Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 216

Θέμα: M42 compressor

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν έκανα το διαφορικό γραναζόσουπα και τώρα είμαι χωρίς αμάξι. ΓΜΤ!

    Έσπασε το κορωνοπίνιο και τώρα ψάχνω για άλλο. Το δικό μου είναι-ήταν 3.45.
    Έχω βρει ένα διαφορικό 3.45 ολόκληρο απο μοντέλο του 98 με 150Ε, και ένα με βήμα 3.38 με 60Ε.

    Δεν έχω ψάξει να βρω το 3.45 πιο φτηνό, αλλα αναρωτιέμαι αν θα ταιριάζει καλύτερα το 3.38 όταν με το καλό τελειώσω το προντζεκτ, απο το οποίο ελπίζω σε 220 άλογα.

    τι λέτε?
    Ελπιζω να μην πηγε κανα γρεζακι μεσα στο Quaife ε?
    Ειτε 3.38 βαλεις ειτε 3.45 ειναι ουσιαστικα το ιδιο και η διαφορα καλυπτεται ακομη και αλλαγη στην διασταση ελαστικων.Αλλου ειναι το προβλημα αγορι:μολις ανακαλυψες την Αχιλλειο πτερνα των μικρων(168mm) καβουκιων.Σκεψου οτι εσπασε με 140hp,φαντασου στα 200+!!Ψαξου για μεγαλο καβουκι σκετο και θα βαλουμε μεσα ειτε βημα 3.46 ειτε κοντυτερο 3.64.3.91....
    Υ.Γ. καθαρισε καλα τη μοναδα του Quaife...πολυ καλα!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. #2
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πως τα καταφερες ρε θηριο;

    Το 3.45 πως σου φαινοταν σε πιστα;

    υγ:οταν ειχα το 3.38(τουρμπιστος) ειχα 5η στις 4000στρ. 140χλμ και εψαχνα την 6η σε ταξιδι χαχαχα
    Ξέρω και γω ρε Πάνο? Αφου το μοτεράκι μου δεν ξέρει τι θα πει κόφτης... δεν μπορώ να καταλάβω.

    Το 3.45 πιστεύω πως είναι ιδανικό για το μοτερ μου, εντός και εκτός πίιστας! Βέβαια στην εθνική έχω και εγώ θέμα, ειδικά στην Αθηνών Πατρών νόμιζα οτι θα ξεστοφαλιάσει το άμυρο...
    Στις Σέρρες το ήθελα ενα κλικ πιο μακρύ είναι η αλήθεια όπως και στα μέγαρα, καθώς η δευτέρα μου έπεφτε μακριά και η τρίτη κοντή. Απλά φοβάμαι μήπως με χαλάσει στο ντριφτ. Φαντάζομαι όμως οτι το 3.38 με το 3.45 δεν θα έχει μεγάλη διαφορά.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελπιζω να μην πηγε κανα γρεζακι μεσα στο Quaife ε?
    Ειτε 3.38 βαλεις ειτε 3.45 ειναι ουσιαστικα το ιδιο και η διαφορα καλυπτεται ακομη και αλλαγη στην διασταση ελαστικων.Αλλου ειναι το προβλημα αγορι:μολις ανακαλυψες την Αχιλλειο πτερνα των μικρων(168mm) καβουκιων.Σκεψου οτι εσπασε με 140hp,φαντασου στα 200+!!Ψαξου για μεγαλο καβουκι σκετο και θα βαλουμε μεσα ειτε βημα 3.46 ειτε κοντυτερο 3.64.3.91....
    Υ.Γ. καθαρισε καλα τη μοναδα του Quaife...πολυ καλα!
    Το ξέρω Μικε οτι το μικρό είναι πιο ευαίσθητο, αλλά τώρα δεν με παίρνει να ξαναγοράζω quaife και διαφορικά. Το δικό μου προφανώς δεν έσπασε απο την δύναμη, αλλα απο την κακομεταχείριση. έχεις δίκιο αλλα τώρα δεν είμαι για μετατροπές και στο διαφορικό. Και εγώ ελπίζω να μην μπήκε κανενα γρεζι, φυσικά και θα το καθαρίσω καλά και φυσικά και θα αλλάζω βαλβολινες κάθε 1000 χλμ για 2-3 φορές για να καθαρίσει κατα το δυνατό.

    Δεν ξέρω ρε γμτ τι να βάλω. Θα έχει διαφορά? Αν βάλω το 3.38 θα πρέπει να κάνω και άλλες αλλαγές ή θα είναι βγάλε βάλε η φάση?

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP