Αχαχαχαχαχα ο τύπος είναι για σεμινάριο. Σκέτος ηγέτης λέμε.

Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλάδα του 2012. Κάποιοι ακόμα δε γνωρίζουν ούτε τα στοιχειώδη περί 'εξυπηρέτησης πελατών'.
Αν καθόμουν να χρεώσω και να μετρήσω όλες τις προσφορές που έχω δώσει, τα μισάωρα+ που χαλάω για πλάκα με πελάτες εξηγώντας τους λεπτομέρειες και όλες τις τσαμπέ μικροδουλειές ακόμα και σε άγνωστους, θα είχα γίνει πλούσιος.
Καλώς ή κακώς (εγώ το βλέπω πάντα από τη θετική του πλευρά), αυτό είναι μέρος της δουλειάς του κάθε επαγγελματία. Από κει και πέρα είναι στο χέρι του αν θα κερδίσει τον πελάτη με τον τρόπο που θα του μιλήσει / εξηγήσει πως ή πόσο έχουν τα πράγματα / εργασία. Είναι δε αμέτρητες οι περιπτώσεις που έχω κερδίσει πελάτες ενώ η προσφορά μου ήταν σταθερά ακριβότερη από άλλους, μόνο και μόνο επειδή γνωρίζω πως πρέπει να χειριστώ τη κατάσταση. Αυτοί οι πελάτες με τη σειρά τους μένουν
πάντα πιστοί στο κατάστημα.