Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τι θα αγοράζατε εσείς? F10 520i ή 520d (το κόστος καυσίμου δεν μας ενδιαφέρει)

Ψήφισαν
55. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 520i

    24 43,64%
  • 520d

    31 56,36%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 56

Θέμα: F10 520i Vs 520d

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bimmer-corfu Εμφάνιση μηνυμάτων
    και όμως στα τεστ λένε ότι ούτε η i ούτε d κάνουν σαν τετρακύλινδρα ΜΕΣΑ στη καμπίνα

    Η ντιζελίλα δεν υποφέρεται. Φίλε bimmer-corfu, δες παρακάτω.

    Προσωπική επιλογή ασφαλώς η βενζίνη. Ειδικά όταν συγκρίνεις turbo με turbo. Μπορεί να μην έχω οδηγήσει καμία από τις δύο εκδόσεις, όμως η 5-άρα δεν είναι κοντράμαξο για να πηγαίνεις τάπα, να κάνεις ανοίγματα και κόντρες στα φανάρια. Είμαι σίγουρος ότι ακόμα και η βασική έκδοση με τα 184 (?) θα επιταχύνει και θα ταξιδεύει παραπάνω από ικανοποιητικά.

    Μέχρι πριν λίγο καιρό είχαμε ατμοσφαιρικά εξακύλιδρα διαμάντια και δε μας πείραζε καθόλου που στις βασικές τους εκδόσεις η απόδοσή ήταν μόλις 150 & 170 HP. Ο ειδικός τύπος έχει γράψει τα καλύτερα για τα μοτέρ αυτά year after year, που θα μείνουν στην ιστορία για τη βελούδινη λειτουργία και τον υπέροχο ήχο τους.

    Ξαφνικά γίναμε γκαζοφονιάδες με 5-άρες και ακόμα και τα 184 με πολύ μεγαλύτερη ροπή από τις παλαιότερες σειρές, δεν είναι αρκετά. Κι ας έχεις στο τσεπάκι την επιλογή αναβάθμισης με ένα μόνο πρόγραμμα. Δεν έχει περάσει πολύ καιρός που μιλάγαμε για την ευστροφία του ατμοσφαιρικού, την ακουστική συμφωνία, τη στρωτή λειτουργία, μετά πηδήξαμε στα turbo με λίγη μόνο γκρίνια και τώρα γίναμε και φανατικοί του ντίζελ εν μία νυκτί. Yeah baby !!!

    ΟΚ φταίει και ο βομβαρδισμός της τηλεόρασης και του ειδικού τύπου. Όλο diesel diesel diesel ακούς. Πλύση εγκεφάλου. Ε τι να κάνει ο κόσμος ? Diesel θα ζητήσει. Πάντως τι απωθημένο κι αυτό, όλη μου τη ζωή ένα diesel ήθελα να πάρω. Τώρα που το επιτρέψανε κιόλας είναι ευκαιρία !!!! Ας τρέξω να προλάβω.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραίο αμάξι. Κόντρα στη κρίση όπως αρέσει στον bmx.

    Η ποιότητα δεδομένη βέβαια τα ξέρετε...

    Το ντίζελ λοιπόν. Στο ρελαντί μέσα στο αυτοκίνητο ακούγεται μεν, αλλά όχι σαν ντίζελ. Ίσως σαν παλιό 4-cyl, αλλά όχι αυτό το απαίσιο του ταξί. Απ έξω δε χρειάζεται να δεις καν το πίσω '' d '' για να καταλάβεις τι μοτέρ φοράει. Όταν πατάς γκάζι στο ρελαντί κουνιέται όλο το αμάξι, αλλά κραδασμοί / τρέμουλα είναι άγνωστες λέξεις. Το έβαλα μέσα στο μαγαζί και το άφησα αναμένο να βγάλω μερικές φωτό. Δε μου μύρισε τίποτα όσο πήγαινα γύρω γύρω. Μετά το σβήνω ανεβαίνω πάνω και 10' αργότερα μου ρθε η μπόχα. Αναρωτιέμαι γιατί. Το αμάξι έχει 550 χλμ.


  2. The Following 5 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    120ie87 (19-03-12), bimmer-corfu (16-03-12), ghost-rider (16-03-12), PANOS-E60 (16-03-12), Ptboul (16-03-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    βενζινα λεμεεεεεεε.....Το diesel ειναι μονο για τα suv
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    bimmer-corfu (16-03-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP