Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Ferrari F620 [599 GTB replacement]

  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ferrari F620 [599 GTB replacement]

    Ωραίο μπουφανάκι.






    Only a Ferrari test mule could manage to look seductive wearing a puffy winter jacket, and one with porthole windows no less. The successor to the Ferrari 599 GTB has been spotted wearing some outlandish camouflage to keep prying eyes away. Known internally under the codename F152, this next generation Ferrari super coupe will likely be badged the F620 when it goes on sale late next year. The proportions appear similar to the long-hood and short-deck design of the current car. Slimmer headlights, revised taillights and a more aggressive front and rear fascia are likely for production models.

    A Minimum of 700 Horsepower
    You might have noticed that FerrariΆs cross-town rival, the new Lamborghini Aventador, has a 6.5-liter V-12 pumping out an even 700-bhp. You can bet Ferrari has caught a glimpse of the LamboΆs spec sheet too. Expect the 6.3-liter V-12 in the Ferrari F620 to at least match its rival in terms of raw horsepower output. Our guess is that Ferrari might even try to raise the bar by a few (prancing) ponies. Power will be delivered to the rear wheels via a 7-speed dual-clutch transmission with a F1 style electronic differential.

    Performance will be scintilutf8g, especially when you consider the 599 GTO, currently the most powerful model with 661 bhp, already has a top speed of 208 mph. Look for FerrariΆs engineering team to trim weight from the chassis and body, to give the F620 razor-sharp reflexes to match its awesome powertrain. A hybrid could even work its way into the lineup at some point. Ferrari already offered us a teaser with its green-themed (and green-colored) 599 Hybrid during the 2010 Geneva Auto Show.
    https://www.roadandtrack.com/future-...3-ferrari-f620

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ισοθερμικό.

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Pakistan
    Μηνύματα
    326
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλα θα αρπαξει κανενα φωκο το μπουφανακι και θα τρεχουνε για recalls πριν την παρουσιαση

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Διαβαζα αλλα βαριεμαι να ψαχνω το λινκ οτι αλλαζουν καλουπια για τον κινητηρα της.
    Μεχρι τη φιορανο καθε καλουπι ηταν απο αμμο και καποιο αλλο υλικο και εσπαγε μετα απο καθε μπλοκ που εφτιαχνε.
    Τωρα ειναι παλι απο αμμο αλλα διαφορετικο το αλλο υλικο (ξερω σας φωτισα) και δεν χρειαζεται να σπασει μετα τον κινητηρα αλλα το περνανε απο ενα παλμικο μηχανημα και ξαναγινεται αμμος (και καποιο αλλο υλικο).
    Τεσπα η ολη ιστορια ειναι οτι πλεον τα μπλοκ θα ειναι πιο λεια και αυτο λεει βοηθαει στη μεταφορα αερα μεσα στο χωρο του κινητηρα (οτι να ναι)

    Αχρηστη πληροφορια της ημερας.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (13-11-11), Nick bmwlover (13-11-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διαβαζα αλλα βαριεμαι να ψαχνω το λινκ οτι αλλαζουν καλουπια για τον κινητηρα της.
    Μεχρι τη φιορανο καθε καλουπι ηταν απο αμμο και καποιο αλλο υλικο και εσπαγε μετα απο καθε μπλοκ που εφτιαχνε.
    Τωρα ειναι παλι απο αμμο αλλα διαφορετικο το αλλο υλικο (ξερω σας φωτισα) και δεν χρειαζεται να σπασει μετα τον κινητηρα αλλα το περνανε απο ενα παλμικο μηχανημα και ξαναγινεται αμμος (και καποιο αλλο υλικο).
    Τεσπα η ολη ιστορια ειναι οτι πλεον τα μπλοκ θα ειναι πιο λεια και αυτο λεει βοηθαει στη μεταφορα αερα μεσα στο χωρο του κινητηρα (οτι να ναι)

    Αχρηστη πληροφορια της ημερας.
    καθόλου άχρηστη θείο...είναι μια ιδέα, το κατά πόσο ο όρος χειροποίητο, αφήνει
    πίσω μια εταιρεία...ειδικά στα μπλόκ, θεωρώ πως είναι απαράδεκτο εν έτη 2011
    μια εταιρεία σαν την φεράρι να κατασκευάζει τα μπλόκ των κινητήρων, με μεθόδους
    μεσαιωνικούς...η χύτευση μέσα σε καλούπια, δεν έχει ουδεμία σχέση με το να
    δουλέψεις ολόκληρο μπλοκ απο πιεσμένο χάλυβα - αλουμίνιο, και λοιπά μέταλα.
    λόγο ελεύθερης ροής του μετάλου μέσα στο καλούπι, δεν έχουμε το ίδιο συμπαγή
    μπλόκ με ένα μπλόκ που ανεβαίνει σαν πρεσσαρισμένο τούβλο επάνω στο cnc
    για να διαμορφωθεί όπως πρέπει...αυτό βέβαια είναι η αρχή...μετά πάει
    η βαλίτσα βέβαια πολύ πιο μακρυά...όπως το ποιός μοντάρει το καλούπι, όπως το
    πόσα μοτέρ έχουν απόκληση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και την μελέτη,
    και φυσικά το γεγονός ότι στα 100κ χιλιόμετρα τα μοτέρ αυτά ανοίγουν σαν
    μαρούλια...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Monsta (13-11-11)

  8. #6
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    καθόλου άχρηστη θείο...είναι μια ιδέα, το κατά πόσο ο όρος χειροποίητο, αφήνει
    πίσω μια εταιρεία...ειδικά στα μπλόκ, θεωρώ πως είναι απαράδεκτο εν έτη 2011
    μια εταιρεία σαν την φεράρι να κατασκευάζει τα μπλόκ των κινητήρων, με μεθόδους
    μεσαιωνικούς...η χύτευση μέσα σε καλούπια, δεν έχει ουδεμία σχέση με το να
    δουλέψεις ολόκληρο μπλοκ απο πιεσμένο χάλυβα - αλουμίνιο, και λοιπά μέταλα.
    λόγο ελεύθερης ροής του μετάλου μέσα στο καλούπι, δεν έχουμε το ίδιο συμπαγή
    μπλόκ με ένα μπλόκ που ανεβαίνει σαν πρεσσαρισμένο τούβλο επάνω στο cnc
    για να διαμορφωθεί όπως πρέπει...αυτό βέβαια είναι η αρχή...μετά πάει
    η βαλίτσα βέβαια πολύ πιο μακρυά...όπως το ποιός μοντάρει το καλούπι, όπως το
    πόσα μοτέρ έχουν απόκληση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και την μελέτη,
    και φυσικά το γεγονός ότι στα 100κ χιλιόμετρα τα μοτέρ αυτά ανοίγουν σαν
    μαρούλια...
    να βοηθήσω λίγο αυτούς που δεν κατάλαβαν τι εννοεί ο Thomelef...

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 13-11-11 στις 13:12

  9. The Following 4 Users Say Thank You to tokiko For This Useful Post:

    panose30 (15-11-11), PapajimG (13-11-11), Thomelef (13-11-11), z3 2.2 (13-11-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    καθόλου άχρηστη θείο...είναι μια ιδέα, το κατά πόσο ο όρος χειροποίητο, αφήνει
    πίσω μια εταιρεία...ειδικά στα μπλόκ, θεωρώ πως είναι απαράδεκτο εν έτη 2011
    μια εταιρεία σαν την φεράρι να κατασκευάζει τα μπλόκ των κινητήρων, με μεθόδους
    μεσαιωνικούς...η χύτευση μέσα σε καλούπια, δεν έχει ουδεμία σχέση με το να
    δουλέψεις ολόκληρο μπλοκ απο πιεσμένο χάλυβα - αλουμίνιο, και λοιπά μέταλα.
    λόγο ελεύθερης ροής του μετάλου μέσα στο καλούπι, δεν έχουμε το ίδιο συμπαγή
    μπλόκ με ένα μπλόκ που ανεβαίνει σαν πρεσσαρισμένο τούβλο επάνω στο cnc
    για να διαμορφωθεί όπως πρέπει...αυτό βέβαια είναι η αρχή...μετά πάει
    η βαλίτσα βέβαια πολύ πιο μακρυά...όπως το ποιός μοντάρει το καλούπι, όπως το
    πόσα μοτέρ έχουν απόκληση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και την μελέτη,
    και φυσικά το γεγονός ότι στα 100κ χιλιόμετρα τα μοτέρ αυτά ανοίγουν σαν
    μαρούλια...
    Ποτε εμεινε πισω η εταιρια και εγω δεν το θυμαμε;;

    Η χειροποιητη κατασκευη ειναι η καλυτερη μεθοδος που υπαρχει. Αποδεδειγμενο τα τελευταια 100 και πλεον χρονια της αυτοκινησης(ας μην το αναλυσουμε)
    Εσυ ποτε ειδες τελευταια ενα Φερραρι μοτερ ανοιγμενο σαν μαρουλι μετα απο 100.000 χλμ;;; Για να το γραφεις ετσι ευκολα πρεπει να εχεις ποοοολυ εμπειρια πανω σε αυτα τα διολου καθημερινα αυτοκινητα

  11. The Following User Says Thank You to race850i For This Useful Post:

    silent (13-11-11)

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποτε εμεινε πισω η εταιρια και εγω δεν το θυμαμε;;

    Η χειροποιητη κατασκευη ειναι η καλυτερη μεθοδος που υπαρχει. Αποδεδειγμενο τα τελευταια 100 και πλεον χρονια της αυτοκινησης(ας μην το αναλυσουμε)
    Εσυ ποτε ειδες τελευταια ενα Φερραρι μοτερ ανοιγμενο σαν μαρουλι μετα απο 100.000 χλμ;;; Για να το γραφεις ετσι ευκολα πρεπει να εχεις ποοοολυ εμπειρια πανω σε αυτα τα διολου καθημερινα αυτοκινητα
    αν εσύ θεωρείς την παραπάνω μέθοδο στο βίντεο που έβαλε ο φίλος καλύτερη
    απο αυτήν...

    τότε μάλον την ίδια άποψη θα έχεις και για το ότι οι υπολογιστές κακώς βγήκαν,
    γιατί τα χειρόγραφα τευτέρια θα ήταν καλύτερα...τι καλύτερο απο μια παρουσίαση
    με πραγματικές χειροποίητες φώτο, υπο την συνοδία μουσικής απο τρανζίστορ...
    αν μη τι άλλο, τι πιο χειροποίητο...
    απο την άλλη, τώρα που το ξανασκέφτομαι, ωραίο συναίσθημα αυτό του να έχεις
    κατά νου ότι το μοτέρ απο το φεράρι σου, το χύτεψε σε καλούπι ιταλός, που το
    προηγούμενο βράδυ η γυναίκα του τον κεράτωσε.
    όσον αφορά το σχόλιο σου για το αν αντέχουν τα μοτέρ της φεράρι πάνω απο
    100.000 χιλιόμετρα με χρήση που αρμόζει σε αυτά τα αυτοκίνητα απο οδηγούς
    και όχι μπίμπιδες, θα ήθελα να ακούσω την δική σου γνώμη, που απο τα γραφόμενα
    σου καταλαβαίνω, πως τα θεωρείς αθάνατα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (13-11-11), Nick bmwlover (13-11-11), z3 2.2 (13-11-11)

  14. #9
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    esy pote eides ferrari me 100000 km ?
    live free and drive hard

  15. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εκει που ειδε και zonda με 60.000 χλμ.
    Μην μπλεκουμε τα πραματα.
    Δεν ειναι καθημερινα αυτοκινητα αυτα.
    Ισως αν μιλαγαμε για ωρες λειτουργιας να ειμαστε πιο αντικειμενικοι.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP