aristent (21-09-11)
alexm (21-09-11)
Σταθη,σε ευχαριστω φιλε για τον σχολιασμο...Λοιπον,τα πραγματα εχουν ως εξης...
Τα αμαξια μεχρι 3/06 εχουν 2 αισθητηρες θερμοκρασιας (πυρομετρα) ενα σε καθε μερια κυλινδρων...
Τα αμαξια απο 3/06 και μετα δεν εχουν...
Για τα πρωτα,μου ειναι αρκετα ευκολο φτιαχνοντας μια χαρακτηριστικη καμπυλη θερμοκρασιας/αντιστασης του αισθητηρα να του λεω μολις αφηνουμε το γκαζι στο φαναρι οτι οι καταλυτες ειναι ζεστοι,ωστε να μου κραταει το ρελαντι χαμηλα...
Για τα δευτερα,δυστυχως δεν το βλεπω να βρισκω λυση...Μετα απο παιχνιδι με το GT1 για κανα 2ωρο,στις λειτουργιες σερβις διαβαζει θερμοκρασια καυσαυεριων χωρις να εχει αισθητηρες...Την υπολογιζει στο περιπου...αν ειναι δυνατον...
Το συγκερκιμενο Μ5 ειναι του 7 οποτε δεν εχει αισθητηρες...Θα ασχοληθω ομως με αλλο του 5 τις επομενες μερες και σιγουρα θα το ρυθμισω...
Το μυστικο ειναι να σεταρεις την επιθυμητη θερμοκρασια με τελειως κλειστο γκαζι...αλλιως στο πατα ο εγκεφαλος θα βλεπει μεγαλυτερη θερμοκρασια και θα κοβει αβανς,δινοντας και πιο πλουσιο μειγμα....
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Δεν νομίζω πάντως ότι είναι και τόσο στο περίπου...Κάποια φόρμουλα ακολουθεί και είναι συναρτήσει σίγουρα κάποιων στοιχείων, πχ στροφών,ώρας λειτουργίας του αυτοκινήτου...
Δεν υπάρχει περίπτωση ολόκληρο Μ division να άφησε κάτι στο περίπου...
Επίσης αν ήταν στο περίπου δεν θα άλλαζε συμπεριφορά αλλάζοντας κάτι...
Πιστεύω ότι προγραμματιστικά μπορεί να δωθεί λύση,αλλά σίγουρα αποτελεί γρίφο μιας και πρέπει να μάθουμε πληροφορίες απο τα ενδώτερα.Ίσως κάποιος βελτιωτικός οίκος πχ Αlpina να έχει τη λύση σε κάτι τέτοιο...Αν το συζητούσες μαζί τους ίσως έπαιρναν κάποια θέση και σου έδιναν μια απάντηση για το κατα πόσο είναι εφικτό να ρυθμιστεί κάτι τέτοιο απο πλευρά πολυπλοκότητας![]()
alexm (21-09-11), skandalis447 (21-09-11)
Ο κινητηρας S85B50 διαθετει 2 σωληνες καυσαεριων απο ανοξειδωτο χαλυβα και απο εναν αισθητηρα θερμοκρασιας των καυσαεριων σε καθε σειρα κυλιδρων,που μετρα την θερμοκρασια των καυσαεριων.
Η μοναδα ελεγχου DME χρειαζεται το σημα για την προστασια των καταλυτικων μετατροπεων.
Απο 3-2006 δεν χρησιμοποιουνται πλεον τα σηματα των αισθητηρων στην μοναδα DME,οι αισθητηρες ομως εχουν τοποθετηθει ακομα εως τον 10-2006!!!
Τα σηματα εχουν αντικατασταθει απο υπολογισμενες θερμοκρασιες των καυσαεριων και ετσι στην μοναδα DME δεν γινεται πλεον η διαγνωση των θερμοκρασιων των καυσαεριων.
Τα μοντελα παραγωγης μεχρι τον 10-2006 παρολο που διαθετουν αισθητηρες θερμοκρασιας,εαν εχουν μπριζωθει (για οποιοδηποτε λογο) και εχουν κανει αναβαθμηση,η μοναδα DME λειτουργει πλεον με υπολογισμενες θερμοκρασιες καυσαεριων,καθιστωντας τους αισθητηρες θερμοκρασιας ανενεργους!!!!
δημητρη θα ρωτησω τον ολιβερ (evotech), και θα σου πω.
την προηγουμενη φορα που ειχαμε μιλησει μου ειχε πει οτι ετσι θα δουλευει το μοτερ και δεν αποτελει προβλημα.
οσον αφορα το δισκο, ειναι οπως το εξηγησε ο σΙπυρος.
στα χαμηλα προγραμματα γινεται πατιναρισμα ωστε να υπαρχει ομαλοτητα. στα προγραμματα 5-6 η συμπλεξη ειναι αμεση οποτε η φθορα ειναι μικροτερη.
οι αλλου ειδους φθορες στα ημιαξονια ή στα αλλα μερη της μεταδοσης υπαρχει οταν οι αλλαγες γινουν σε ψηλες στροφες.
αν γινονται σε χαμηλες δεν υπαρχει καμια φθορα σε ολα αυτα. και εν τελει ειναι αλλο θεμα απο αυτο που ειπα εγω.
οπως αλλο θεμα ειναι η χρηση του λοντς κοντρολ, η οποια φυσικα επιβαρυνει.
εμεις μιλαμε για μια φυσιολογικη χρηση. σε αυτη λοιπον η χρηση η φθορα του συμπλεκτη ειναι μεγαλυτερη στα χαμηλα προγραμματα. ειναι διαπιστωμενο αυτο διεθνως.
ολοι το καταλαβαμε μολις μαθαμε τα μαντατα (αρχισε δηλαση το αμαξι να πηδαει σαν κατσικι στο ξεκινημα, ειδικα σε ανωφερειες).
σε κανεναν δεν ειχε περασει απο το μυαλο, ουτε και αποτελει προβλημα, ουτε η φθορα θεωρειται "προωρη" για τον κατασκευαστη.
θεωρειται φυσιολογικη και αναλογη με τη χρηση του αυτοκινητου και τις συνηθειες του οδηγου.
αν και σε χειροκινητο ξεκινας με 2α θα πατιναρεις περισσοτερο.
αν μενεις σε ανηφορα το ιδιο.
αν κατοικεις σε μερος με χιονια πολλους μηνες το χρονο επισης.
ολα αυτα επιβαρυνουν το δισκο, με συνεπεια την προωρη φθορα του, χωρις να αποτελει αυτο προβλημα, ή κατασκευαστικο ελαττωμα.
Το συγκεκριμενο Μ5 εχει ταπες στις θεσεις των πυρομετρων...μπορει καποιος να καταλαβει απο που διαβαζει θερμοκρασιες καυσαεριων ?γιατι εφαγα ολη την εξατμιση και ολα τα χταποδια (με πειραξανε λιγο στο στομαχι) και μονο λ βρηκα...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Αυτο λεω και εγω...οτι δεν εχει πυρομετρα και λειτουργει με υπολογισμενες θερμοκρασιες καυσαεριων...τωρα πως τις υπολογιζει?απο τα μπουζι?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.