Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τι θα αγοράζατε εσείς? F10 520i ή 520d (το κόστος καυσίμου δεν μας ενδιαφέρει)

Ψήφισαν
55. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 520i

    24 43,64%
  • 520d

    31 56,36%
Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 56

Θέμα: F10 520i Vs 520d

  1. #41
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν κατάλαβες Ντίνο μου ή μάλλον εγώ δεν το έγραψα σωστά...
    Το αυτόματο είναι πιο ενεργοβόρο σίγουρα, αλλά ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ, τότε καλύτερα πετρέλαιο επειδή το αυτόματο πετρέλαιο θα είναι οικονομικότερο από ότι το αυτόματο με βενζίνη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 13-03-12 στις 11:39

  2. The Following 2 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    bimmer-corfu (13-03-12), ntinos (13-03-12)

  3. #42
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τα παλια αυτοματα με τον μετατροπεα ροπης ΝΑΙ ειναι ποιο λαιμαργα απο τα manual , τα νεα αυτοματα ομως διπλου συμπλεκτη νομιζω ειναι το ιδιο με το manual μην πω οτι ειναι και ποιο οικονομικα

    νομιζω οτι το 7αρι αυτοματο θα ειναι ποιο οικονομικο απο το 6αρι manual

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    120ie87 (19-03-12), bimmer-corfu (13-03-12), Eleni (16-03-12)

  5. #43
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    απο το site της BMW
    οι τιμες ειναι για την 520i
    σε παρενθεση ειναι οι τιμες του auto

    Αστικός κύκλος (l/100 km) 8,9-9,2 [8,3-8,6]
    Κύκλος εκτός πόλης σε (l/100 km) 5,5,-5,7 [5,3-5,5]
    Μικτός κύκλος σε (l/100 km) 6,8-7,0 [6,4-6,7]
    Εκπομπές ρύπων CO2 σε g/km 157-163 [149-155]
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ σε λίτρα (κατά προσέγγιση) 70

    Επιδόσεις
    Τελική ταχύτητα (km/h) 227 [226]

    Επιτάχυνση 0 - 100 km/h (σε δευτερόλεπτα) 7,9 [8,0]
    Επιτάχυνση 80–120 km/h με 4η/5η ταχύτητα (σε δευτερόλεπτα) 7,5

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    120ie87 (13-03-12), bimmer-corfu (13-03-12), ntinos (13-03-12)

  7. #44
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αλλαγή δεδομένων λοιπόν στα σύγχρονα αυτοματα - ευχαριστώ και από εδώ φίλε Bassakos

  8. The Following 2 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Bassakos (13-03-12), bimmer-corfu (13-03-12)

  9. #45
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή



    η αρχη εγινε με τα DSG της VW/AUDI που ηταν ποιο οικονομικα
    και εγω στην αρχη δεν το πιστευα, αλλα οι καιροι αλλαζουν βλεπεις (τεχνολογια), ελπιζω μονο τα κιβωτια της BMW να μην βγαλουν τα προβληματα
    που εχουν τα DSG 7 σχεσεων της VW/AUDI

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    120ie87 (13-03-12), bimmer-corfu (13-03-12)

  11. #46
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.607
    Thanked
    6729
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εαν το βενζίνη ήταν εξακύλινδρο θα ήταν ο μόνος λόγος να το προτιμήσω,αλλά
    αφού και τα βασικά 5άρια έχουν γίνει ρόμπες εδώ και καιρό(Ε60 520 4cyl) ψηφίζω ντίζελ.
    Πέντε μέτρα BMW και το κουνάει τετρακύλινδρος,που πάει αυτή η κοινωνία...
    Ντρέπεσαι να ανοίξεις το καπό..

  12. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    bimmer-corfu (16-03-12), Nick bmwlover (18-03-12)

  13. #47
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos e46 16v Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εαν το βενζίνη ήταν εξακύλινδρο θα ήταν ο μόνος λόγος να το προτιμήσω,αλλά
    αφού και τα βασικά 5άρια έχουν γίνει ρόμπες εδώ και καιρό(Ε60 520 4cyl) ψηφίζω ντίζελ.
    Πέντε μέτρα BMW και το κουνάει τετρακύλινδρος,που πάει αυτή η κοινωνία...
    Ντρέπεσαι να ανοίξεις το καπό..
    και όμως στα τεστ λένε ότι ούτε η i ούτε d κάνουν σαν τετρακύλινδρα ΜΕΣΑ στη καμπίνα
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

  14. #48
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bimmer-corfu Εμφάνιση μηνυμάτων
    και όμως στα τεστ λένε ότι ούτε η i ούτε d κάνουν σαν τετρακύλινδρα ΜΕΣΑ στη καμπίνα

    Η ντιζελίλα δεν υποφέρεται. Φίλε bimmer-corfu, δες παρακάτω.

    Προσωπική επιλογή ασφαλώς η βενζίνη. Ειδικά όταν συγκρίνεις turbo με turbo. Μπορεί να μην έχω οδηγήσει καμία από τις δύο εκδόσεις, όμως η 5-άρα δεν είναι κοντράμαξο για να πηγαίνεις τάπα, να κάνεις ανοίγματα και κόντρες στα φανάρια. Είμαι σίγουρος ότι ακόμα και η βασική έκδοση με τα 184 (?) θα επιταχύνει και θα ταξιδεύει παραπάνω από ικανοποιητικά.

    Μέχρι πριν λίγο καιρό είχαμε ατμοσφαιρικά εξακύλιδρα διαμάντια και δε μας πείραζε καθόλου που στις βασικές τους εκδόσεις η απόδοσή ήταν μόλις 150 & 170 HP. Ο ειδικός τύπος έχει γράψει τα καλύτερα για τα μοτέρ αυτά year after year, που θα μείνουν στην ιστορία για τη βελούδινη λειτουργία και τον υπέροχο ήχο τους.

    Ξαφνικά γίναμε γκαζοφονιάδες με 5-άρες και ακόμα και τα 184 με πολύ μεγαλύτερη ροπή από τις παλαιότερες σειρές, δεν είναι αρκετά. Κι ας έχεις στο τσεπάκι την επιλογή αναβάθμισης με ένα μόνο πρόγραμμα. Δεν έχει περάσει πολύ καιρός που μιλάγαμε για την ευστροφία του ατμοσφαιρικού, την ακουστική συμφωνία, τη στρωτή λειτουργία, μετά πηδήξαμε στα turbo με λίγη μόνο γκρίνια και τώρα γίναμε και φανατικοί του ντίζελ εν μία νυκτί. Yeah baby !!!

    ΟΚ φταίει και ο βομβαρδισμός της τηλεόρασης και του ειδικού τύπου. Όλο diesel diesel diesel ακούς. Πλύση εγκεφάλου. Ε τι να κάνει ο κόσμος ? Diesel θα ζητήσει. Πάντως τι απωθημένο κι αυτό, όλη μου τη ζωή ένα diesel ήθελα να πάρω. Τώρα που το επιτρέψανε κιόλας είναι ευκαιρία !!!! Ας τρέξω να προλάβω.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραίο αμάξι. Κόντρα στη κρίση όπως αρέσει στον bmx.

    Η ποιότητα δεδομένη βέβαια τα ξέρετε...

    Το ντίζελ λοιπόν. Στο ρελαντί μέσα στο αυτοκίνητο ακούγεται μεν, αλλά όχι σαν ντίζελ. Ίσως σαν παλιό 4-cyl, αλλά όχι αυτό το απαίσιο του ταξί. Απ έξω δε χρειάζεται να δεις καν το πίσω '' d '' για να καταλάβεις τι μοτέρ φοράει. Όταν πατάς γκάζι στο ρελαντί κουνιέται όλο το αμάξι, αλλά κραδασμοί / τρέμουλα είναι άγνωστες λέξεις. Το έβαλα μέσα στο μαγαζί και το άφησα αναμένο να βγάλω μερικές φωτό. Δε μου μύρισε τίποτα όσο πήγαινα γύρω γύρω. Μετά το σβήνω ανεβαίνω πάνω και 10' αργότερα μου ρθε η μπόχα. Αναρωτιέμαι γιατί. Το αμάξι έχει 550 χλμ.


  15. The Following 5 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    120ie87 (19-03-12), bimmer-corfu (16-03-12), ghost-rider (16-03-12), PANOS-E60 (16-03-12), Ptboul (16-03-12)

  16. #49
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    βενζινα λεμεεεεεεε.....Το diesel ειναι μονο για τα suv
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  17. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    bimmer-corfu (16-03-12)

  18. #50
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ποια suv μωρέ ? Για τα λεωφορεία είναι.

  19. The Following 3 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    bimmer-corfu (16-03-12), doctore (16-03-12), Ptboul (16-03-12)

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP