Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Θέμα: Υψηλο ρελαντι σε Ε60 Μ5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλέξη αυτό που λέει ο Στάθης έχει λογική ,αφού για να σου προσφέρει άνετη και ομαλή σύμπλεξη πατινάρει ... ενώ στα πιο άγρια προγράμματα η σύμπλεξη διαρκεί λιγότερο άρα δεν φθείρει τον δίσκο, αντίθετα καταπονεί ημιαξόνια, βάσεις, σταυρούς, διαφορικό
    ok Σπυρο πατιναρει,τοσο ομως που να προκαλει προωρη φθορα στον δισκο;
    Και στα απλα σασμαν οταν ξεκιναμε η αλλαζουμε ταχυτητα,ο δισκος πατιναρει,αλλα δεν αλλαζουμε ολοι στα ιδια χλμ δισκο....

  2. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    m-power_01 (21-09-11)

  3. #2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    ok Σπυρο πατιναρει,τοσο ομως που να προκαλει προωρη φθορα στον δισκο;
    Και στα απλα σασμαν οταν ξεκιναμε η αλλαζουμε ταχυτητα,ο δισκος πατιναρει,αλλα δεν αλλαζουμε ολοι στα ιδια χλμ δισκο....
    Αυτή την απάντηση μάλλον εσύ την ξέρεις που το οδηγείς. Εγώ πάντως είχα εκστασιαστεί με την ροπή που έχει στο ρελαντί... και στο πως ξεκινάει μόνο με άφημα του φρένου σε ανηφορική ράμπα συνεργείου ,που έχω κάνει ακριβώς την ίδια μανούρα με ότι bmw μπορείς να φανταστείς...

  4. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    alexm (21-09-11), BILL007 (21-09-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σταθη,σε ευχαριστω φιλε για τον σχολιασμο...Λοιπον,τα πραγματα εχουν ως εξης...
    Τα αμαξια μεχρι 3/06 εχουν 2 αισθητηρες θερμοκρασιας (πυρομετρα) ενα σε καθε μερια κυλινδρων...
    Τα αμαξια απο 3/06 και μετα δεν εχουν...
    Για τα πρωτα,μου ειναι αρκετα ευκολο φτιαχνοντας μια χαρακτηριστικη καμπυλη θερμοκρασιας/αντιστασης του αισθητηρα να του λεω μολις αφηνουμε το γκαζι στο φαναρι οτι οι καταλυτες ειναι ζεστοι,ωστε να μου κραταει το ρελαντι χαμηλα...
    Για τα δευτερα,δυστυχως δεν το βλεπω να βρισκω λυση...Μετα απο παιχνιδι με το GT1 για κανα 2ωρο,στις λειτουργιες σερβις διαβαζει θερμοκρασια καυσαυεριων χωρις να εχει αισθητηρες...Την υπολογιζει στο περιπου...αν ειναι δυνατον...
    Το συγκερκιμενο Μ5 ειναι του 7 οποτε δεν εχει αισθητηρες...Θα ασχοληθω ομως με αλλο του 5 τις επομενες μερες και σιγουρα θα το ρυθμισω...
    Το μυστικο ειναι να σεταρεις την επιθυμητη θερμοκρασια με τελειως κλειστο γκαζι...αλλιως στο πατα ο εγκεφαλος θα βλεπει μεγαλυτερη θερμοκρασια και θα κοβει αβανς,δινοντας και πιο πλουσιο μειγμα....
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    BILL007 (21-09-11), Nikos (21-09-11), Stathis (21-09-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    διαβαζει θερμοκρασια καυσαυεριων χωρις να εχει αισθητηρες...Την υπολογιζει στο περιπου...αν ειναι δυνατον...
    Δεν νομίζω πάντως ότι είναι και τόσο στο περίπου...Κάποια φόρμουλα ακολουθεί και είναι συναρτήσει σίγουρα κάποιων στοιχείων, πχ στροφών,ώρας λειτουργίας του αυτοκινήτου...

    Δεν υπάρχει περίπτωση ολόκληρο Μ division να άφησε κάτι στο περίπου...
    Επίσης αν ήταν στο περίπου δεν θα άλλαζε συμπεριφορά αλλάζοντας κάτι...

    Πιστεύω ότι προγραμματιστικά μπορεί να δωθεί λύση,αλλά σίγουρα αποτελεί γρίφο μιας και πρέπει να μάθουμε πληροφορίες απο τα ενδώτερα.Ίσως κάποιος βελτιωτικός οίκος πχ Αlpina να έχει τη λύση σε κάτι τέτοιο...Αν το συζητούσες μαζί τους ίσως έπαιρναν κάποια θέση και σου έδιναν μια απάντηση για το κατα πόσο είναι εφικτό να ρυθμιστεί κάτι τέτοιο απο πλευρά πολυπλοκότητας



  8. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    alexm (21-09-11), skandalis447 (21-09-11)

  9. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σταθη,σε ευχαριστω φιλε για τον σχολιασμο...Λοιπον,τα πραγματα εχουν ως εξης...
    Τα αμαξια μεχρι 3/06 εχουν 2 αισθητηρες θερμοκρασιας (πυρομετρα) ενα σε καθε μερια κυλινδρων...
    Τα αμαξια απο 3/06 και μετα δεν εχουν...
    Για τα πρωτα,μου ειναι αρκετα ευκολο φτιαχνοντας μια χαρακτηριστικη καμπυλη θερμοκρασιας/αντιστασης του αισθητηρα να του λεω μολις αφηνουμε το γκαζι στο φαναρι οτι οι καταλυτες ειναι ζεστοι,ωστε να μου κραταει το ρελαντι χαμηλα...
    Για τα δευτερα,δυστυχως δεν το βλεπω να βρισκω λυση...Μετα απο παιχνιδι με το GT1 για κανα 2ωρο,στις λειτουργιες σερβις διαβαζει θερμοκρασια καυσαυεριων χωρις να εχει αισθητηρες...Την υπολογιζει στο περιπου...αν ειναι δυνατον...
    Το συγκερκιμενο Μ5 ειναι του 7 οποτε δεν εχει αισθητηρες...Θα ασχοληθω ομως με αλλο του 5 τις επομενες μερες και σιγουρα θα το ρυθμισω...
    Το μυστικο ειναι να σεταρεις την επιθυμητη θερμοκρασια με τελειως κλειστο γκαζι...αλλιως στο πατα ο εγκεφαλος θα βλεπει μεγαλυτερη θερμοκρασια και θα κοβει αβανς,δινοντας και πιο πλουσιο μειγμα....


    Ο κινητηρας S85B50 διαθετει 2 σωληνες καυσαεριων απο ανοξειδωτο χαλυβα και απο εναν αισθητηρα θερμοκρασιας των καυσαεριων σε καθε σειρα κυλιδρων,που μετρα την θερμοκρασια των καυσαεριων.
    Η μοναδα ελεγχου DME χρειαζεται το σημα για την προστασια των καταλυτικων μετατροπεων.
    Απο 3-2006 δεν χρησιμοποιουνται πλεον τα σηματα των αισθητηρων στην μοναδα DME,οι αισθητηρες ομως εχουν τοποθετηθει ακομα εως τον 10-2006!!!
    Τα σηματα εχουν αντικατασταθει απο υπολογισμενες θερμοκρασιες των καυσαεριων και ετσι στην μοναδα DME δεν γινεται πλεον η διαγνωση των θερμοκρασιων των καυσαεριων.

    Τα μοντελα παραγωγης μεχρι τον 10-2006 παρολο που διαθετουν αισθητηρες θερμοκρασιας,εαν εχουν μπριζωθει (για οποιοδηποτε λογο) και εχουν κανει αναβαθμηση,η μοναδα DME λειτουργει πλεον με υπολογισμενες θερμοκρασιες καυσαεριων,καθιστωντας τους αισθητηρες θερμοκρασιας ανενεργους!!!!

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP