Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Θέμα: Υψηλο ρελαντι σε Ε60 Μ5

  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή Υψηλο ρελαντι σε Ε60 Μ5

    Γεια και χαρα σας...Μετα απο ερευνα που εκανα σε κινητηρες Μ5 Μ6,διαπιστωσα το εξης...Ο κινητηρας,ακομα και ζεστος ρυθμιζει το ρελαντι του αναλογα με τις θερμοκρασιες των καταλυτων...ωστε να τους κραταει παντα ζεστους...(μην κρυωσουν...)Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν καποιος πηγαινει χαλαρα να βλεπει το ρελαντι του να φτανει μεχρι 1000στροφες...Οταν επισης το αμαξι φοραει πιο ελευθερη εξατμιση μα λιγοτερο backpressure το φαινομενο ειναι σχεδον μονιμο,δινοντας εναν ενοχλητικο ηχο...Εχει καποιος καποια λυση σε αυτο...?Η θα πρεπει να αυτοσχεδιασω?...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Kαθαρά βλέποντας το πρόβλημα σαν black box δυο πράγματα μου έρχονται στο μυαλό...
    1) Επεμβαίνεις προγραμματιστικά και εκεί που διαβάζει ας πούμε 200C το κάνεις 200+100
    2)Αναλύοντας τα σήματα που στέλνει ο αισθητήρας,παρεμβάλεις το κατάλληλο ηλεκτρονικό κύκλωμα για να βλέπει ας πούμε το 200 σε 300...

    Και τα δυο είναι πιστεύω ίδιου βαθμού δυσκολίας και μάλιστα μεγάλου...

    Δεν ξέρω αν κάποιος έχει κάποια έτοιμη λύση απο αλλού...



  3. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    skandalis447 (21-09-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημερα Δημητρη. Σε ενα Μ5 Ε60 που ειδα προσφατα και φορουσε full supersprint με καποιο προγραμμα, ειδα οτι για να παρει μπροστα το αυτοκινητο και να κρατησει ρελαντι ειδικα κρυο, επρεπε να παταει γκαζι ο οδηγος στις 1,500 στροφες, διαφορετικα δουλευε με αριθμιες και εσβηνε.
    Αυτο ομως οσο ηταν κρυο , στη συνεχεια δεν ειδα το ιδιο προβλημα.
    Δεν ξερω κατα ποσο μπορει να σου φανει χρησιμη αυτη η πληροφορια.
    Εντυπωση μου εκαναν οι θορυβοι που βγαζει αυτο το μοτερ οταν ειναι κρυο και το ειχα παρατηρησει και σε Μ6 εργοστασιακο χωρις καμια παρεμβαση.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    BILL007 (21-09-11), skandalis447 (21-09-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειμαι σχεδον ετοιμος να ασχοληθω με το 2ο...Παλιοτερα ειχα κανει κατι παρομοιο σε καινουργιο τοτε 335 για να μπαινουν τα βεντιλατερ του 15 βαθμους πιο κατω...οποτε να μην ανεβαζει θερμοκρασια και κοβει το μοτερ...και δουλεψε αψογα...για να δουμε...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  7. The Following User Says Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    BILL007 (21-09-11)

  8. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δημητρη δυστυχως δεν λυνεται αυτο το θεμα.

    κι εμενα με ενοχλει, αλλα εμαθα να ζω με αυτο.

    αυτο που λεει ο νικος πιο πανω δεν ειναι φυσιολογικο, ειναι προβλημα.

    οσον αφορα τον ηχο, ναι κανει περισσοτερο οταν ειναι κρυο.

  9. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    δημητρη δυστυχως δεν λυνεται αυτο το θεμα.

    κι εμενα με ενοχλει, αλλα εμαθα να ζω με αυτο.

    αυτο που λεει ο νικος πιο πανω δεν ειναι φυσιολογικο, ειναι προβλημα.

    οσον αφορα τον ηχο, ναι κανει περισσοτερο οταν ειναι κρυο.
    Εχω ακουσει το δικο σου κρυο να το βαζεις.....φοβερος ηχος αυτο το μεταλικο κροταλισμα...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  10. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    δημητρη δυστυχως δεν λυνεται αυτο το θεμα.

    κι εμενα με ενοχλει, αλλα εμαθα να ζω με αυτο.

    αυτο που λεει ο νικος πιο πανω δεν ειναι φυσιολογικο, ειναι προβλημα.

    οσον αφορα τον ηχο, ναι κανει περισσοτερο οταν ειναι κρυο.
    Σταθη, πιστευεις οτι το V10 με εργοστασικο setting στο προγραμμα του και φουλ εξατμιση χταποδια εως και τελικα supersprint κανονικα δε θα παρουσιαζει τετοιες αριθμιες ?
    Αυτος ειχε κανει και προγραμματισμο και καποια παρεμβαση στα airboxes συν την εξατμιση.

  11. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    οχι καμια απολυτως αρυθμια.
    μπορεις να το δεις στο M5board, ειναι η πρωτη φορα που ακουω για τετοιο προβλημα.
    κατι αλλο συμβαινει.

    μονο αυτο που ανεφερε ο δημητρης, ανοδος στο ρελαντι απο τις 700 στις 900.

  12. #9
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σορρυ τωρα για το οφ τοπικ στο θρεντ του Δ, αλλα εχω μια ερωτηση.
    Το SMG III στη θεση αυτοματης λειτουργειας, δουλευει σαν ενα απλο αυτοματο κιβωτιο, η απλα εχουν κανει καποια ρυθμιση στο "αγριμι" για καπως ομαλοτερη λειτουργεια ? Κοινως, μπορει να οδηγηθει σαν αυτοματο ?
    Σε Μ3 με SMG II θυμαμαι οτι λειτουργουσε πολυ ομαλα.

  13. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    μπορει να λειτουργησει ως αυτοματο με 5 προγραμματα, αλλα δεν ειναι ομαλο οπως ενα κανονικο αυτοματο.
    ειναι υποφερτο.
    απλα οσο το εχεις σε πιο ομαλο προγραμμα (d1 ας πουμε), τοσο πιο γρηγορα φθειρεται ο συμπλεκτης λογω πατιναρισματος.
    διαρκεια ζωης με μεση (ηρεμη) χρηση 25.000 χλμ.
    κοστος αντικαταστασης 2.575...

  14. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    BILL007 (21-09-11)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP