Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 59

Θέμα: αξιοπιστια "πιεσμενων" κινητηρων (ferrari, M3 E46 κλπ)

  1. #11
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι συμφωνώ απόλυτα...


    οκ...μιλάμε για ένα αμάξι, που είναι πίτα στην τεχνολογία αν θυμάμαι καλά.
    βασικά το γεγονός ότι τα μπλόκ ποιοτικά δεν είναι ίδια αναμεταξύ τους δεν σου
    λέει τπτ??
    αν γνωρίζεις απο παραγωγή, τότε θα γνωρίζεις ότι μια μικρή παραγωγή χρειάζεται
    πολύ λιγότερο μηχανολογικό εξοπλισμό απο μία άλλη που έχει πολαπλάσια παραγωγή
    τι να κατηγορήσω???τότε αυτά τα μέσα είχαν, και με αυτά δούλευαν. προχώρησε
    η τεχνολογία, προχώρησαν και αυτοί. τα Μ3 μπουρδέλα???αυτό πως σου είρθε?
    να υποθέσω ότι ξέρεις και για αυτά εεε???φίλε μου, για φεράρι μιλάμε. για
    αυτοκίνητα δλδ που κόστίζουν 4 φορές απο ένα Μ3, και πωλήσεις που δεν πιάνουν
    ούτε το 1/10 τους επίσεις...
    δεν είπε κανείς ότι είναι καθημερινά αυτοκίνητα, ούτε και ότι μπορούν να συγκριθούν
    με τα Μ3άκια τα μπουρδέλα. αυτή την σύγκριση την έκανες μόνος σου
    αν ξαναδιαβάσεις, θα δείς ότι δεν έχω πεί κάτι τέτοιο. απλά αναφέρω, ότι η
    συγκεκριμένη μέθοδος, είναι ένας λόγος για να μην είναι άκρως αξιόπιστο ένα
    μοτέρ, ειδικά απο μια τέτοια εταιρεία, με τέτοια ιπποδύναμη, τέτοια συμπίεση, και
    τέτοιο δούλεμα στο όριο...ή μήπως πάνε απροβλημάτιστα μέχρι αυτά τα χιλιόμετρα???
    αλλά γενικώς επειδή είσαι πολύ ανεδέστατος απο την αρχή με τα κωλοφεράρι, και αντί σε μια
    νορμάλ κουβέντα να κάνεις αντίλογο ανθρώπινα βγαίνεις και σχολιάζεις ειρωνικά
    χωρίς καν να γνωριζόμαστε, σου απαντώ λοιπόν και στο τελευταίο σχόλιο που
    κάνεις.
    βλάκας είσαι και φαίνεσαι...
    Το οτι πλεον ειναι πιτα στην τεχνολογια ειναι οντως γεγονος αλλα εσενα ποιος σου ειπε οτι η ποιοτητα των μπλοκ δεν ειναι ιδια;;Νομιζεις οτι θα αφηναν σε ενα τοσο ακριβο αμαξι να μπει ενα κακο ποιοτηκα μπλοκ;;


    Δεν συγκρινα τα Μ με τα Φερραρι συγκρινα τα παλια Μ με τα σημερινα!(ο γραπτος λογος ειναι μερικες φορες δυσκολο να κατανοηθει) τοτε με εκεινα τα μεσα εφτιαχναν πολυ καλυτερα αυτοκινητα δεν νομιζεις
    Και ξερω πολυ καλα απο Μ γιατι περασαν παρα πολλα απο τα χερια μου και αυτον το καιρο επισκευαζω και οδηγω πολυ συχνα ενα Ε46 ενος φιλου το οποιο και θεωρω την ντροπη της εταιρειας.

    Αναιδια δεν βγαζω ποτε χωρις λογο, το τι ανεφερες γνωριζεις πολυ καλα και θα στο θυμισω,εγραψες οτι τα μοτερ-λογω της ταδε μεθοδου και μπλα μπλα- μετα απο 100.000χλμ ανοιγουν σαν μαρουλια και θα σε ξαναρωτησω....απο που βγαζεις το εξης συμπερασμα; ειχες ποτε σου φερραρι; μηπως ο γειτονας;

    Και για να σου ριξω και το κερασακι στην Τουρτα ειμαι τα 4 τελευταια χρονια ιδιοκτητης ενος κωλοφερραρι 355 Spider που αισιως εγραψε πριν μερικες μερες 179000 χλμ ! 1ο μοτερ ακομα κλειστο και πιστευω οτι εχει αλλα 100000 απροβληματιστα χιλιομετρα ακομα να κανει και δουλευω αραια και που σε ενα συνεργειο Φερραρι οταν με χρειαζονται οπου βλεπω το πως εχουν κατασκευαστει για να μπορω να εχω και γνωμη.

    Λοιπον δεν επιμενω αδικα απο οτι φαινεται αν και βλακας(btw thanks for the Compliment) απλα με εκνευριζει αφανταστα να διαβαζω εντελως ανωριμες αποψεις απο ανθρωπους που αν μη τι αλλο βρισκονται μεσα στην αυτοκινηση και παρολα ταυτα "θαβουν" βιομηχανιες εξωτικων αυτοκινητων χωρις να εχουν την παραμικρη ιδεα απο αυτες.
    Για πες μου εσυ δεν θα το θεωρουσες βλακεια;;

  2. The Following User Says Thank You to race850i For This Useful Post:

    silent (13-11-11)

  3. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    To E46 ειναι η ντροπη της εταιριας ????????????

  4. The Following 3 Users Say Thank You to fanisk For This Useful Post:

    120ie87 (15-11-11), Thomelef (13-11-11), tmilatos (15-11-11)

  5. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φίλε μου, δεν θα κάτσω να σε πείσω για το αν το χειροποίητο είναι καλύτερο
    απο το βιομηχανοποιημένο. απορώ τι κάθεσαι και αναλύεις ακόμα???ούτε τι αμάξι
    έχεις σε ρώτησα, ούτε πόσα χιλιόμετρα έχει, ούτε τι δουλειά κάνεις, ούτε πόσα Μ3
    έχουν περάσει απο τα χέρια σου...για μένα, αυτή η μέθοδος δεν είναι η καλύτερη,
    και τέλος. δεν συμφωνείς???δικαίωμα σου. κάνε τον αντίλογο σου χωρίς ειρωνίες
    και σχόλια, να γίνει κουβέντα...τον κ@λο σου κάτω να βαράς όμως, καλύτερη δεν
    είναι η μέθοδος για πάρα πολούς λόγους, που λόγο του ότι δεν έχεις ιδέα από
    παραγωγή γενικότερα, και σημειωτέον το κόλλημα σου με το αλογάκι, θα ήταν
    ανούσιο να σου εξηγήσω...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    To E46 ειναι η ντροπη της εταιριας ????????????
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και ξερω πολυ καλα απο Μ γιατι περασαν παρα πολλα απο τα χερια μου και αυτον το καιρο επισκευαζω και οδηγω πολυ συχνα ενα Ε46 ενος φιλου το οποιο και θεωρω την ντροπη της εταιρειας.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναιδια δεν βγαζω ποτε χωρις λογο,
    Τα 46άρια τώρα τι σου φταίξανε;

    το λέω όχι επειδή έχω 46άρι, αλλά επειδή το 40% του φόρουμ έχει 46άρι και βλέπω καταιγίδα να έρχεται...

  8. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    katsaraios (15-11-11), kplc16 (15-11-11), tmilatos (15-11-11)

  9. #16
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    To E46 ειναι η ντροπη της εταιριας ????????????
    οχι ολα τα 46, μονο το Μ3

    αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
    Απλα δεν ανεχομαι να εχω ενα Ε34 Μ5 με κοντα στις 300000χλμ και να πηγαινει ακομα τον πατο του,να ειμαι στο παρα 5 να αγορασω ενα 286 Μ3 με κοντα τις 400.000χλμ γιατι απλα δουλευε πολυ καλα και να ειναι ο αλλος με ενα 10 χρονια νεοτερο Μ3 Ε46 με 190000 χλμ και να ειναι στην αλλαγη του 3ου μοτερ,να εχει κοψει σασι,να εχει αλλαξει σασμαν,να χτυπαει ο πισω αξωνας σαν ξεβιδωμενος,να εχει αλλαξει διαφορικο,να τρεμει ολοκληρο αμαν με το μπουρδελο

  10. The Following 2 Users Say Thank You to race850i For This Useful Post:

    panose30 (15-11-11), silent (13-11-11)

  11. #17
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    οχι ολα τα 46, μονο το Μ3

    αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
    Απλα δεν ανεχομαι να εχω ενα Ε34 Μ5 με κοντα στις 300000χλμ και να πηγαινει ακομα τον πατο του,να ειμαι στο παρα 5 να αγορασω ενα 286 Μ3 με κοντα τις 400.000χλμ γιατι απλα δουλευε πολυ καλα και να ειναι ο αλλος με ενα 10 χρονια νεοτερο Μ3 Ε46 με 190000 χλμ και να ειναι στην αλλαγη του 3ου μοτερ,να εχει κοψει σασι,να εχει αλλαξει σασμαν,να χτυπαει ο πισω αξωνας σαν ξεβιδωμενος,να εχει αλλαξει διαφορικο,να τρεμει ολοκληρο αμαν με το μπουρδελο
    γκαντεμια τον δερνει το φιλο σου!!!....ομως δεν ειναι δεδομενη για ολους αυτη η γκαντεμια!!!

  12. #18
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    οχι ολα τα 46, μονο το Μ3

    αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
    Απλα δεν ανεχομαι να εχω ενα Ε34 Μ5 με κοντα στις 300000χλμ και να πηγαινει ακομα τον πατο του,να ειμαι στο παρα 5 να αγορασω ενα 286 Μ3 με κοντα τις 400.000χλμ γιατι απλα δουλευε πολυ καλα και να ειναι ο αλλος με ενα 10 χρονια νεοτερο Μ3 Ε46 με 190000 χλμ και να ειναι στην αλλαγη του 3ου μοτερ,να εχει κοψει σασι,να εχει αλλαξει σασμαν,να χτυπαει ο πισω αξωνας σαν ξεβιδωμενος,να εχει αλλαξει διαφορικο,να τρεμει ολοκληρο αμαν με το μπουρδελο
    ας μεινουμε ομως σ'αυτο.....

  13. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    120ie87 (15-11-11)

  14. #19
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    γκαντεμια τον δερνει το φιλο σου!!!....ομως δεν ειναι δεδομενη για ολους αυτη η γκαντεμια!!!
    αν και δεν μου πεφτει λογος στο συγκεκριμενο thread δεν το βρισκω και εντελως ακυρο οτι εχει βγαλει πολλα ''ακυρα'' θεματα το Ε46 Μ3 με προβληματα και λιγο πολυ ολοι οσοι εχουν Μ3 εχουν συναντησει και ενα απο τα παραπανω.δεν ειναι και εντελως γκαντεμια.....

  15. The Following 3 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    katsaraios (15-11-11), race850i (13-11-11), S8N (15-11-11)

  16. #20
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στο φορουμ μας υπαρχουν Μ3 που εχουν ξεπερασει τα 200.000 χιλιμετρα χωρις να εχουν κανει κιχ , το θεμα ειναι η συντηρηση σε αυτα τα αυτοκινητα πως και απο ποιους γινεται ?

  17. The Following 3 Users Say Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    120ie87 (15-11-11), aristent (13-11-11), Thomelef (15-11-11)

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP