120ie87 (15-11-11)
έκανα την μαλακία και απλά κόλλησα...μέχρι τώρα, όλα οκ. αν ξαναγίνει κάτι όμως θα το ενυσχίσω.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Ωραιες και σωστες οι σκεψεις σου
Σαφως και δεν εχουμε ολοι τις ιδιες αποψεις γιατι ο καθενας μας μεγαλωνει και με διαφορετικες εμπειριες.
Γεγονος ειναι οτι τα Φερραρι ειναι ως επι το πλειστον αναξιοπιστα,δεν φταιει ομως γιαυτο η κατασκευη τους αλλα οι ιδιοκτητες τους.
Το 348(δεξια στην σειρα)
ειναι σαν καινουργιο,ειλικρινα δειχνει Αθικτο και ειναι μοντελο 91.
Ηρθε στο συνεργειο με τρειλερ γιατι δεν επερνε με τιποτα μπροστα,μετα απο εξονυχιστικο ελεγχο ανακαληφθηκε οτι ο ρυθμιστης πιεσης Βενζινης ειχε σκουργιασειΜια ζημια που δεν υπαρχει καν.Το αυτοκινητο εχει 21.000χλμ.
Την επομενη σαιζον που ο ιδιοκτητης του θα το βγαλει εξω θα παει παλι αμεσως συνεργειο
Ποιος φταιει λοιπον για την αξιοπιστια του αυτοκινητου, η Φερραρι η ο ιδιοκτητης της που την βγαζει στο δρομο δυο Κυριακες τον χρονο; Εχει κανει τα τελευταια 20 χρονια 1000χλμ τον χρονο.
Αυτο ειναι το μεγαλυτερο προβλημα,οτι οι περισσοτεροι ιδιοκτητες Φερραρι δεν ξερουν καν τι εχουν αγορασει και τι ευθυνη εχει αυτο που εχουν αγορασει!
nik200 (16-11-11)
τελικα να παρω φερραρι ή μ3 46αρι?
με μπερδεψατε...
οσο για την παραγωγη και στις δυο περιπτωσεις υπαρχουν αρνητικα και θετικα, και τα μηχανηματα κανουν λαθη, και στην μεγαλη παραγωγη υπαρχουν περισσοτερες αστοχιες γιατι δεν ελεγχονται ολα τα κομματια αλλα δειγματα, στα δε χειροποιητα υπαρχει περισσοτερος ελεγχος γιατι υπαρχουν λιγοτερα κομματια αρα και με την λογικη σε μια μερα αν βγαινουν π.χ 50 Μ3 και 10 φερραρι εε βαση στατιστικης πιο ευκολα θα βγει Μ3 με αστοχια!
το θεμα ομως δεν ειναι αυτο τα 2 αυτοκινητα δεν συγκρινονται, τα μ3 κυκλοφορουν ποσα χρονια το 70% ηρθαν απο γερμανια που στην πορεια εμειναν με τα μισα κμ, ηρθαν στην Ελλαδα οπου ασελγησαν πανω τους διαφοροι και τωρα λογικα μετα απο τοσα χρονια λογικο οτι μερικα βγαζουν ζημιες...
να ρωτησω κατι αλλο ποσα Μ3 εχετε δει σε πιστες-κοντρες? και ποσα φερραρι?
Τεσπα δεν υπαρχει συγκριση απλα λογικο οτι τα πιεσμενα μοτερ βγαζουν λιγοτερα κμ απο ενα απλο μοτερ!αλλα μην τα ισοπεδωνουμε κιολας!
120ie87 (15-11-11), ghost-rider (19-11-11), nik200 (15-11-11)
Xαίρομαι που σε αυτό το thread το αγαπημένο μου αυτοκίνητο συγκρίνεται με supercars και για άλλη μία φορά εγείρει θερμές συζητήσεις. Τα αυτοκίνητα άλλωστε με ισχυρή προσωπικότητα, χαρακτήρα και στίγμα στον αυτοκινητικό χάρτη είναι και τα πιο αμφιλεγόμενα...με φανατικούς οπαδούς και πολέμιους ταυτόχρονα!
Προσωπικά θεωρώ το Μ3 Ε46 αξιόπιστο αυτοκίνητο πάντα στα πλαίσια της τεχνολογίας που ενσωματώνει και της κατηγορίας του. Τα μέταλλα δεν είναι πρόβλημα και μην το λέμε και το ξαναλέμε μιας και η Βmw επανόρθωσε με ανακλήσεις. Βέβαια στην κατηγορία του υπήρχαν και χειρότερα, όπως τα 996 που ραγίζαν μπλόκ...
Τα πατώματα που ανοίγουν είναι όντως σχεδιαστικό σφάλμα της Bmw. Απλά μου κάνει εντύπωση γιατί συνέχεια αναφέρεται σαν πρόβλημα του 46 Μ3 αφού το ίδιο παθαίναν και τα Ε36 ας πούμε...από 316 έως Μ3. Επίσης και τα Ε30 αλλά και τα Z3 ανοίγαν στους θόλους, αλλά κάποιοι έχουν μόνιμα την καραμέλα του "απαράδεκτου" 46 στο στόμα.
Και ξέρεται γιατί θεωρούν το 46 αναξιόπιστο? Γιατί σερφάρουν πολύ στο internet, και διαβάζουν για τα προβλήματα που βγάζει αυτό το σπορ μοντέλο που έχει παραχθεί σε περίπου 86,000 κομμάτια (και όχι 16,000 που έχει παραχθεί το αντίστοιχης χρονολογίας modena). Kαι από αυτούς τους 86,000 κατόχους, το 90% είναι πορωμένοι, ασχολούνται με τα μηχανικά του αυτοκινήτου τους (δεν αφήνουν τα κλειδιά στο συνεργείο και φεύγουν), γράφουν σε bmwδικές κοινότητες με πολλά μέλη, συζητάνε πολύ γι' αυτό και αναλύουν την κάθε τεχνική απορία που τους μπαίνει στο μυαλό. Σε αντίθεση τα προβλήματα των ferrari, lamborghini κλπ μένουν ανάμεσα στα μέλη κλειστών club ή σαν χρεωστικές κινήσεις στις πιστωτικές των εύπορων κατόχων τους. Με εξαίρεση κάποιους που έχουν πάει να καούν ζωντανοί μέσα στο ferrari τους ή είδαν το χάρο με τα μάτια τους στο murcielago που άρχισε να παντιλικώνει μόνο του...θέματα που πήραν αρκετή έκταση και συζητήθηκαν ευρέως.
Δεν είναι λοιπόν θέμα αναξιοπιστίας, αλλά δημισιότητας (γύρω από ένα "προσιτό" hot μοντέλο) και διαφορετικού κοινού.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 15-11-11 στις 21:00
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
120ie87 (18-11-11), bill_m3 (15-11-11), Leonidas_E39 (15-11-11), Monsta (15-11-11), S8N (15-11-11), steliosm46 (18-11-11), Thomelef (15-11-11)
Ας δούμε και μερικές άλλες εταιρείες με προβληματάκια...
And we reach the end of the list with one most people donΆt know, or really even want to hear. The fact of the matter is that early water-cooled Porsche Flat-six motors are pretty much junk, an expensive game of automotive Russian Roulette that most owners donΆt even know theyΆre playing. Problems are multiple, serious, and ugly. TTACΆs Jack Baruth has spoken at length about how terrible the early waterboxers are, and even I found a lot of it to be a bit scary.
The 996 generation 911 was the first big change for the 911 since… well, since 1964. The Flat-six engine gained water passages and a radiator, much to the horror of the Porsche purists. But the level of cheapness built into these engines was even worse than the “is this a Porsche?” driving feel. HereΆs a short outline of things that might have gone wrong with your brand new $75,000 911 back in 1999. (Main points taken from a fantastic article by Total 911. Fantastic read.)
» Intermediate shaft failure. This part runs under the block, driven off the crank. ItΆs what turns the cams in both cylinder heads. The sprocket on the end of this shaft is retained by a small stud, which will break and cause the bearing that the sprocket rides on to fail as well. ItΆll start out as a rattling noise and end up with the timing chains coming off, and both heads gathering a few expensive built valves. Fix: rebuilt heads, new sprocket, new bearing, new stud. Or a new engine! $15,000.
» Cracked cylinder heads. Due to a design flaw in how the tappets bolt down, the heads might crack, allowing oil into the water jackets. Which makes oil sludge. Which kills the crank bearings. Which means a new engine! $15,000.
» Cracked cylinder linings. The cylinder linings start as two parts, and the aluminum block is cast around them. The block itself is less rigid than the old air-cooled blocks, and under heavy load it can deform and will develop cracks in the cast-in liners. This leads to coolant in the cylinders, and worst-case scenario, it causes the engine to hydro-lock, bending rods and breaking pistons and deforming the cylinders. The 996 motor doesnΆt have individual, replaceable cylinders like the 993 did, so the whole cylinder bank is ruined. YouΆll need a new engine! $15,000.
» PCV failures will suck oil through the intake, gumming up valves, sludging the oil… you know. This might not require a new engine; breathe a sigh of relief.
» Variocam (VVT) controller failure can lead to poor performance or a rough idle. Thankfully this wonΆt kill your engine!
Now, itΆs estimated that these failures only affect about 5-10% of early 996 (and 986 Boxster) production. Which doesnΆt sound too bad – but if you knew your $75,000 Porsche had a 1 in 10 chance of needing a new engine at huge expense, how interested would you be? WhatΆs worse is that Porsche spent more effort trying to pin the failures on owner neglect or abuse than trying to restore customer goodwill. When the problems are clearly due to design flaws, the best strategy is not to insult your customers and assume theyΆre stupid. There are ways to avoid these problems, mostly aftermarket or updated OEM parts from later cars. A better way? Get a GT3 or a 996 Turbo. For one thing, theyΆre awesome. But they also use the older 911 GT1-derived block thatΆs not a split case, and these motors are almost bulletproof.
So next time youΆre car shopping, keep in mind that just because a car has a reputable badge on the hood doesnΆt mean it wonΆt give you problems of some sort. Do your research first, so you donΆt have to learn of a problem the hard (read: expensive) way. Until next time, friends!
https://www.carthrottle.com/10-surpr...reliable-cars/