Bassakos (21-06-12)
Τώρα μιλάς σωστά. Πριν είπες ότι δεν θα γίνει καν ιστορικό... ίσως κανένα κάμπριο.
Μ40 δεν υπάρχει. Πήρε το όνομα αυτό το f/l λόγω του κινητήρα του εδώ στην Ελλάδα. Άρα το να έχεις δει f/l είναι είτε με παρανομία, είτε έκανε κάποιος f/l το 30αρι του.
Εξάλλου νούμερα βγάζουν από πριν το 2010
m-power_01 (21-06-12)
Το Ε30 παρουσιάστηκε το 9/1982 και μάλιστα διοργανώθηκε event στη Γερμανία από το Ε30 club. Η λήξη της παραγωγής του σεντάν έγινε 6/1991, τα cabrio-touring 1993 και 1994 αντίστοιχα.
Οσον αφορά οδική συμπεριφορά, το αμάξι με μπρος-πίσω αντιστρεπτικές (έστω εργοστασιακές) και σφιχτό αμορτισέρ-καλά λάστιχα είναι απόλαυση.
Ο τρόπος οδήγησής του είναι slow-in fast out για όσους ξέρουν, μόλις πατήσει η μούρη στο apex δε ξαναβγάζει ποτέ μούτρα στην έξοδο της στροφής, από εκεί και πέρα είτε στο εντελώς όριο (που είναι αρκετά ψηλό σε καλό δρόμο) είτε θα βγάλει κώλο αν έχει άλογα είτε υπερστροφή αδρανείας.
Οποιος άρχισε να στρίβει με άκυρο τρόπο, ναι είναι αμάξι που θέλει συγκεκριμένο τρόπο δε συγχωρεί μπούρδες.
Αντε πια με τις ανοησίες περι επικινδυνου Ε30, μας εχετε τρελανει μερικοι εδω και χρονια τωρα....εχετε οδηγησει κανενα αλλο ''περιφημης'' συμπεριφορας μπροστοκινητο συμβατικο αμαξι της δεκαετιας του '90 να σας φυγουν τα μουτρα και παραλιγο να σκοτωθειτε?????
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.
Νίκο και εγώ το επόμενο Ε30 που θα πάρω, κάτι τέτοιο θα είναι... αλλά θα το πάρω για ''ψυχοθεραπεία''.
Δεν είναι απαραίτητο ότι το βρήκες σε ''λαθος'' τιμή φίλε. Αμέσως αμέσως η φανοποιεία είναι ένα 1000αρικο για πλάκα. Το να φτιάξεις το πατωματάκι του με καινούρια τσίχλα γιατί από τα χρόνια στα μαρσπιέ θα βγάλει ψώρα? Να φτιάξεις ταπετσαρία, γιατί όλα έχουν θέμα τουλάχιστον στο κάθισμα του οδηγού?
Είναι ένα 1500αρι όλα αυτά χαλαρά.
Πόσο να πάρεις ένα ''καθαρό'' Ε30 1000 ευρώ?
Μπαλάκια στα ψαλίδια, σινεμπλοκ μπρος πίσω, γεφυρας, διαφορικού, βασεις μηχανής, μαρκουτσια υδραυλικού,μαρκούτσια φρένων, κολάρα, ψυγείο ,αμορτισερ, συμπλέκτης ,καταλύτης,καντραν θα είναι όλα εντάξει στο Ε30 των 1000ευρώ?
Πάμε στην λίστα των εξτρα
υ/τ?
a/c?
Ζάντες εποχής
Ηλ. παράθυρα
ηλ.καθρέπτες
Κεντρικό κλείδωμα
radio εποχης
ηλ. κεραία
b/c
προβολάκια ομίχλης
κλειδαριά οδηγού ασφαλείας
αεροτομή
δισκοφρενα πίσω
συναγερμός εποχής
ρυθμιζόμενη δέσμη φωτων
και άλλα πολλά...δεν έχει πάτο το βαρέλι.
άμα πεις ότι τα θέλεις όλα άψογα...
Σπύρο συνεχίζω,
ABS
Αερόσακο οδηγού
On board computer-immobilizer
Check control
Θερμαινόμενα καθίσματα
Cruise control
CD player με hi-fi ηχεια
Καθίσματα recaro
και όλα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν.....
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.
E30M40D (21-06-12), m-power_01 (21-06-12), Ptboul (21-06-12)
Το δικο μου πιστευα οτι ειχε σχεδον τα παντα αλλα δεν ειχα θερμαινομενα καθισματα πιτσιλιστήρια στα μπροστα φωτα & cruise control.
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=5380
Βεβαια αμα το ξαναεφτιαχνα θα του εβαζα πλεον εναν S85 για να ειναι μεσα στο παιχνιδι. χεχεχεχεχε
WRC is for boys
GROUP B was for men
Dimitrios (21-06-12), m-power_01 (21-06-12)
Δημήτρης και Μήτσος ξεφύγατε... σας καλώ πίσω στην γη!!