Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Με τι θ αλλάζατε το Ε46 Μ3 σας ?

Ψήφισαν
73. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 1Μ (μτχ)

    20 27,40%
  • Ε9x Μ3 (μτχ)

    53 72,60%
Σελίδα 6 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 81

Θέμα: 1Μ ή Ε92 Μ3 ??

  1. #51
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενδεχομένως η άποψη του m3est για την μεταμόρφωση του Μ3Ε92 με τις ανωτέρω "προσθήκess" θα έδεινε μια πιο διαφωτιστική εικόνα περί του θέματος και ίσως να σε έπειθε οτι το αυτοκίνητο δεν πάει καλά μόνο στις ευθείες.
    Αυτος ειναι ο λογος που σου απαντησα.
    Εδω αναφερεις οτι το αυτοκινητο δεν παει καλα μονο στις ευθειες.
    Δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται αυτο, μιας και θα εχει αυξημενη ιπποδυναμη και ροπη. Καμμια αλλαγη πουθενα αλλου.
    Επισης, το βαρος θα αυξηθει και άλλο και μαλιστα θα ψηλωσει και άλλο, αφου ο κομπρεσσορας ειναι σε υψηλο σημειο (μην αναφερω την επιπλεον αδρανεια που θα προσθεσει το κομπρεσσερ μιας και εχει κινουμενη μαζα σε πολυ υψηλες στροφες περιστροφης)

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλέξη δεν θέλω να πώ τίποτε περισσότερο απ΄αυτό που έγραψα αρχικά: μ΄αρέσει η προοπτική που έχει το Μ3 Ε92 με τον ESS, προσωπικό γούστο είναι αυτό, δεν σημαίνει οτι η δική μου άποψη είναι η σωστή, απλά σε μένα θα μ΄άρεσε περισσότερο μ΄αυτή την αναβάθμιση.
    Σαφώς και σέβομαι τις απόψεις σας, ειδικά αυτών που έχετε άποψη απο 1ο χέρι με τα Μ, εγώ δεν είχα ποτέ αν και πολύ θά΄θελα.
    Βαγγελη περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, οτι αρεσει στον καθενα.
    Εγω προσωπικα δεν βλεπω πως ενας κομπρεσσορας κανει καλυτερο σπορ αυτοκινητο ένα Μ3 Ε92.
    Εχω οδηγησει Μ3 Ε90 και Ε92. Μπορω με βεβαιοτητα να πω οτι το μονο που δεν του λειπει ειναι ιπποδυναμη.
    Προσωπικα αν θα αλλαζα κατι σε αυτο το αυτοκινητο θα ηταν για να μειωσω το μεγαλο βαρος που εχει (με ζαντες, φρενα, εξατμιση κτλ), θα αλλαζα λιγο την γεωμετρια του.
    Αυτο μονο θετικα εχει. Επιταχυνεις καλυτερα, επιβραδυνεις καλυτερα, εχεις καλυτερο κρατημα και μικροτερες φθορες σε ελαστικα και φρενα.
    Μονο κερδος λοιπον.
    Φυσικα αλλοι ειναι καλυτεροι οδηγοι από εμενα και τα 420 αλογα τα στιβουν σαν λεμονι.
    Εγω κοιταω να μειωσω βαρος και να αξιοποιησω την δυναμη του κινητηρα. Αν αυτη εξαντληθηκε μετα κοιταω για κατι ριζικο σαν τον κομπρεσσορα (βλεπε Ζ3).
    Τα 370 του CSL δεν μπορω να πω οτι μου ειναι ανεπαρκη και τα εχω για την πλακα.

    Ολοι ενθουσιαστηκαμε οταν ο αγαπητος Nabu (S2000) εγραψε οτι μειωσε το βαρος και δεν ασχοληθηκε πολυ με κινητηρα.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Thomelef (10-05-12), VanVIC (10-05-12)

  3. #52
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο κομπρεσορας ειναι για τις ευθείες....το αμάξι δεν οδηγείτε σε βουνίσιο δρόμο με στροφές.....μιλάω......βλέποντ ς το σε τέτοιο δρόμο........δεν πατάει κάτω, δεν μπορεί να βγάλει την δύναμη του για να ξεκολλήσει με ασφάλεια....
    Ποσο μάλλον να το βάλεις σε πίστα
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    alexk (10-05-12), chief (10-05-12), Thomelef (10-05-12)

  5. #53
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Στα 92αρια δουλεύουν οι κομπρεσσορες πολυ καλα .
    Καμμιά σχέση με τα 46 Αρια.
    Αρκεί βέβαια να ελεγχθεί τι συμβαίνει κ με τους 5ους κυλινδρους που έχουν πρόβλημα ακόμα κ τα νορμαλ.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  6. #54
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα 92αρια δουλεύουν οι κομπρεσσορες πολυ καλα .
    Καμμιά σχέση με τα 46 Αρια.
    Αρκεί βέβαια να ελεγχθεί τι συμβαίνει κ με τους 5ους κυλινδρους που έχουν πρόβλημα ακόμα κ τα νορμαλ.
    Μια χαρα δουλεύει....πύραυλος....κατ επανάληψη 330++....και όλα δουλεύουν άψογα.....αλλα στο βουνό δεν πατάει....με ενα μαμά 92 αρι, θα μείνει πίσω...και νομιζο οτι αυτο ειναι φυσιολογικοτατο......οποιος κομπρεσαρει ενα απίστευτα πολύστροφο v8 μοτερ....και ενα τελεία στημένο αμαξι απο την μανα του...τοτε δεν ζηταει απόλυτες επιδόσεις σε πιστα και στροφες....αλλα απόλυτες επιδόσεις σε ευθεία....σε γκαζια.....και ταξιδια.....και λιγες στροφες
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Nick bmwlover (10-05-12), nik200 (10-05-12), Thomelef (10-05-12)

  8. #55
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    για να συνοψισω και να συμφωνησω με τα παιδια πιο πανω..

    οταν βαλεις ενα κομπρεσσορα σε ενα αμαξι που σε μαμα μορφη τα ορια του ειναι "αλλου" και ηδη θελει "χερια" και ψυχη για να παει (πολυ) γρηγορα..ειναι ο ορισμος της ματαιοδοξιας..και φυσικα χαλας ολη την ομοιογενεια του συνολου..κατ εμε ειναι αμαρτια να κανεις κατι τετοιο απο την στιγμη που ηδη δεν μπορεις να το πας οριο...

  9. The Following 3 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    alexk (10-05-12), Nick bmwlover (10-05-12), Thomelef (10-05-12)

  10. #56
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια χαρα δουλεύει....πύραυλος....κατ επανάληψη 330++....και όλα δουλεύουν άψογα.....αλλα στο βουνό δεν πατάει....με ενα μαμά 92 αρι, θα μείνει πίσω...και νομιζο οτι αυτο ειναι φυσιολογικοτατο......οποιος κομπρεσαρει ενα απίστευτα πολύστροφο v8 μοτερ....και ενα τελεία στημένο αμαξι απο την μανα του...τοτε δεν ζηταει απόλυτες επιδόσεις σε πιστα και στροφες....αλλα απόλυτες επιδόσεις σε ευθεία....σε γκαζια.....και ταξιδια.....και λιγες στροφες
    Αυτο ακριβωσ
    Τα 46αρια είναι πιο πιεσμενα γι αυτο κ τα διάφορα προβλημΑτα όταν κομπρεσσαρονται.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  11. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    Thomelef (10-05-12)

  12. #57
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    M3 E92 λευκο παρακαλω!
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  13. #58
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    m3 E92 αν και βλεπω να καταθετονται πολλες πινακιδες απο 2000CC και πάνω για το 2013!!!

  14. #59
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    του Σοκιν το 46αρι.
    Δεν ήξερα οτι είχε σπάσει του Sokin (κρίμα αν είναι έτσι) αλλά εδώ μιλάμε για 92άρια Μ3.
    Έχεις τέτοια περίπτωση;

  15. #60
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ματαιοδοξία μεγάλο πράμα !
    Μ´αυτή τη λογική πολλά θα έπρεπε να είναι διαφορετικά, έχετε δίκιο.

Σελίδα 6 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP