Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τι θα αγοράζατε εσείς? F10 520i ή 520d (το κόστος καυσίμου δεν μας ενδιαφέρει)

Ψήφισαν
55. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 520i

    24 43,64%
  • 520d

    31 56,36%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 56

Θέμα: F10 520i Vs 520d

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-03-11
    Περιοχή
    Πρέβεζα
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    153
    Thanked
    458
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα, η 520d είναι προφανής επιλογή...
    Για να σου δώσουν οποιασδήποτε μορφής εξουσία πρέπει πρώτα να προσφέρεις καλές υπηρεσίες στους ανθρώπους.

  2. The Following User Says Thank You to Prevezanos For This Useful Post:

    bimmer-corfu (12-03-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Prevezanos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα, η 520d είναι προφανής επιλογή...
    Εξήγησέ μας αν θες και τον λόγο.

    Γιατί με παρόμοια ιπποδύναμη, διαφορά στη ροπή που σχεδόν ισοσκελίζεται με ένα πρόγραμμα κι όλα τα σπορ χαρακτηριστικά (ήχος, στροφάρισμα κλπ) που έχει η βενζίνη έναντι του diesel, μόνο προφανής επιλογή δε μου φαίνεται το δεύτερο.

    Όταν μάλιστα πληρώνει άλλος τη βενζίνη, ειλικρινά δε μπορώ να βρω πλεονέκτημα του diesel.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. The Following 6 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    bimmer-corfu (12-03-12), ghost-rider (12-03-12), Panos 316T (13-03-12), PANOS-E60 (12-03-12), Ptboul (13-03-12), stefm5 (12-03-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εξήγησέ μας αν θες και τον λόγο.

    Γιατί με παρόμοια ιπποδύναμη, διαφορά στη ροπή που σχεδόν ισοσκελίζεται με ένα πρόγραμμα κι όλα τα σπορ χαρακτηριστικά (ήχος, στροφάρισμα κλπ) που έχει η βενζίνη έναντι του diesel, μόνο προφανής επιλογή δε μου φαίνεται το δεύτερο.

    Όταν μάλιστα πληρώνει άλλος τη βενζίνη, ειλικρινά δε μπορώ να βρω πλεονέκτημα του diesel.
    χαμηλότεροι ρύποι, λιγότερα καυσαέρια, οικολογική συνείδηση.

  6. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    bimmer-corfu (12-03-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εξήγησέ μας αν θες και τον λόγο.

    Γιατί με παρόμοια ιπποδύναμη, διαφορά στη ροπή που σχεδόν ισοσκελίζεται με ένα πρόγραμμα κι όλα τα σπορ χαρακτηριστικά (ήχος, στροφάρισμα κλπ) που έχει η βενζίνη έναντι του diesel, μόνο προφανής επιλογή δε μου φαίνεται το δεύτερο.

    Όταν μάλιστα πληρώνει άλλος τη βενζίνη, ειλικρινά δε μπορώ να βρω πλεονέκτημα του diesel.
    Οπως το ειπες, για να τα ισοσκελισεις πρεπει να ξηλωθεις για προγραμμα (σε ενα αυτοκινητο που δεν ειναι δικο σου).
    Απο την αλλη αν βαλεις αυτο το προγραμμα στο diesel η διαφορα γινεται χαωδης.

  8. The Following User Says Thank You to strof For This Useful Post:

    bimmer-corfu (12-03-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    χαμηλότεροι ρύποι, λιγότερα καυσαέρια, οικολογική συνείδηση.
    Αυτό το δέχομαι.
    Αλλά μεταξύ μας, δε νομίζω πως αυτό είναι το πρώτο που απασχολεί το φίλο, τουλάχιστον εμένα δεν θα με απασχολούσε τόσο.
    Δεν μιλάμε ανάμεσα σε hummer και prius όπου η διαφορά είναι χαώδης. Πόσο μάλλον όταν η bmw φημίζεται για τους καθαρούς κινητήρες της, είτε diesel είτε βενζίνης.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο strof Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως το ειπες, για να τα ισοσκελισεις πρεπει να ξηλωθεις για προγραμμα (σε ενα αυτοκινητο που δεν ειναι δικο σου).
    Απο την αλλη αν βαλεις αυτο το προγραμμα στο diesel η διαφορα γινεται χαωδης.
    Δε νομίζω πως είναι κανα φοβερό ξήλωμα το πρόγραμμα.
    Ιδίως όταν ο φίλος δεν πληρώνει τίποτε άλλο από την τσέπη του.
    Υπόψιν, δε θεωρώ ότι είναι απαραίτητο το πρόγραμμα αφού έτσι κι αλλιώς η καινούρια 520i είναι δυνατή, απλά λέμε για να γίνει δυνατότερη από τη d.
    Και γενικά, αν ασχοληθείς με tuning (κάτι που δεν ενδείκνυται βέβαια σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα αφού από τη φύση τους δεν είναι κοντράμαξα) η i στο τέλος θα βγει πιο γρήγορη από τη d αφού τα diesel έχουν περισσότερους περιορισμούς στη βελτίωση κατά κανόνα.

    Όπως και να'χει, δεν θεωρώ τις επιδόσεις αυτοσκοπό, ιδίως όταν μιλάμε για έτσι κι αλλιώς γρήγορα αυτοκίνητα.
    Η διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα και ο ήχος προσωπικά μου αρκεί για να επιλέξω τη συγκεκριμένη i.
    Αν ήταν να διαλέξω μεταξύ E90 320d και i, τότε σίγουρα το πετρέλαιο θα ήταν το ιδανικό αφού υπάρχει μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις.
    Τώρα όμως, τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα, τα πλεονεκτήματα του i είναι σημαντικότερα από του d, ιδίως με τον παράγοντα της βενζίνης εκτός, και γι'αυτό θα το επέλεγα.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  10. The Following 5 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    bimmer-corfu (12-03-12), Panos 316T (13-03-12), PANOS-E60 (12-03-12), Ptboul (13-03-12), strof (12-03-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP