Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 216

Θέμα: M42 compressor

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    338 απο μενα. Μη σου πω και πιο μακρυ. Γιατι οταν θα μπει ο κομπρεσορας 1η και 2α θα στις γεμιζει πολυ γρηγορα και πιθανον να σπαει και ευκολα την προσφυση, οποτε δε θα κερδιζεις με το πιο κοντο.

    Για drift βεβαια οσο πιο κοντο τοσο καλυτερα. Αναλογως τι προσανατολισμο θες να εχει το αμαξι σου. Η πολυ δυναμη με κοντο διαφορικο σημαινει πολυ κλωτσημα (πολλες αλλαγες ταχυτητων επισης) και κουραστικη οδηγηση.

  2. The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    kloukakis (06-03-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    338 απο μενα. Μη σου πω και πιο μακρυ. Γιατι οταν θα μπει ο κομπρεσορας 1η και 2α θα στις γεμιζει πολυ γρηγορα και πιθανον να σπαει και ευκολα την προσφυση, οποτε δε θα κερδιζεις με το πιο κοντο.

    Για drift βεβαια οσο πιο κοντο τοσο καλυτερα. Αναλογως τι προσανατολισμο θες να εχει το αμαξι σου. Η πολυ δυναμη με κοντο διαφορικο σημαινει πολυ κλωτσημα (πολλες αλλαγες ταχυτητων επισης) και κουραστικη οδηγηση.
    Συμφωνώ και εγώ το ίδιο πιστεύω, αν και φοβάμαι μην ξενερώσω. Ελπίζω να μη με χαλάσει στο ντριφτ, αλλά στα υπόλοιπα πιστεύω πως το αμάξι θα είναι λίγο καλύτερο. Πήρα το 3.38 τελικά, Πεμπτη θα το έχω, Παρασκευή ελπίζω να έχω το αμαξάκι μου...
    Μου έλειψε, δεν έχω και που να βγάλω την πίεση της εξεταστικής

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP