δημητρη θα ρωτησω τον ολιβερ (evotech), και θα σου πω.
την προηγουμενη φορα που ειχαμε μιλησει μου ειχε πει οτι ετσι θα δουλευει το μοτερ και δεν αποτελει προβλημα.
οσον αφορα το δισκο, ειναι οπως το εξηγησε ο σΙπυρος.
στα χαμηλα προγραμματα γινεται πατιναρισμα ωστε να υπαρχει ομαλοτητα. στα προγραμματα 5-6 η συμπλεξη ειναι αμεση οποτε η φθορα ειναι μικροτερη.
οι αλλου ειδους φθορες στα ημιαξονια ή στα αλλα μερη της μεταδοσης υπαρχει οταν οι αλλαγες γινουν σε ψηλες στροφες.
αν γινονται σε χαμηλες δεν υπαρχει καμια φθορα σε ολα αυτα. και εν τελει ειναι αλλο θεμα απο αυτο που ειπα εγω.
οπως αλλο θεμα ειναι η χρηση του λοντς κοντρολ, η οποια φυσικα επιβαρυνει.
εμεις μιλαμε για μια φυσιολογικη χρηση. σε αυτη λοιπον η χρηση η φθορα του συμπλεκτη ειναι μεγαλυτερη στα χαμηλα προγραμματα. ειναι διαπιστωμενο αυτο διεθνως.
ολοι το καταλαβαμε μολις μαθαμε τα μαντατα (αρχισε δηλαση το αμαξι να πηδαει σαν κατσικι στο ξεκινημα, ειδικα σε ανωφερειες).
σε κανεναν δεν ειχε περασει απο το μυαλο, ουτε και αποτελει προβλημα, ουτε η φθορα θεωρειται "προωρη" για τον κατασκευαστη.
θεωρειται φυσιολογικη και αναλογη με τη χρηση του αυτοκινητου και τις συνηθειες του οδηγου.
αν και σε χειροκινητο ξεκινας με 2α θα πατιναρεις περισσοτερο.
αν μενεις σε ανηφορα το ιδιο.
αν κατοικεις σε μερος με χιονια πολλους μηνες το χρονο επισης.
ολα αυτα επιβαρυνουν το δισκο, με συνεπεια την προωρη φθορα του, χωρις να αποτελει αυτο προβλημα, ή κατασκευαστικο ελαττωμα.









Απάντηση με παράθεση
