Επειδη ειχα μιλησει με τον συγκεκριμενο και μαλιστα ειχα παει και σπιτι του να σηκωσουμε το αμαξι μου να ταιριαξουμε το φρενο και να δουμε αν χωραει.. δεν ειναι μουφα τα φρενα του. Το σπιτι του ειναι γεματο δαγκανες απο audi/porsche (δουλευε σε αντιπρ. με ο,τι αυτο σημαινει για αυτο που ειπε ο sofos "τα βγαζουν ελατ.").
Καλος ειναι και εξυπηρετικος, τα φρενα του ειναι το παντρεμα του παντρεματος ω παντρεμα βεβαια αλλα δουλευουν οπως ολα τα φρενα, η τιμη πεφτει.
Γεια σου hades, δεν ξερω και το ονομα σου!
Αν θες να παρεις ενα ετοιμο κιτ (brembo, ap racing, alcon, ap-galfer, wilwood κ.α) δεν θα χρειαστεις τιποτα γιατι θα ειναι ενα συγκεκριμενο κιτ, για ενα συγκεκριμενο αμαξι.
Αν θες να παρεις φρενα απο αυτον τον Βασιλη ή γενικα καποιον αλλο,να φτιαξεις το κιτ μονος σου, ετσι γλυτωνεις ενα σημαντικο ποσο, θα χρειαστεις:
1. Δαγκανες
2. Δισκους
3. Σωληνακια
4. Βασεις
5. Υγρα φρενων
Αυτα ειναι τα σιγουρα. Υστερα αναλογως των φρενων και του οffset της ζαντας σου, οπως επισης και των μπρατσων της (αλλες εχουν χωρο και αλλες οχι) ισως χρειαστεις αποστατες. Ο αποστατης αν δεν ξερεις τι ειναι, "βγαζει" τη ζαντα πιο εξω. Ποσο? Οσο βαλεις! Καλο ειναι να μην βαλεις μεγαλυτερο απο 1.5cm.
Αν παρεις φρενα απο αλλο αυτοκινητο, πχ Audi/Porsche/Mercedes/BMW, θα πρεπει να αλλαξεις βασεις. Ειτε βρισκεις ετοιμες για το αυτοκινητο σου, ειτε θα φτιαξεις σε μηχανουργειο. Δεν ειναι δυσκολο αρκει να μην ειναι ερασιτεχνης ο μαστορας γιατι τα φρενα ειναι η ζωη σου..
Ειδα που αναφερεις το κιτ του Ζεφκα. Ειχα ρωτησει και εγω τοτε. Ακριβουτσικο κιτ. Αν σε ενδιαφερει μπορεις να το κανεις μονος σου πιο φτηνα.
Θα παρεις απο εδω (τρομερο μαγαζι, ΑΑΑ) τις δαγκανες:
https://www.individual-cars.com/xsho...ers-front.html
Αν μιλησεις μαζι τους θα σου βρουν και δισκους CSL αλλιως παρτους απο αλλου, απο τα 1950 του Ζεφκα, στα 680+25 μεταφορικα του Γερμανου..εχεις μια σημαντικη διαφορα για αγορα δισκων, σωληνακιων υψηλης 70-80¤, υγρων φρενων 10-15¤.. μαλλον θα σου μεινουν και στη τσεπη μερικα.
![]()
m-power_01 (14-03-11), Vassilis ///M (09-12-12)
Φανή το όνομα μου ειναι Άρης αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω εσένα και τα αλλα παιδιά που πρόθυμα βοήθησαν στις απορίες που ειχα.Υ.Γ οι ζαντες ειναι οι μαμά του m3 19".Υ.Γ 2 m power 01 ελπίζω να διαβάσες προηγούμενο post μου που αφορούσε την λαθασμενη μας παρεξήγηση σε αυτό το thread... EYXΑΡΙΣΤΩ!
φίλε άρη...η καλύτερη λύση που μπορείς να βρείς, είναι ένα έτοιμο κιτ εταιρείας, ή κάτι
παρόμοιο με αυτό που σου αναφέρει ο στάθης...έχεις δίκιο για το φρένο του Μ3...το
αμάξι είναι άκρως αδικημένο στα φρένα απο το εργοστάσιο...επίσεις ότι και να κάνεις,
για την καλύτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, να κοιτάξεις και για πίσω φρένα, ή
τουλάχιστο αν όχι δίσκους, να αλλάξεις τις δαγκάνες...ξέρω πως οι εποχές είναι αρκετά
δύσκολες για τέτοιου είδους αγορές, αλλά αν είναι να αγοράσεις κάτι, καλύτερα να
πάρεις κάτι σωστό που να μην είναι ελειπές. έχω μια προσφορά απο εταιρεία, η οποία
βγαίνει στα 2200 μαζί με μεταφορικά και περιλαμβάνει αυτά...356mm 6-pot front, and
330mm 4-pot rear. αν σε ενδιαφέρει, στείλε μου ένα mail με πμ να σου κάνω προόθηση
τα 3 - 4 μυνήματα που μου έχουν στείλει.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
https://www.phatboybrakes.com/
απο εδώ είναι...ξέρω πως δεν είναι brembo - ap - wilwood - stoptech κτλ κτλ,
αλλά έχουν σούπερ τιμή, είναι ολοκληρωμένο κιτ μπρος πίσω, και σίγουρα θα
φρενάρουν πολύ καλύτερα απο τις μανίσιες αηδίες...αξίζει τον κόπο πιστεύω.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Thomlef ευχαριστώ θα σου στείλω αύριο γιατί το iPhone δεν μου ανοίγει τα pm
Άρη το διάβασα. Δεν υπάρχει θέμα παρεξηγησης. Συμβαίνουν με το πληκτρολόγιο ... Μην το σκέφτεσαι