καποια στιγμη αρχισα να ψαχνομαι πολυ με τις νεες μονομπλοκ δαγκανες porsche-brembo.
Μελετησα αρκετα το θεμα και εκανα τα πειραματα μου.
Μετα απο 75.000 χλμ που εχω κανει την μετατροπη, σας πληροφορω με βεβαιοτητα 100%, οταν βρειτε τα πραγματα αγοραστε τα και βαλτε τα!
Δισκοι εμπρος -Μ6- 375ΜΜ. (580ευρω)
Ειναι ποιοτικα, οτι πιο κορυφαιο διατιθεται στην αγορα, με αλουμινενια κεντρα!
Κουμπωνουν σε ολα σχεδον τα ιχ bmw μοντελα, σαν μαμα!
To offset και το καρρε ειναι το ιδιο, αρα παμε στις δαγκανες, και τα πλακακια.
Δαγκανες εχουμε 2 επιλογες.
α)996Τurbo 4piston κοκκινες (καλυπτουν οριακα το τοξο του δισκου).
β)997Turbo 6piston κιτρινες/κοκκινες, (εφαρμοζουν τελεια!).
Το β) ειναι για μεγαλες απαιτησεις και ανταγωνιζεται φρενα των 8-10.000ευρω!
Εχουν φτιαξει γνωστοι μου με supercars και ξερω τι γινεται!
Εγω,
Με το α) σετ αλλαξα τακακια (γνησια porsche) μετα 55.000χλμ!
Τωρα παω σιγα σιγα για τα 2α....
Μπαινουμε στο ebay λοιπον....
Δαγκανες a) κοστος 1200ε/κομπλε καλες μτχνες με τακακια new.
Δαγκανες β) κοστος 2500ε/ '' new '' ''.
Πλακακια δαγκανας-ακρου 300ε/σετ
Σωληνακια υψηλης 80ε.
Στη χρηση...
Το abs δουλευει τελεια! και η αισθηση φρενου με ''πολλα'' ειναι απιστευτα σιγουρη!
Η δαγκανα πορσε απο σειρες 996Τ και μετα, που ειναι μονομπλοκ και οχι διαιρουμενη με βιδακια, φλαντζα στη μεση, με συναρμολογουμενα μερη, που πασχουν σοβαρα στις υπερθερμανσεις...
ειναι οτι καλλιτερο, ακουραστο, κ ελαφρυ!
θα βαλω fotos στο αλμπουμ μου να τα δειτε...