Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 40

Θέμα: Υψηλο ρελαντι σε Ε60 Μ5

  1. #31
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    oχι ελπιζοντας!!!!..... ελπιζω να ελπιζεις!!!!

    Σοβαρα τωρα και εγω δεν πιστευω οτι απο το ποσο "αποτομα" αφηνει το συμπλεκτη το συστημα φθειρεται αυτος,αλλα απο το ποσο "πατιναριστα" αφηνεται αυτος(βλεπε γυναικες οδηγους με δωδεκαποντα ή νεους οδηγους....),αρα θεωρητικα πρεπει να ειναι πολυ κοντα τα χιλιομετρα που βγαζει ενας συμπλεκτης ανεξαρτητα απο το προγραμμα αλλα περισσοτερο απο τον τροπο που χρησιμοποιητε το οχημα.......ταπεινη μου αποψη.
    Ειδικα για εσενα,θα μπαξω καινουργιο δισκο οταν στο παραδωσω και ας μην θελει αλλαγη,που δεν θα θελει.....

  2. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    aristent (21-09-11)

  3. #32
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σίιιιιιιιιγουρα. Ειδικά στη δική σου περίπτωση, τα 600km το χρόνο που κάνεις πρέπει να έχουν προκαλέσει ανυπολόγιστη φθορά στο κιβώτιο.
    αυτό θα έλεγα τώρα!!! κ. Αλέξη, έχεις καμιά 20ρια χρονάκια μέχρι να σου βγάλει κάνα προβληματάκι!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexm (21-09-11)

  5. #33

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    ok Σπυρο πατιναρει,τοσο ομως που να προκαλει προωρη φθορα στον δισκο;
    Και στα απλα σασμαν οταν ξεκιναμε η αλλαζουμε ταχυτητα,ο δισκος πατιναρει,αλλα δεν αλλαζουμε ολοι στα ιδια χλμ δισκο....
    Αυτή την απάντηση μάλλον εσύ την ξέρεις που το οδηγείς. Εγώ πάντως είχα εκστασιαστεί με την ροπή που έχει στο ρελαντί... και στο πως ξεκινάει μόνο με άφημα του φρένου σε ανηφορική ράμπα συνεργείου ,που έχω κάνει ακριβώς την ίδια μανούρα με ότι bmw μπορείς να φανταστείς...

  6. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexm (21-09-11), BILL007 (21-09-11)

  7. #34
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σταθη,σε ευχαριστω φιλε για τον σχολιασμο...Λοιπον,τα πραγματα εχουν ως εξης...
    Τα αμαξια μεχρι 3/06 εχουν 2 αισθητηρες θερμοκρασιας (πυρομετρα) ενα σε καθε μερια κυλινδρων...
    Τα αμαξια απο 3/06 και μετα δεν εχουν...
    Για τα πρωτα,μου ειναι αρκετα ευκολο φτιαχνοντας μια χαρακτηριστικη καμπυλη θερμοκρασιας/αντιστασης του αισθητηρα να του λεω μολις αφηνουμε το γκαζι στο φαναρι οτι οι καταλυτες ειναι ζεστοι,ωστε να μου κραταει το ρελαντι χαμηλα...
    Για τα δευτερα,δυστυχως δεν το βλεπω να βρισκω λυση...Μετα απο παιχνιδι με το GT1 για κανα 2ωρο,στις λειτουργιες σερβις διαβαζει θερμοκρασια καυσαυεριων χωρις να εχει αισθητηρες...Την υπολογιζει στο περιπου...αν ειναι δυνατον...
    Το συγκερκιμενο Μ5 ειναι του 7 οποτε δεν εχει αισθητηρες...Θα ασχοληθω ομως με αλλο του 5 τις επομενες μερες και σιγουρα θα το ρυθμισω...
    Το μυστικο ειναι να σεταρεις την επιθυμητη θερμοκρασια με τελειως κλειστο γκαζι...αλλιως στο πατα ο εγκεφαλος θα βλεπει μεγαλυτερη θερμοκρασια και θα κοβει αβανς,δινοντας και πιο πλουσιο μειγμα....
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  8. The Following 3 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    BILL007 (21-09-11), Nikos (21-09-11), Stathis (21-09-11)

  9. #35
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    διαβαζει θερμοκρασια καυσαυεριων χωρις να εχει αισθητηρες...Την υπολογιζει στο περιπου...αν ειναι δυνατον...
    Δεν νομίζω πάντως ότι είναι και τόσο στο περίπου...Κάποια φόρμουλα ακολουθεί και είναι συναρτήσει σίγουρα κάποιων στοιχείων, πχ στροφών,ώρας λειτουργίας του αυτοκινήτου...

    Δεν υπάρχει περίπτωση ολόκληρο Μ division να άφησε κάτι στο περίπου...
    Επίσης αν ήταν στο περίπου δεν θα άλλαζε συμπεριφορά αλλάζοντας κάτι...

    Πιστεύω ότι προγραμματιστικά μπορεί να δωθεί λύση,αλλά σίγουρα αποτελεί γρίφο μιας και πρέπει να μάθουμε πληροφορίες απο τα ενδώτερα.Ίσως κάποιος βελτιωτικός οίκος πχ Αlpina να έχει τη λύση σε κάτι τέτοιο...Αν το συζητούσες μαζί τους ίσως έπαιρναν κάποια θέση και σου έδιναν μια απάντηση για το κατα πόσο είναι εφικτό να ρυθμιστεί κάτι τέτοιο απο πλευρά πολυπλοκότητας



  10. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    alexm (21-09-11), skandalis447 (21-09-11)

  11. #36
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σταθη,σε ευχαριστω φιλε για τον σχολιασμο...Λοιπον,τα πραγματα εχουν ως εξης...
    Τα αμαξια μεχρι 3/06 εχουν 2 αισθητηρες θερμοκρασιας (πυρομετρα) ενα σε καθε μερια κυλινδρων...
    Τα αμαξια απο 3/06 και μετα δεν εχουν...
    Για τα πρωτα,μου ειναι αρκετα ευκολο φτιαχνοντας μια χαρακτηριστικη καμπυλη θερμοκρασιας/αντιστασης του αισθητηρα να του λεω μολις αφηνουμε το γκαζι στο φαναρι οτι οι καταλυτες ειναι ζεστοι,ωστε να μου κραταει το ρελαντι χαμηλα...
    Για τα δευτερα,δυστυχως δεν το βλεπω να βρισκω λυση...Μετα απο παιχνιδι με το GT1 για κανα 2ωρο,στις λειτουργιες σερβις διαβαζει θερμοκρασια καυσαυεριων χωρις να εχει αισθητηρες...Την υπολογιζει στο περιπου...αν ειναι δυνατον...
    Το συγκερκιμενο Μ5 ειναι του 7 οποτε δεν εχει αισθητηρες...Θα ασχοληθω ομως με αλλο του 5 τις επομενες μερες και σιγουρα θα το ρυθμισω...
    Το μυστικο ειναι να σεταρεις την επιθυμητη θερμοκρασια με τελειως κλειστο γκαζι...αλλιως στο πατα ο εγκεφαλος θα βλεπει μεγαλυτερη θερμοκρασια και θα κοβει αβανς,δινοντας και πιο πλουσιο μειγμα....


    Ο κινητηρας S85B50 διαθετει 2 σωληνες καυσαεριων απο ανοξειδωτο χαλυβα και απο εναν αισθητηρα θερμοκρασιας των καυσαεριων σε καθε σειρα κυλιδρων,που μετρα την θερμοκρασια των καυσαεριων.
    Η μοναδα ελεγχου DME χρειαζεται το σημα για την προστασια των καταλυτικων μετατροπεων.
    Απο 3-2006 δεν χρησιμοποιουνται πλεον τα σηματα των αισθητηρων στην μοναδα DME,οι αισθητηρες ομως εχουν τοποθετηθει ακομα εως τον 10-2006!!!
    Τα σηματα εχουν αντικατασταθει απο υπολογισμενες θερμοκρασιες των καυσαεριων και ετσι στην μοναδα DME δεν γινεται πλεον η διαγνωση των θερμοκρασιων των καυσαεριων.

    Τα μοντελα παραγωγης μεχρι τον 10-2006 παρολο που διαθετουν αισθητηρες θερμοκρασιας,εαν εχουν μπριζωθει (για οποιοδηποτε λογο) και εχουν κανει αναβαθμηση,η μοναδα DME λειτουργει πλεον με υπολογισμενες θερμοκρασιες καυσαεριων,καθιστωντας τους αισθητηρες θερμοκρασιας ανενεργους!!!!

  12. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δημητρη θα ρωτησω τον ολιβερ (evotech), και θα σου πω.
    την προηγουμενη φορα που ειχαμε μιλησει μου ειχε πει οτι ετσι θα δουλευει το μοτερ και δεν αποτελει προβλημα.

    οσον αφορα το δισκο, ειναι οπως το εξηγησε ο σΙπυρος.
    στα χαμηλα προγραμματα γινεται πατιναρισμα ωστε να υπαρχει ομαλοτητα. στα προγραμματα 5-6 η συμπλεξη ειναι αμεση οποτε η φθορα ειναι μικροτερη.
    οι αλλου ειδους φθορες στα ημιαξονια ή στα αλλα μερη της μεταδοσης υπαρχει οταν οι αλλαγες γινουν σε ψηλες στροφες.
    αν γινονται σε χαμηλες δεν υπαρχει καμια φθορα σε ολα αυτα. και εν τελει ειναι αλλο θεμα απο αυτο που ειπα εγω.
    οπως αλλο θεμα ειναι η χρηση του λοντς κοντρολ, η οποια φυσικα επιβαρυνει.

    εμεις μιλαμε για μια φυσιολογικη χρηση. σε αυτη λοιπον η χρηση η φθορα του συμπλεκτη ειναι μεγαλυτερη στα χαμηλα προγραμματα. ειναι διαπιστωμενο αυτο διεθνως.
    ολοι το καταλαβαμε μολις μαθαμε τα μαντατα (αρχισε δηλαση το αμαξι να πηδαει σαν κατσικι στο ξεκινημα, ειδικα σε ανωφερειες).
    σε κανεναν δεν ειχε περασει απο το μυαλο, ουτε και αποτελει προβλημα, ουτε η φθορα θεωρειται "προωρη" για τον κατασκευαστη.
    θεωρειται φυσιολογικη και αναλογη με τη χρηση του αυτοκινητου και τις συνηθειες του οδηγου.

    αν και σε χειροκινητο ξεκινας με 2α θα πατιναρεις περισσοτερο.
    αν μενεις σε ανηφορα το ιδιο.
    αν κατοικεις σε μερος με χιονια πολλους μηνες το χρονο επισης.

    ολα αυτα επιβαρυνουν το δισκο, με συνεπεια την προωρη φθορα του, χωρις να αποτελει αυτο προβλημα, ή κατασκευαστικο ελαττωμα.

  13. #38
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το συγκεκριμενο Μ5 εχει ταπες στις θεσεις των πυρομετρων...μπορει καποιος να καταλαβει απο που διαβαζει θερμοκρασιες καυσαεριων ?γιατι εφαγα ολη την εξατμιση και ολα τα χταποδια (με πειραξανε λιγο στο στομαχι) και μονο λ βρηκα...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  14. #39
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το συγκεκριμενο Μ5 εχει ταπες στις θεσεις των πυρομετρων...μπορει καποιος να καταλαβει απο που διαβαζει θερμοκρασιες καυσαεριων ?γιατι εφαγα ολη την εξατμιση και ολα τα χταποδια (με πειραξανε λιγο στο στομαχι) και μονο λ βρηκα...
    μηπως ειναι η απαντηση εδω:

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κινητηρας S85B50 διαθετει 2 σωληνες καυσαεριων απο ανοξειδωτο χαλυβα και απο εναν αισθητηρα θερμοκρασιας των καυσαεριων σε καθε σειρα κυλιδρων,που μετρα την θερμοκρασια των καυσαεριων.
    Η μοναδα ελεγχου DME χρειαζεται το σημα για την προστασια των καταλυτικων μετατροπεων.
    Απο 3-2006 δεν χρησιμοποιουνται πλεον τα σηματα των αισθητηρων στην μοναδα DME,οι αισθητηρες ομως εχουν τοποθετηθει ακομα εως τον 10-2006!!!
    Τα σηματα εχουν αντικατασταθει απο υπολογισμενες θερμοκρασιες των καυσαεριων και ετσι στην μοναδα DME δεν γινεται πλεον η διαγνωση των θερμοκρασιων των καυσαεριων.

    Τα μοντελα παραγωγης μεχρι τον 10-2006 παρολο που διαθετουν αισθητηρες θερμοκρασιας,εαν εχουν μπριζωθει (για οποιοδηποτε λογο) και εχουν κανει αναβαθμηση,η μοναδα DME λειτουργει πλεον με υπολογισμενες θερμοκρασιες καυσαεριων,καθιστωντας τους αισθητηρες θερμοκρασιας ανενεργους!!!!

  15. #40
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτο λεω και εγω...οτι δεν εχει πυρομετρα και λειτουργει με υπολογισμενες θερμοκρασιες καυσαεριων...τωρα πως τις υπολογιζει?απο τα μπουζι?
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP