m-power_01 (21-09-11)
Σταθη,σε ευχαριστω φιλε για τον σχολιασμο...Λοιπον,τα πραγματα εχουν ως εξης...
Τα αμαξια μεχρι 3/06 εχουν 2 αισθητηρες θερμοκρασιας (πυρομετρα) ενα σε καθε μερια κυλινδρων...
Τα αμαξια απο 3/06 και μετα δεν εχουν...
Για τα πρωτα,μου ειναι αρκετα ευκολο φτιαχνοντας μια χαρακτηριστικη καμπυλη θερμοκρασιας/αντιστασης του αισθητηρα να του λεω μολις αφηνουμε το γκαζι στο φαναρι οτι οι καταλυτες ειναι ζεστοι,ωστε να μου κραταει το ρελαντι χαμηλα...
Για τα δευτερα,δυστυχως δεν το βλεπω να βρισκω λυση...Μετα απο παιχνιδι με το GT1 για κανα 2ωρο,στις λειτουργιες σερβις διαβαζει θερμοκρασια καυσαυεριων χωρις να εχει αισθητηρες...Την υπολογιζει στο περιπου...αν ειναι δυνατον...
Το συγκερκιμενο Μ5 ειναι του 7 οποτε δεν εχει αισθητηρες...Θα ασχοληθω ομως με αλλο του 5 τις επομενες μερες και σιγουρα θα το ρυθμισω...
Το μυστικο ειναι να σεταρεις την επιθυμητη θερμοκρασια με τελειως κλειστο γκαζι...αλλιως στο πατα ο εγκεφαλος θα βλεπει μεγαλυτερη θερμοκρασια και θα κοβει αβανς,δινοντας και πιο πλουσιο μειγμα....
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Δεν νομίζω πάντως ότι είναι και τόσο στο περίπου...Κάποια φόρμουλα ακολουθεί και είναι συναρτήσει σίγουρα κάποιων στοιχείων, πχ στροφών,ώρας λειτουργίας του αυτοκινήτου...
Δεν υπάρχει περίπτωση ολόκληρο Μ division να άφησε κάτι στο περίπου...
Επίσης αν ήταν στο περίπου δεν θα άλλαζε συμπεριφορά αλλάζοντας κάτι...
Πιστεύω ότι προγραμματιστικά μπορεί να δωθεί λύση,αλλά σίγουρα αποτελεί γρίφο μιας και πρέπει να μάθουμε πληροφορίες απο τα ενδώτερα.Ίσως κάποιος βελτιωτικός οίκος πχ Αlpina να έχει τη λύση σε κάτι τέτοιο...Αν το συζητούσες μαζί τους ίσως έπαιρναν κάποια θέση και σου έδιναν μια απάντηση για το κατα πόσο είναι εφικτό να ρυθμιστεί κάτι τέτοιο απο πλευρά πολυπλοκότητας![]()
alexm (21-09-11), skandalis447 (21-09-11)
Ο κινητηρας S85B50 διαθετει 2 σωληνες καυσαεριων απο ανοξειδωτο χαλυβα και απο εναν αισθητηρα θερμοκρασιας των καυσαεριων σε καθε σειρα κυλιδρων,που μετρα την θερμοκρασια των καυσαεριων.
Η μοναδα ελεγχου DME χρειαζεται το σημα για την προστασια των καταλυτικων μετατροπεων.
Απο 3-2006 δεν χρησιμοποιουνται πλεον τα σηματα των αισθητηρων στην μοναδα DME,οι αισθητηρες ομως εχουν τοποθετηθει ακομα εως τον 10-2006!!!
Τα σηματα εχουν αντικατασταθει απο υπολογισμενες θερμοκρασιες των καυσαεριων και ετσι στην μοναδα DME δεν γινεται πλεον η διαγνωση των θερμοκρασιων των καυσαεριων.
Τα μοντελα παραγωγης μεχρι τον 10-2006 παρολο που διαθετουν αισθητηρες θερμοκρασιας,εαν εχουν μπριζωθει (για οποιοδηποτε λογο) και εχουν κανει αναβαθμηση,η μοναδα DME λειτουργει πλεον με υπολογισμενες θερμοκρασιες καυσαεριων,καθιστωντας τους αισθητηρες θερμοκρασιας ανενεργους!!!!