Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 27

Θέμα: Αντιστρεπτικες

  1. #11
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν απεθυνεστε σε μενα ομολογω οτι σας εχασα λιγο...
    Εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι θεμα επιφανειας.
    Καθε υλικο εχει μια ταση διαρροης.
    Στοχος μας να μην τη φτασουμε.

    Προσπαθω να βρω σχημα στο ιντερνετ αλλα δεν τα καταφερνω,

    Η ροπη στρεψης που μπορει να παραλαβει η διατομη ισουται με το εμβαδον του διαγραμματος των στρεπτικων τασεων(αν στη μεγιστη ταση θεωρησουμε ταση διαρροης).
    Δεν εχει να κανει με το εμβαδον της διατομης αυτο καθαυτο.
    Ελπιζω να μην σας μπερδεψα.

    .----------------- Περιμετρος κυκλου:μεγιστη ταση(πιο παχια διατομη)
    .---------------
    .------------περιμετρος αρχικης διατομης
    .----------
    .--------
    .-----τμημα που αφαιρειται(απο δω και κατω)
    .--
    .κεντρο κυκλου: μηδενικη ταση

    Προσπαθησα λιγο να αυτοσχεδιασω.
    Φαινεται πιστευω οτι το τελικο εμβαδον των τασεων ειναι μεγαλυτερο.
    Εχω και γω καμποσα χρονια να τα πιασω στα χερια μου αυτα...
    Ορε... πατριωτη,μια αντιστρεπτικη ειπα να μπαξω και οχι να ανακαλυψω τις εφευρεσεις του ΑΡΧΙΜΗΔΗ!!!!!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    ghost-rider (30-12-10), joseph (31-12-10)

  3. #12
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νομίζω Αλέξη ένα μπαξιματάκι είναι ότι πρέπει γιά να ξαναζεσταθούν οι σχέσεις σου με το θηρίο

  4. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλαζοντας τις αντριστεπτικες ραβδους,με αλλες παχυτερης διαμετρου τι πραγματικα κερδιζουμε;
    Εαν κερδιζουμε το βλεπουμε στον δρομο ή βασικα στην πιστα.
    Γνωριζω οτι μειωνουμε τις κλισεις στις στροφες, ομως σε ενα Μ5-Μ6 που εχει διαμετρο ραβδων 26,5 εμπρος και 18 πισω,τοποθετωντας αυτες με διαμετρο 30,2 εμπρος και 22,2, ποσο αισθητη θα ειναι η διαφορα εαν συνυπολογισουμε οτι μπορουμε απο το EDC να το κανουμε σχεδον κουτσουρο.
    Οι εμπρος ειναι κουφιες,προφανως για το βαρος και ρυθμιζομενες.
    Μ5-Μ6 δεν εχουν ιδια αναρτηση.
    πολλοι κωδικοι για να μην πω ολοι ειναι διαφορετικοι.
    ουτε τα αμορτισερ ειναι ιδια ουτε οι αντιστρεπτικες.
    επισης λογικα διαφορετικο ειναι και το λογισμικο που μεταβαλει τη σκληροτητα.

    θα ηταν ενδιαφερον αν μπορουσες να βαλεις την αντιστρεπτικη του Μ6 οι οποιες ειναι 28 χιλ. και οχι 26,5.
    επισης υπαρχει και η αντιστρεπτικη του competition package που εχει διαμετρο 29 χιλ.
    για πισω οι τιμες ειναι 18 και 19 χιλιοστα αντιστοιχα.
    δεν ξερω ομως αν ταιριαζουν.

    το Μ6 με το competition package (περιλαμβανει αμορτισερ, αντιστρεππτικες, αλλο λογισμικο, ζαντες) βελτιωνεται πολυ στην πιστα οντας πλεον ελαχιστα πιο αργο απο 911Τ. επιτευγμα αν αναλογιστουμε τα επιπλεον κιλα.
    επισης συμφωνα με τον αγγλικο τυπο το πακετο αυτο διορθωνει καποια μειονεκτηματα του αυτοκινητου, αλλα με θυσιες στην ανεση.
    ετσι απ οτι λενε οι αγγλοι οποιαδηποτε θεση πλην της κομφορτ ειναι αχρηστη για το δρομο.

    σκεφτομουνα να βαλω το πακετο καποια στιγμη, αλλα το κοστος απο τη μια (που ξεπερναει τα 5000 ευρω) και η χρηση που -δεν- κανω ανεβαλαν την κινηση για αργοτερα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 01-01-11 στις 16:18 Αιτία: ...

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    ghost-rider (31-12-10), NickE60 (30-12-10)

  6. #14
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σιγουρα φαινεται η διαφορα.
    Θα ελεγα στο δρομο, πριν ακομα φτασει το οχημα στην πιστα.
    Περιοριζουν κλισεις χωρις να δινουν πολυ σκληροτητα.
    Ταυτοχρονα πιστευω πως για αυτα που δινουν δεν ειναι εξωφρενικη η τιμη τους, ενω ισως ειναι αμαρτια ενα αυτοκινητο να στηνεται απο αμορτισερ και ελατηρια και να μην μπαινει και μια αντιστρεπτικη επανω(μαλλον δυο).
    Στα απλα ολα αυτα...

    Το Μ5 απ οσο γνωριζω εχει ενεργες αντιστρεπτικες.
    Τις κουρδιζει μονο του για να περιοριζει(μαλλον να εκμηδενιζει) τις κλισεις πανω στη στροφη. Ετσι δεν ειναι?

    Σιγουρα θα υπαρξει βελτιωση.
    Τωρα ποσο... Μονο καποιος που το εχει δοκιμασει στο ιδιο αυτοκινητο.
    Οι πιο χοντρες τι ειναι, schnitzer?
    Για τις απλες αντιστρεπτικες ειναι λιγο πολυ γνωστο οτι αυτοι "ψωνιζουν" απο την eibach.
    Το ιδιο κομματι το βρισκεις πολυ φθηνοτερα ως eibach.
    Ισως να ισχυει και για του Μ5...

    Ενα αλλο συν αν ειναι ρυθμιζομενες οι νεες αντιστρεπτικες ειναι οτι μπορεις πλεον να παιξεις και να ρυθμισεις τη συμπεριφορα του αυτοκινητου(ποσο υπερστροφικο σφιγγοντας πισω η υποστροφικο σφιγγοντας μπροστα κλπ)...
    Φανταζομαι δε θα σας ειναι καινουρια ολα αυτα, αλλα κουβεντα να γινεται...

    Φιλε ghost τα Μ5-Μ6 δεν εχουν ενεργες αντιστρεπτικες,μαλιστα ειχε δημιουργηθει ολοκρηρο θεμα οταν ερωτηθεις απο δημοσιογραφους ο πρωην διευθυντης του M POWER γιατι τα Μ δεν εχουν Dynamic Drive και Active Steering ειχε πει, οτι μαραφετι βγαζει η BMW πρεπει εμεις να το βαζουμε στα αμαξια μας? θελοντας να τονισει την διαφορετικοτητα των Μ και τρεχαν απο το τμημα επικοινωνιας της BMW να μαζεψουν τα αμαζευτα!!!!!!.
    Τα ειχα παραγγειλει και τα δυο στο 530 το 2005 με εξτρα κοστος 5000 ευρω περιπου,το Dynamic Drive ηταν τελειο,το Active Steering μια μ@λ@κια και μιση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alexm : 30-12-10 στις 22:28

  7. The Following User Says Thank You to alexm For This Useful Post:

    ghost-rider (31-12-10)

  8. #15
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν απεθυνεστε σε μενα ομολογω οτι σας εχασα λιγο...
    Εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι θεμα επιφανειας.
    Καθε υλικο εχει μια ταση διαρροης.
    Στοχος μας να μην τη φτασουμε.

    Προσπαθω να βρω σχημα στο ιντερνετ αλλα δεν τα καταφερνω,

    Η ροπη στρεψης που μπορει να παραλαβει η διατομη ισουται με το εμβαδον του διαγραμματος των στρεπτικων τασεων(αν στη μεγιστη ταση θεωρησουμε ταση διαρροης).
    Δεν εχει να κανει με το εμβαδον της διατομης αυτο καθαυτο.
    Ελπιζω να μην σας μπερδεψα.

    .----------------- Περιμετρος κυκλου:μεγιστη ταση(πιο παχια διατομη)
    .---------------
    .------------περιμετρος αρχικης διατομης
    .----------
    .--------
    .-----τμημα που αφαιρειται(απο δω και κατω)
    .--
    .κεντρο κυκλου: μηδενικη ταση

    Προσπαθησα λιγο να αυτοσχεδιασω.
    Φαινεται πιστευω οτι το τελικο εμβαδον των τασεων ειναι μεγαλυτερο.
    Εχω και γω καμποσα χρονια να τα πιασω στα χερια μου αυτα...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θεωρητικα παντα, οταν καταπονουμε μια ραβδο σε στρεψη τις μεγαλυτερες τασεις τις παραλαμβανει το εξωτερικο τμημα της διατομης.

    Το διαγραμμα των τασεων ειναι τριγωνικο με την μεγιστη ταση να βρισκεται εφαπτομενικα πανω στην περιμετρο της κυκλικης διατομης.
    Στο κεντρο κλεινει το τριγωνο και εχουμε μηδενικη ταση.

    Με λιγα λογια ο πυρηνας μπορουμε να θεωρησουμε οτι δεν παραλαμβανει τιποτα.
    Συνεπως μπορει να αφαιρεθει για να μην προσθετει βαρος.
    Αν αυξησουμε τη διαμετρο και αφαιρεσουμε πυρηνα σιγουρα ειμαστε ωφελημενοι.
    Ωραία τα λες Ηλία. Ίσως μια ποιο μαθηματική προσέγγιση του προβλήματος να να κάνει πιο απλή την εξήγηση τέτοιων ζητημάτων. Ας βοηθήσω και 'γω λίγο λοιπόν:

    To πρόβλημα της στρέψης της αντιστρεπτικής είναι πολύ απλό:



    Ασκείται μια ροπή από τη μία ανάρτηση, λόγω της φόρτισης στης σε μία στροφή, και μέσω της αντίστασης της αντιστρεπτικής ράβδου σε στρέψη, η φόρτιση αυτή μεταφέρεται και στην άλλη ανάρτιση του ίδιου άξονα, μεταφέροντας μέρος της φόρτισης σε εκείνη, με τα γνωστά ευεργετικά αποτελέσματα.

    Προφανώς, όσο μεγαλύτερη η στρεπτική ακαμψία της αντιστρεπτικής ράβδου (αντίσταση σε στρέψη), τόσο μικρότερες παραμορφώσεις θα πάρει (στροφές των διατομών) επομένως, τόσο λιγότερη ενέργεια (εμβαδόν κάτω από το διάγραμμα τάσης - παραμόρφωσης) θα απορροφήσει το οποίο συνεπάγεται ότι τόσο περισσότερη ενέργεια (φόρτιση) από τη μία ανάρτηση θα μεταφερθεί μέσω της αντιστρεπτικής στην άλλη ανάρτηση.

    Σχετικά με το μηχανισμό της στρέψης:

    Φορτίζοντας τη μία ανάρτηση (την εξωτερικη, ας πουμε, όταν παίρνουμε μια στροφή) ασκείται μία δύναμη στο ένα άκρο της αντιστρεπτικής, η οποία δύναμη μεταφράζεται σε μία ροπή στρέψης (το πως, είναι άλλο θέμα).

    Σε επίπεδο διατομής, αυτή η ροπή μπορεί να εκφραστεί ως διατμητικές τάσεις, οι οποίες έχουν την ίδια φορά με τη ροπή στρέψης. Κατά μήκος μίας ακτίνας της διατομής της αντιστρεπτικής, οι διατμητικές τάσεις λόγω στρέψης, δίνονται από τον εξής τύπο:



    Όπου Μt η ροπή στρέψης, R η ακτίνα της διατομής, και r η απόσταση από το κέντρο της διατομής, για την οποία υπολογίζεται η τάση.

    Ο τύπος αυτός σε μορφή διαγράμματος, είναι ο εξής:



    για την περιπτωση α, όπου κανένα σημείο της διατομής δεν έχει υπερβεί την τάση διαρροής. Αυτό είναι η τριγωνική κατανομή στην οποία αναφέρεται ο Ηλίας.

    Όπως φαίνεται, λοιπόν, στο διάγραμμα, όσο πιο κοντά στο κέντρο της διατομής είναι ένα σημείο, τόσο λιγότερη τάση παραλαμβάνει, άρα τόσο λιγότερο αξιοποιείται, επομένως και τόσο περισσότερο πάει χαμένο. Η ιδέα πίσω από την κούφια αντιστρεπτική ράβδο (η οποιαδήποτε άλλη διατομή καταπονείται σε στρέψη) είναι να "πετάξουμε" το υλικό που είναι κοντά στο κέντρο της διατομής, αφού συνεισφέρει ελάχιστα, και να κρατήσουμε το υπόλοιπο υλικό, το οποίο συνεισφέρει σαφώς περισσότερο. Καταλήγουμε λοιπόν σε αυτή την περίπτωση:



    όπου b η εσωτερική και c η εξωτερική ακτίνα.

    Στην συγκεκριμένη εφαρμογή (αυτοκίνητο) το ζητούμενο μας είναι να κάνουμε την αντιστρεπτική πιο άκαμπτη, δηλαδή να στρέφεται πιο δύσκολα.

    Πως μπορεί να γίνει αυτό? Κατ' αρχήν, ο τύπος που δίνει τη στροφή δίνεται από τον εξής τύπο:



    όπου Mt η ροπή στρέψης, L το μήκος, G το μέτρο διάτμησης που είναι ιδιότητα του υλικού και J η πολική ροπή αδράνειας.

    Αν λοιπόν θέλουμε να αυξήσουμε την αντίσταση σε στρέψη, τη στρεπτική ακαμψία, ή δυστρεψία αν θέλετε, και αφού τα Mt, L και G είναι δεδομένα και δεν μπορούν να αλλάξουν, το μόνο που μπορεί να μεταβληθεί, είναι το J. Προφανώς και το θέλουμε μεγαλύτερο.

    Στην περίπτωση της κοίλης κυκλικής διατομής, η πολική ροπή αδράνειας δίνεται από τον εξής τύπο:



    Εν κατακλείδει, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι μια κούφια αντιστρεπτική θα είναι λίγο λιγότερο δύσκαμπτη από μια συμπαγή ίδιας διαμέτρου, αλλά θα έχει όμως πολύ μικρότερο βάρος.


    Όσον αφορά τα διάφορα πάχη των αντιστρεπτικών που είναι διαθέσιμα, και το τι αντίσταση έχει η κάθε αντιστρεπτική, εδώ ομολογώ ότι το έχασα.

    Αν μπορούσαμε να συγκεντρώσουμε κάπου τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά των διαφόρων αντιστρεπτικών που υπάρχουν σαν επιλογή σε αυτή την περίπτωση, τότε με βάση τους παραπάνω τύπους μπορούμε άνετα να υπολογίσουμε την δυστρεψία κάθε αντιστρεπτικής.

    Ζητώ συγγνώμη για την πολυλογία μου. Ελπίζω να μην κούρασα...

    Φιλικά,
    Γιάννης

  9. The Following 9 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    alexm (31-12-10), aristent (31-12-10), fanisk (31-12-10), ghost-rider (31-12-10), gnx (01-01-11), NickE60 (31-12-10), Nickolas_s2k (31-12-10), oldcarskickass (31-12-10), Stathis (31-12-10)

  10. #16
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πωπω...εσεις καηκατε......
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  11. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραία τα λες Ηλία. Ίσως μια ποιο μαθηματική προσέγγιση του προβλήματος να να κάνει πιο απλή την εξήγηση τέτοιων ζητημάτων. Ας βοηθήσω και 'γω λίγο λοιπόν:

    To πρόβλημα της στρέψης της αντιστρεπτικής είναι πολύ απλό:

    .................

    Ζητώ συγγνώμη για την πολυλογία μου. Ελπίζω να μην κούρασα...

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Αυτά είναι!!!!!!!!!


  12. #18
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τωρα αμα σου πω οτι θυμαμαι να απαντησω θα πω ψεμματα.
    Θα επηρεαστει τοσο η πολικη ροπη αδρανειας?
    Αφου ειναι σηκωμενες στην τεταρτη οι ακτινες?
    Η ανοδος ειναι εκθετικη και οχι αναλογικη.
    Σηκωνεις στην τεταρτη τη μεγαλη ακτινα, αλλα αν η μικρη ειναι μιση πχ(η και ακομα μικροτερη), δεν σημαινει μιση ροπη αδρανειας αλλα 0,5 εις την τεταρτη... Δηλαδης χανεις 6% απο ροπη αδρανειας κανοντας τρυπα τη μιση διατομη... Οχι?

  13. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    GiannisRob (31-12-10), Stathis (31-12-10)

  14. #19
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τωρα αμα σου πω οτι θυμαμαι να απαντησω θα πω ψεμματα.
    Θα επηρεαστει τοσο η πολικη ροπη αδρανειας?
    Αφου ειναι σηκωμενες στην τεταρτη οι ακτινες?
    Η ανοδος ειναι εκθετικη και οχι αναλογικη.
    Σηκωνεις στην τεταρτη τη μεγαλη ακτινα, αλλα αν η μικρη ειναι μιση πχ(η και ακομα μικροτερη), δεν σημαινει μιση ροπη αδρανειας αλλα 0,5 εις την τεταρτη... Δηλαδης χανεις 6% απο ροπη αδρανειας κανοντας τρυπα τη μιση διατομη...
    Οχι?
    Ω, ναι! Αυτό ακριβώς που είπες είναι!


  15. #20
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ε τοτε... Ειδικα αμα σκεφτουμε οτι δε θα φτασει μεχρι τη μεση η τρυπα...
    Συμφερει να χοντρυνουμε στο συνολο και να τρυπησουμε λιγο απο κεντρο.

    Να γινει το μπαξιμο!

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP