
Αρχικό μήνυμα απο
Stathis
παιδια μην απαξιωνουμε εντελως την παροχη υπηρεσιας επειδη στην ελλαδα τελικα ο τζαμπας ζει!
απαραδεκτη η ενεργεια του επαγγελματια, οπως ειπε και ο EVERGET κι εγω πρωτη φορα ακουω να ζητειται χρεωση για προσφορα (!!!), αλλα απο την αλλη μαθαμε κι εμεις να τα θεωρουμε ολα δωρεαν.
παω στο καταστημα με τα κινητα πρηζω τον υπαλληλο δυο ωρες να μου ρυθμισει τα mms, παω σε επιπλα τρωω 3 ωρες το χρονο του πωλητη και δινω το σχεδιο σε ξυλουργο, παω σε παπουτσια δοκιμαζω το νουμερο και τα παιρνω απο το ebay και, απειρα ακομα παραδειγματα.
δε λεω οι εποχες ειναι δυσκολες και τωρα και πριν και ο καθενας θα κοιταξει το συμφερον του, αλλα η παροχη υπηρεσιας (χωρις να αναφερομαι στο παραπανω απαραδεκτο παραδειγμα του ζαχαρια) εχει ενα κοστος ρε παιδια πως θα το κανουμε?
αν δεν αγοραζει κανεις και ζηταει μονο τζαμπα εξυπηρετηση, παει θα κλεισει το καταστημα.
τελος δεν θα πρεπει να θεωρουμε υπερβολικες τις αμοιβες καποιων εξειδικευμενων τεχνικων, ουτε να κανουμε αναγωγη σε ημερομισθιο ή σε μισθο της ζητηθεισας αμοιβης.
καποτε ειχε παει ενας τεχνικος να φτιαξει το σερβερ μιας εταιριας.
γυρισε λοιπον ενα βιδακι μιση στροφη και το μηχανημα επανηλθε.
οταν ο διευθυντης ρωτησε τι χρωσταει και ο τεχνικος του ζητησε ενα χιλιαρικο, εκνευριστηκε και αναρωτηθηκε πως ειναι δυνατον να ζητειται αυτο το υπερβολικο ποσο για πεντε λεπτα δουλεια!
απαιτησε μαλιστα πληρη εγγραφη τεχνικη αιτιολογηση του ποσου.
ο τεχνικος την αλλη μερα εστειλε τιμολογιο:
-στροφη 1/2 βιδας σερβερ ----> 1 ευρω.
-γνωση του ποια βιδα επρεπε να στραφει ---->999 ευρω...
ο διευθυντης πληρωσε αδιαμαρτυρητα...