Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Με τι θ αλλάζατε το Ε46 Μ3 σας ?

Ψήφισαν
73. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 1Μ (μτχ)

    20 27,40%
  • Ε9x Μ3 (μτχ)

    53 72,60%
Σελίδα 7 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 81

Θέμα: 1Μ ή Ε92 Μ3 ??

  1. #61
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ήξερα οτι είχε σπάσει του Sokin (κρίμα αν είναι έτσι) αλλά εδώ μιλάμε για 92άρια Μ3.
    Έχεις τέτοια περίπτωση;
    Του Σοκιν ειχε σπάσει δυο φορες αν θυμαμαι καλα Βαγγελη.
    Η πρωτη ηταν μια εβδομαδα μετα που εβαλε τον κομπρεσορα και οταν το εφτιαξε μετα απο μια εβδομαδα πάλι ξαναεσπασε.
    Ας με διωρθωσει καποιος για την δευτερη φορα. Η πρωτη ηταν σιγουρη γιατι τοτε ειχαμε καθημερινη τηλεφωνικη επικοινωνια.

    46αρια ξερω αρκετα που εκαναν μπαμ και εδω στην Κυπρο με κιτ απο διαφορες εταιρίες . Σχεδόν απ όλες.
    Βεβαια ακομη και σημερα όλες οι εταιρίες ισχυρίζονται ακομη οτι τα κιτακια ειναι αξιοπιστα και τα αμαξια ράβουν...

    Το μονο που εχω δει να δουλευει ειναι του Turbodog και αυτό ειναι γιατι ο Μητσος ειναι γνωστης και μερακλής. Φυσικα ομως και αυτου το αμαξι δεν νομιζω να μπορει να αντεχει παραπανω απο 6-7 λεπτα σε ρυθμους time attack.
    Τα μαμα μοτερ αντεχουν.

    Για 92αρια δεν εχω κατι υποψην μου απο προσωπικη εμπειρία. Ομως και παλι οι εταιρίες λένε οτι ειναι αξιόπιστα.

    Κακως κανουμε αυτο το οφτοπικ φυσικα και γεννικευουμε την συζητηση. Θα μπορουσε να ηταν αλλο θρεντ.
    Αλλο ισως νοημα θελω να δωσω εγω και αλλο εσυ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 10-05-12 στις 13:41

  2. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (10-05-12), doctore (10-05-12), VanVIC (10-05-12)

  3. #62
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χωρίς να έχω (το διευκρινίζω) εμπειρία από M και χωρίς να αμφισβητώ την τεχολογική αρτιότητα και τις οδηγικές αρετές της Ε92 Μ3, μάλλον (theoretically speaking...) θα διάλεγα την 1Μ.
    Μικρότερο μήκος (4.38 m) έναντι της Μ3 (4,615 m).
    Μικρότερο βάρος (1.495 kgr) έναντι της Μ3 (1.655 kgr).
    Ιδιαίτερo σχεδιo, σε σχέση με την Ε92 Μ3, που δεν διαφέρει ιδιαίτερα από την απλή Ε92.
    Πιο σπάνιο αυτοκίνητο στην (ελληνική) αγορά, εν αντιθέσει με την Μ3 Ε92.
    Πέραν των αριθμών (που αλίευσα από το net, συνεπώς δεν είμαι σίγουρος αν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα) γενικά, ο Άσσος Μ μου βγάζει περισσότερη "αλητεία" και "τσαμπουκά" και γιά αυτό τον προτιμώ.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    gnx (10-05-12), Panos 316T (10-05-12)

  5. #63
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οπως εχω ξαναγραψει λογω αυξημενων υποχρεωσεων (επιχειρηση,σπιτι,παιδια κλπ) δεν μπαινω συχνα στο φορουμ και χανω πολλα.Ετσι λοιπον θα γραψω την προσωπικη μου εμπειρια και δεν ξερω πότε θα ξαναμπω να απαντησω.

    Το 2009 αγοραστηκε το Μ3 Ε92 DCT.(Την επομενη το πρωι μπηκε η Akrapovic)
    To 2010 τοποθετηθηκε ο ESS VT2 575ps.
    Το 2011 αγοραστηκε το 1Μ.

    Προσωπικο συμπερασμα απο τη συμβιωση με τα προηγουμενα ειναι οτι
    1)το Μ3 ειναι απολαυση σαν μοτερ λιγο πνιγμενο χαμηλα (λογω 4 καταλυτων)με την Akrapovic εγινε τελειο και χαμηλα, σαν στριψιμο πολυ καλο και αρκετα ευκολοοδηγητο πολυ βελτιωμενο σε σχεση με το Ε46 στο δρομο.
    2)με τον ΕSS εγινε εκτελεστης στις ευθειες αλλα χειροτερεψε στο στριψιμο οποτε ειναι για τους λατρεις της ευθειας(που δεν ειμαι)
    3)το 1Μ ηρθε μικρο κι ελαφρυ και προσεφερε χαρές στο στριψιμο με κλειστες διαδρομες (Αι Γιαννης Ρωσος ,Βυτινα, Ριτσωνα)αλλα δεν ειναι Μ3 στις ανοικτες διαδρομες.

    Προσωπικο παντα συμπερασμα επειδη προτιμω τις διαδρομες με κλειστες στροφες καταληγω πως το καλυτερο παιχνιδι γι αυτη τη χρηση ειναι το 1Μ.Παρ ολα αυτα συνεχιζω να σεβομαι το Μ3 που κατα καιρους μου εχει προσφερει μεγαλη ικανοποιηση στην οδηγηση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m3est : 10-05-12 στις 14:27


    www.speedandstyle.gr

    210 9850450
    697 9962302

  6. The Following 18 Users Say Thank You to m3est For This Useful Post:

    320d (11-05-12), alexk (10-05-12), aristent (10-05-12), atha (10-05-12), Bassakos (10-05-12), chief (10-05-12), doctore (10-05-12), gnx (10-05-12), manos///3 (10-05-12), Monsta (10-05-12), Nick bmwlover (10-05-12), Panos 316T (10-05-12), pilot (10-05-12), soc12r (10-05-12), Thomelef (10-05-12), VanVIC (10-05-12), Vassilis ///M (10-05-12), Z4 DCT (10-05-12)

  7. #64
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ματαιοδοξία μεγάλο πράμα !
    Μ΄αυτή τη λογική πολλά θα έπρεπε να είναι διαφορετικά, έχετε δίκιο.
    Βαγγέλη κάτι που ήθελα να γράψω προηγουμένως αλλά ξέχασα (έχω μανικιάσει με ένα σκούτερ βλέπεις ).

    Δεν είμαι αντίθετος στα κομπρεσσέρ, άλλωστε θα βάλω και εγώ στο δικό μου ζετάκι.
    Είναι καλή λύση και συμφέρουσα (σχετικά μιλάω με το να αρχίσεις με πιστόνια, μπιέλες, πολυπετάλουδα και ούτως καθ'εξής ) για επιπλέον ιπποδύναμη σε μη Μ μοντέλα.
    Ειδικά όταν η βελτίωση είναι ολοκληρωμένη με φρένα, ανάρτηση κτλ; όπως καλή ώρα στο δικό σου αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
    Πιστεύω το μεγάλο θετικό μιας τέτοιας βελτίωσης (ενός μη Μ μοντέλου) είναι ότι το κόστος συντήρησης κρατιέται χαμηλότερα από ένα Μ μοντέλο (βλέπε έχει πιο αραιά διαστήματα συντήρησης, πιο φθηνά αναλώσιμα και μη-αναλώσιμα κτλ.).

    Όπως είπε ο φίλος παραπάνω είναι ματαιοδοξία να προσπαθείς να βγάλεις τρελά άλογα από ένα Μ, εκτός άν το θέλεις για κόντρες ή για dragster (όπως ο Σταμάτης που τρέχει σε αγώνες).

    ΥΓ : είμαστε εκτός θέματος αλλά είναι ωραία συζήτηση, ένα νέο θρεντ ίσως καλοί μας μοντς ?

  8. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    VanVIC (10-05-12)

  9. #65
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τώρα που τα πράγματα θα φτιάξουν, θα καταργηθούν έκτακτες εισφορές, ακριβά τέλη κυκλοφορίας, ακριβές βενζίνες και το χρήμα θ αρχίσει και πάλι να ρέει στην αγορά, μπορούμε ν αρχίσουμε να ονειρευομαστε...

    Λοιπόν, το poll φυσικά είναι για ολους, αλλά κυρίως για κατόχους Ε46 Μ3 (λόγω εμπειρίας).

    Με τι θ αλλάζατε λοιπόν το 46 σας ? Με μεταχειρισμένο 1Μ ή με μτχ 92 Μ3 ??


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3est Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως εχω ξαναγραψει λογω αυξημενων υποχρεωσεων (επιχειρηση,σπιτι,παιδια κλπ) δεν μπαινω συχνα στο φορουμ και χανω πολλα.Ετσι λοιπον θα γραψω την προσωπικη μου εμπειρια και δεν ξερω πότε θα ξαναμπω να απαντησω.

    Το 2009 αγοραστηκε το Μ3 Ε92 DCT.(Την επομενη το πρωι μπηκε η Akrapovic)
    To 2010 τοποθετηθηκε ο ESS VT2 575ps.
    Το 2011 αγοραστηκε το 1Μ.

    Προσωπικο συμπερασμα απο τη συμβιωση με τα προηγουμενα ειναι οτι
    1)το Μ3 ειναι απολαυση σαν μοτερ λιγο πνιγμενο χαμηλα (λογω 4 καταλυτων)με την Akrapovic εγινε τελειο και χαμηλα, σαν στριψιμο πολυ καλο και αρκετα ευκολοοδηγητο πολυ βελτιωμενο σε σχεση με το Ε46 στο δρομο.
    2)με τον ΕSS εγινε εκτελεστης στις ευθειες αλλα χειροτερεψε στο στριψιμο οποτε ειναι για τους λατρεις της ευθειας(που δεν ειμαι)
    3)το 1Μ ηρθε μικρο κι ελαφρυ και προσεφερε χαρές στο στριψιμο με κλειστες διαδρομες (Αι Γιαννης Ρωσος ,Βυτινα, Ριτσωνα)αλλα δεν ειναι Μ3 στις ανοικτες διαδρομες.

    Προσωπικο παντα συμπερασμα επειδη προτιμω τις διαδρομες με κλειστες στροφες καταληγω πως το καλυτερο παιχνιδι γι αυτη τη χρηση ειναι το 1Μ.Παρ ολα αυτα συνεχιζω να σεβομαι το Μ3 που κατα καιρους μου εχει προσφερει μεγαλη ικανοποιηση στην οδηγηση.
    Τωρα Μονστα τι εχεις να πεις?...ο ανθρωπας εχει και τα δυο και μαλιστα σοβαρα "γαργαλημενα"!!!!

    ...νομιζω οτι η επιλογη αλλαζω Ε46Μ3 με Ε92Μ3(λευκο) πακετο μαζι με 1Μ(μαυρο) δεν ηταν στις επιλογες που φανταζοσουν???

  10. #66
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν δεν υπήρχαν τα γνωστά μέτρα της Ελλάδας θα κοιτούσα Μ3 E92(μτχ-πάντα) και όχι 320i e92 που πήρα το Πάσχα, μιας και οι τιμές δεν διαφέρουν τρελά ενώ τα 2 αυτοκίνητα είναι απλά διαφορετικά...Το Μ3 ήταν-είναι και θα συνεχίσει να είναι ο πόθος και το όνειρο ζωής μου...(Για την ώρα βολεύομαι με το 320 που είναι Μ-Pacκ) .
    the future is near...

  11. #67
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    m3 all the way baby
    live free and drive hard

  12. #68
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κι γω Μ3 ψήφισα, αν και το ιδανικότερο θα ήταν ο V8 στη καρότσα του 1Μ.

    Ωραίο και πρησμένο το 1Μ, αλλά η μοτεράκλα του Μ3 θα μείνει στην ιστορία.

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    doctore (10-05-12), Nick bmwlover (11-05-12), VanVIC (10-05-12)

  14. #69
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι γω Μ3 ψήφισα, αν και το ιδανικότερο θα ήταν ο V8 στη καρότσα του 1Μ.

    Ωραίο και πρησμένο το 1Μ, αλλά η μοτεράκλα του Μ3 θα μείνει στην ιστορία.


    Τι ειπε τωρα!!!!!


    Πάω και στοίχημα οτι τώρα που γράφουμε κάποιος θα το έχει στα σκαριά αυτό.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  15. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    gnx (10-05-12)

  16. #70
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων


    Τι ειπε τωρα!!!!!


    Πάω και στοίχημα οτι τώρα που γράφουμε κάποιος θα το έχει στα σκαριά αυτό.....

    Έχει ήδη γίνει, κάπου υπάρχει το λινκ...

Σελίδα 7 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 56789 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP