γιατί όλα έχουν θέμα τουλάχιστον στο κάθισμα του οδηγού?
    Είναι ένα 1500αρι όλα αυτά χαλαρά.
    Πόσο να πάρεις ένα ''καθαρό'' Ε30 1000 ευρώ?

    Μπαλάκια στα ψαλίδια, σινεμπλοκ μπρος πίσω, γεφυρας, διαφορικού, βασεις μηχανής, μαρκουτσια υδραυλικού,μαρκούτσια φρένων, κολάρα, ψυγείο ,αμορτισερ, συμπλέκτης ,καταλύτης,καντραν θα είναι όλα εντάξει στο Ε30 των 1000ευρώ?

    Πάμε στην λίστα των εξτρα

    υ/τ?
    a/c?
    Ζάντες εποχής
    Ηλ. παράθυρα
    ηλ.καθρέπτες
    Κεντρικό κλείδωμα
    radio εποχης
    ηλ. κεραία
    b/c
    προβολάκια ομίχλης
    κλειδαριά οδηγού ασφαλείας
    αεροτομή
    δισκοφρενα πίσω
    συναγερμός εποχής
    ρυθμιζόμενη δέσμη φωτων

    και άλλα πολλά...δεν έχει πάτο το βαρέλι.
    άμα πεις ότι τα θέλεις όλα άψογα...

  11. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12), E30M40D (21-06-12), Ptboul (21-06-12)

  12. #188
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σπύρο συνεχίζω,

    ABS
    Αερόσακο οδηγού
    On board computer-immobilizer
    Check control
    Θερμαινόμενα καθίσματα
    Cruise control
    CD player με hi-fi ηχεια
    Καθίσματα recaro

    και όλα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν.....
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    E30M40D (21-06-12), m-power_01 (21-06-12), Ptboul (21-06-12)

  14. #189
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το δικο μου πιστευα οτι ειχε σχεδον τα παντα αλλα δεν ειχα θερμαινομενα καθισματα πιτσιλιστήρια στα μπροστα φωτα & cruise control.

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=5380

    Βεβαια αμα το ξαναεφτιαχνα θα του εβαζα πλεον εναν S85 για να ειναι μεσα στο παιχνιδι. χεχεχεχεχε
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  15. The Following 2 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    Dimitrios (21-06-12), m-power_01 (21-06-12)

  16. #190

    Προεπιλογή

    Δημήτρης και Μήτσος ξεφύγατε... σας καλώ πίσω στην γη!!

Σελίδα 19 από 24 ΠρώτηΠρώτη ... 91718192021 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP