Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Με τι θ αλλάζατε το Ε46 Μ3 σας ?

Ψήφισαν
73. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 1Μ (μτχ)

    20 27,40%
  • Ε9x Μ3 (μτχ)

    53 72,60%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Θέμα: 1Μ ή Ε92 Μ3 ??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χρυστόφορε δεν έχω πρόθεση να προσβάλω αλλά ούτε και να αμφισβητήσω την αρτιότητα του Μ3 αλλά γούστα είναι αυτά, επέτρεψέ μου το δικαίωμα της επιλογής.
    Ενδεχομένως η άποψη του m3est για την μεταμόρφωση του Μ3Ε92 με τις ανωτέρω "προσθήκess" θα έδεινε μια πιο διαφωτιστική εικόνα περί του θέματος και ίσως να σε έπειθε οτι το αυτοκίνητο δεν πάει καλά μόνο στις ευθείες.
    Βαγγέλη θέλεις να πεις ότι με τον κομπρέσσορα φρενάρει καλύτερα ή έχει καλύτερο κράτημα ?
    Σε καμμία περίπτωση.
    Στην ευθεία σίγουρα θα πηγαίνει πιο γρήγορα αλλά αυτό είναι ίσως ενδιαφέρον για κόντρες και τίποτε άλλο.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (10-05-12), Thomelef (10-05-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βαγγέλη θέλεις να πεις ότι με τον κομπρέσσορα φρενάρει καλύτερα ή έχει καλύτερο κράτημα ?
    Σε καμμία περίπτωση.
    Στην ευθεία σίγουρα θα πηγαίνει πιο γρήγορα αλλά αυτό είναι ίσως ενδιαφέρον για κόντρες και τίποτε άλλο.
    Αλέξη δεν θέλω να πώ τίποτε περισσότερο απ΄αυτό που έγραψα αρχικά: μ΄αρέσει η προοπτική που έχει το Μ3 Ε92 με τον ESS, προσωπικό γούστο είναι αυτό, δεν σημαίνει οτι η δική μου άποψη είναι η σωστή, απλά σε μένα θα μ΄άρεσε περισσότερο μ΄αυτή την αναβάθμιση.
    Σαφώς και σέβομαι τις απόψεις σας, ειδικά αυτών που έχετε άποψη απο 1ο χέρι με τα Μ, εγώ δεν είχα ποτέ αν και πολύ θά΄θελα.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    alexk (10-05-12), chief (10-05-12), Thomelef (10-05-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενδεχομένως η άποψη του m3est για την μεταμόρφωση του Μ3Ε92 με τις ανωτέρω "προσθήκess" θα έδεινε μια πιο διαφωτιστική εικόνα περί του θέματος και ίσως να σε έπειθε οτι το αυτοκίνητο δεν πάει καλά μόνο στις ευθείες.
    Αυτος ειναι ο λογος που σου απαντησα.
    Εδω αναφερεις οτι το αυτοκινητο δεν παει καλα μονο στις ευθειες.
    Δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται αυτο, μιας και θα εχει αυξημενη ιπποδυναμη και ροπη. Καμμια αλλαγη πουθενα αλλου.
    Επισης, το βαρος θα αυξηθει και άλλο και μαλιστα θα ψηλωσει και άλλο, αφου ο κομπρεσσορας ειναι σε υψηλο σημειο (μην αναφερω την επιπλεον αδρανεια που θα προσθεσει το κομπρεσσερ μιας και εχει κινουμενη μαζα σε πολυ υψηλες στροφες περιστροφης)

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλέξη δεν θέλω να πώ τίποτε περισσότερο απ΄αυτό που έγραψα αρχικά: μ΄αρέσει η προοπτική που έχει το Μ3 Ε92 με τον ESS, προσωπικό γούστο είναι αυτό, δεν σημαίνει οτι η δική μου άποψη είναι η σωστή, απλά σε μένα θα μ΄άρεσε περισσότερο μ΄αυτή την αναβάθμιση.
    Σαφώς και σέβομαι τις απόψεις σας, ειδικά αυτών που έχετε άποψη απο 1ο χέρι με τα Μ, εγώ δεν είχα ποτέ αν και πολύ θά΄θελα.
    Βαγγελη περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, οτι αρεσει στον καθενα.
    Εγω προσωπικα δεν βλεπω πως ενας κομπρεσσορας κανει καλυτερο σπορ αυτοκινητο ένα Μ3 Ε92.
    Εχω οδηγησει Μ3 Ε90 και Ε92. Μπορω με βεβαιοτητα να πω οτι το μονο που δεν του λειπει ειναι ιπποδυναμη.
    Προσωπικα αν θα αλλαζα κατι σε αυτο το αυτοκινητο θα ηταν για να μειωσω το μεγαλο βαρος που εχει (με ζαντες, φρενα, εξατμιση κτλ), θα αλλαζα λιγο την γεωμετρια του.
    Αυτο μονο θετικα εχει. Επιταχυνεις καλυτερα, επιβραδυνεις καλυτερα, εχεις καλυτερο κρατημα και μικροτερες φθορες σε ελαστικα και φρενα.
    Μονο κερδος λοιπον.
    Φυσικα αλλοι ειναι καλυτεροι οδηγοι από εμενα και τα 420 αλογα τα στιβουν σαν λεμονι.
    Εγω κοιταω να μειωσω βαρος και να αξιοποιησω την δυναμη του κινητηρα. Αν αυτη εξαντληθηκε μετα κοιταω για κατι ριζικο σαν τον κομπρεσσορα (βλεπε Ζ3).
    Τα 370 του CSL δεν μπορω να πω οτι μου ειναι ανεπαρκη και τα εχω για την πλακα.

    Ολοι ενθουσιαστηκαμε οταν ο αγαπητος Nabu (S2000) εγραψε οτι μειωσε το βαρος και δεν ασχοληθηκε πολυ με κινητηρα.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    Thomelef (10-05-12), VanVIC (10-05-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο κομπρεσορας ειναι για τις ευθείες....το αμάξι δεν οδηγείτε σε βουνίσιο δρόμο με στροφές.....μιλάω......βλέποντ ς το σε τέτοιο δρόμο........δεν πατάει κάτω, δεν μπορεί να βγάλει την δύναμη του για να ξεκολλήσει με ασφάλεια....
    Ποσο μάλλον να το βάλεις σε πίστα
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. The Following 3 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    alexk (10-05-12), chief (10-05-12), Thomelef (10-05-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP