-
Xαίρομαι που σε αυτό το thread το αγαπημένο μου αυτοκίνητο συγκρίνεται με supercars και για άλλη μία φορά εγείρει θερμές συζητήσεις. Τα αυτοκίνητα άλλωστε με ισχυρή προσωπικότητα, χαρακτήρα και στίγμα στον αυτοκινητικό χάρτη είναι και τα πιο αμφιλεγόμενα...με φανατικούς οπαδούς και πολέμιους ταυτόχρονα!
Προσωπικά θεωρώ το Μ3 Ε46 αξιόπιστο αυτοκίνητο πάντα στα πλαίσια της τεχνολογίας που ενσωματώνει και της κατηγορίας του. Τα μέταλλα δεν είναι πρόβλημα και μην το λέμε και το ξαναλέμε μιας και η Βmw επανόρθωσε με ανακλήσεις. Βέβαια στην κατηγορία του υπήρχαν και χειρότερα, όπως τα 996 που ραγίζαν μπλόκ...
Τα πατώματα που ανοίγουν είναι όντως σχεδιαστικό σφάλμα της Bmw. Απλά μου κάνει εντύπωση γιατί συνέχεια αναφέρεται σαν πρόβλημα του 46 Μ3 αφού το ίδιο παθαίναν και τα Ε36 ας πούμε...από 316 έως Μ3. Επίσης και τα Ε30 αλλά και τα Z3 ανοίγαν στους θόλους, αλλά κάποιοι έχουν μόνιμα την καραμέλα του "απαράδεκτου" 46 στο στόμα.
Και ξέρεται γιατί θεωρούν το 46 αναξιόπιστο? Γιατί σερφάρουν πολύ στο internet, και διαβάζουν για τα προβλήματα που βγάζει αυτό το σπορ μοντέλο που έχει παραχθεί σε περίπου 86,000 κομμάτια (και όχι 16,000 που έχει παραχθεί το αντίστοιχης χρονολογίας modena). Kαι από αυτούς τους 86,000 κατόχους, το 90% είναι πορωμένοι, ασχολούνται με τα μηχανικά του αυτοκινήτου τους (δεν αφήνουν τα κλειδιά στο συνεργείο και φεύγουν), γράφουν σε bmwδικές κοινότητες με πολλά μέλη, συζητάνε πολύ γι' αυτό και αναλύουν την κάθε τεχνική απορία που τους μπαίνει στο μυαλό. Σε αντίθεση τα προβλήματα των ferrari, lamborghini κλπ μένουν ανάμεσα στα μέλη κλειστών club ή σαν χρεωστικές κινήσεις στις πιστωτικές των εύπορων κατόχων τους. Με εξαίρεση κάποιους που έχουν πάει να καούν ζωντανοί μέσα στο ferrari τους ή είδαν το χάρο με τα μάτια τους στο murcielago που άρχισε να παντιλικώνει μόνο του...θέματα που πήραν αρκετή έκταση και συζητήθηκαν ευρέως.
Δεν είναι λοιπόν θέμα αναξιοπιστίας, αλλά δημισιότητας (γύρω από ένα "προσιτό" hot μοντέλο) και διαφορετικού κοινού.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 15-11-11 στις 22:00
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
The Following 7 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:
120ie87 (19-11-11), bill_m3 (15-11-11), Leonidas_E39 (15-11-11), Monsta (15-11-11), S8N (16-11-11), steliosm46 (18-11-11), Thomelef (15-11-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP