
Αρχικό μήνυμα απο
Stamatis
χαμηλότεροι ρύποι, λιγότερα καυσαέρια, οικολογική συνείδηση.
Αυτό το δέχομαι.
Αλλά μεταξύ μας, δε νομίζω πως αυτό είναι το πρώτο που απασχολεί το φίλο, τουλάχιστον εμένα δεν θα με απασχολούσε τόσο.
Δεν μιλάμε ανάμεσα σε hummer και prius όπου η διαφορά είναι χαώδης. Πόσο μάλλον όταν η bmw φημίζεται για τους καθαρούς κινητήρες της, είτε diesel είτε βενζίνης.

Αρχικό μήνυμα απο
strof
Οπως το ειπες, για να τα ισοσκελισεις πρεπει να ξηλωθεις για προγραμμα (σε ενα αυτοκινητο που δεν ειναι δικο σου).
Απο την αλλη αν βαλεις αυτο το προγραμμα στο diesel η διαφορα γινεται χαωδης.

Δε νομίζω πως είναι κανα φοβερό ξήλωμα το πρόγραμμα.
Ιδίως όταν ο φίλος δεν πληρώνει τίποτε άλλο από την τσέπη του.
Υπόψιν, δε θεωρώ ότι είναι απαραίτητο το πρόγραμμα αφού έτσι κι αλλιώς η καινούρια 520i είναι δυνατή, απλά λέμε για να γίνει δυνατότερη από τη d.
Και γενικά, αν ασχοληθείς με tuning (κάτι που δεν ενδείκνυται βέβαια σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα αφού από τη φύση τους δεν είναι κοντράμαξα) η i στο τέλος θα βγει πιο γρήγορη από τη d αφού τα diesel έχουν περισσότερους περιορισμούς στη βελτίωση κατά κανόνα.
Όπως και να'χει, δεν θεωρώ τις επιδόσεις αυτοσκοπό, ιδίως όταν μιλάμε για έτσι κι αλλιώς γρήγορα αυτοκίνητα.
Η διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα και ο ήχος προσωπικά μου αρκεί για να επιλέξω τη συγκεκριμένη i.
Αν ήταν να διαλέξω μεταξύ E90 320d και i, τότε σίγουρα το πετρέλαιο θα ήταν το ιδανικό αφού υπάρχει μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις.
Τώρα όμως, τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα, τα πλεονεκτήματα του i είναι σημαντικότερα από του d, ιδίως με τον παράγοντα της βενζίνης εκτός, και γι'αυτό θα το επέλεγα.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong