Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Θέμα: Υψηλο ρελαντι σε Ε60 Μ5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δημητρη θα ρωτησω τον ολιβερ (evotech), και θα σου πω.
    την προηγουμενη φορα που ειχαμε μιλησει μου ειχε πει οτι ετσι θα δουλευει το μοτερ και δεν αποτελει προβλημα.

    οσον αφορα το δισκο, ειναι οπως το εξηγησε ο σΙπυρος.
    στα χαμηλα προγραμματα γινεται πατιναρισμα ωστε να υπαρχει ομαλοτητα. στα προγραμματα 5-6 η συμπλεξη ειναι αμεση οποτε η φθορα ειναι μικροτερη.
    οι αλλου ειδους φθορες στα ημιαξονια ή στα αλλα μερη της μεταδοσης υπαρχει οταν οι αλλαγες γινουν σε ψηλες στροφες.
    αν γινονται σε χαμηλες δεν υπαρχει καμια φθορα σε ολα αυτα. και εν τελει ειναι αλλο θεμα απο αυτο που ειπα εγω.
    οπως αλλο θεμα ειναι η χρηση του λοντς κοντρολ, η οποια φυσικα επιβαρυνει.

    εμεις μιλαμε για μια φυσιολογικη χρηση. σε αυτη λοιπον η χρηση η φθορα του συμπλεκτη ειναι μεγαλυτερη στα χαμηλα προγραμματα. ειναι διαπιστωμενο αυτο διεθνως.
    ολοι το καταλαβαμε μολις μαθαμε τα μαντατα (αρχισε δηλαση το αμαξι να πηδαει σαν κατσικι στο ξεκινημα, ειδικα σε ανωφερειες).
    σε κανεναν δεν ειχε περασει απο το μυαλο, ουτε και αποτελει προβλημα, ουτε η φθορα θεωρειται "προωρη" για τον κατασκευαστη.
    θεωρειται φυσιολογικη και αναλογη με τη χρηση του αυτοκινητου και τις συνηθειες του οδηγου.

    αν και σε χειροκινητο ξεκινας με 2α θα πατιναρεις περισσοτερο.
    αν μενεις σε ανηφορα το ιδιο.
    αν κατοικεις σε μερος με χιονια πολλους μηνες το χρονο επισης.

    ολα αυτα επιβαρυνουν το δισκο, με συνεπεια την προωρη φθορα του, χωρις να αποτελει αυτο προβλημα, ή κατασκευαστικο ελαττωμα.

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το συγκεκριμενο Μ5 εχει ταπες στις θεσεις των πυρομετρων...μπορει καποιος να καταλαβει απο που διαβαζει θερμοκρασιες καυσαεριων ?γιατι εφαγα ολη την εξατμιση και ολα τα χταποδια (με πειραξανε λιγο στο στομαχι) και μονο λ βρηκα...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  3. #3
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το συγκεκριμενο Μ5 εχει ταπες στις θεσεις των πυρομετρων...μπορει καποιος να καταλαβει απο που διαβαζει θερμοκρασιες καυσαεριων ?γιατι εφαγα ολη την εξατμιση και ολα τα χταποδια (με πειραξανε λιγο στο στομαχι) και μονο λ βρηκα...
    μηπως ειναι η απαντηση εδω:

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κινητηρας S85B50 διαθετει 2 σωληνες καυσαεριων απο ανοξειδωτο χαλυβα και απο εναν αισθητηρα θερμοκρασιας των καυσαεριων σε καθε σειρα κυλιδρων,που μετρα την θερμοκρασια των καυσαεριων.
    Η μοναδα ελεγχου DME χρειαζεται το σημα για την προστασια των καταλυτικων μετατροπεων.
    Απο 3-2006 δεν χρησιμοποιουνται πλεον τα σηματα των αισθητηρων στην μοναδα DME,οι αισθητηρες ομως εχουν τοποθετηθει ακομα εως τον 10-2006!!!
    Τα σηματα εχουν αντικατασταθει απο υπολογισμενες θερμοκρασιες των καυσαεριων και ετσι στην μοναδα DME δεν γινεται πλεον η διαγνωση των θερμοκρασιων των καυσαεριων.

    Τα μοντελα παραγωγης μεχρι τον 10-2006 παρολο που διαθετουν αισθητηρες θερμοκρασιας,εαν εχουν μπριζωθει (για οποιοδηποτε λογο) και εχουν κανει αναβαθμηση,η μοναδα DME λειτουργει πλεον με υπολογισμενες θερμοκρασιες καυσαεριων,καθιστωντας τους αισθητηρες θερμοκρασιας ανενεργους!!!!

  4. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτο λεω και εγω...οτι δεν εχει πυρομετρα και λειτουργει με υπολογισμενες θερμοκρασιες καυσαεριων...τωρα πως τις υπολογιζει?απο τα μπουζι?
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP