Σελίδα 14 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 41213141516 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 131 έως 140 από 181

Θέμα: Seat Leon Cupra 463ps!!!

  1. #131
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως για το GTI ο Ποπάυ ζητούσε 2.500, ο Τρυφωνίδης (ΜΤΜ) 3.600 συμπ. του επαναπρογραμματισμού και ο Έρικ (Milltek) 2.200.
    i know!!!!

  2. #132
    Εγγραφή
    07-07-10
    Περιοχή
    halkida
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    761
    Thanked
    761
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aυτες ειναι δηλωσεις απο κατοχο BMW που παρ'ολα τα προβληματα που αντιμετωπισε με τη συγκεκριμενη φιρμα(φαινεται και απο την υπογραφη....)και προφανως λογο ατυχιας,ξερει οτι εχει στα χερια του ενα αλλου επιπεδου/κλασης ΟΧΗΜΑ!!!!

    Πραγματικα ξαφνιαστικα απο το ποστ σου φιλε μου....αλλα ευχαριστα!!!!



    Πραγματι δεν υπαρχει διλημμα,ουτε καν σκεψη για το ποιο ειναι καλυτερο,το μονο που ηθελα να μοιραστω μαζι σας ειναι η εμπειρια συνοδηγησης ενος πολυ δυνατου αυτοκινητου και την ιστορια του ιδιοκτητη που εφαγε ηττα απο //Μ5 κατι που δεν ειναι περιεργο........ αλλα οταν λεει οτι εχει 463 αλογα δηλ.μονο 44 αλογα λιγοτερα απο //Μ5 φυσικο ειναι να πιστευει οτι λογο βαρους,τουρμπο,...κλπ.εχει καποιες ελπιδες....αλλα ενταξει, οτι εχει ο καθενας το αγαπαει το πιστευει και οταν ερχεται η ωρα της αληθειας(πατημα) τοτε μονο καταλαβαινει που βρισκεται σε ολα τα επιπεδα,δυναμη,κρατηματα,κ π.

    ...παντως πολυ θα ηθελα να τον συναντησει ο δικος μας Στρατος να δει την δυναμη που μπορει να εχει και ενα βελτιωμενο BMW!!!...αλλωστε το ανεφερα οτι παρακολουθουσα το ταχυμετρο για να δω το ρυθμο που ανεβαιναν τα χιλ.και θυμιζε κατι τετοιο:

    https://www.youtube.com/watch?v=-AUM...layer_embedded
    αγαπητε συμφορουμιτη,Αρη...ναι εχω περασει τα παντα με το αμαξι...4μπεκ, 4 πολλαπλασιαστες,αισθητηρα Νοχ,αισθητηρας λ και ενας θεος ξερει τι αλλο θα δω.....με τα χρηματα που εδωσα αγοραζα α3 1.8Τ ,το δοκιμασα και δεν μου αρεσε ουτε μεσα ουτε το τιμονι του ουτε το σασμαν του(εμενα)...το αμαξι το εχω για την βολτα μου και οχι για κοντρες και ντριφτ(εχω σπασει 2 σταυρους και ενα διαφορικο με το sierra)...και σου λεω οτι στην οικογενεια υπαρχει α5 και c200 τα οποια δεν εχουν βγαλει τιποτα...το α5 ειναι και με προγραμμα supercips...ηταν το πρωτο αμαξι bmw δεν ξαναειχαμε,με νευριαζει οταν βγαζει βλαβη αλλα καθε φορα που το οδηγω δεν μετανιωνω για την αγορα του...το θεμα ειναι να ξερεις τι θες...να σημειωσω οτι το τιμονι του ασσου και η αισθηση στις στροφες ειναι καλυτερη και απο τα αλλα 2 αμαξια...ναι θα ηθελα ομως 10 αλογακια να ειχε παραπανω...γιατι σε ξαφνιαζω ...ηθελα ενα αμαξι που να ταξιδευει με 160-200 να ειναι μικρο να μην καιει πολυ και να εχει ποιοτητα και πισω κινηση...αυτα μου τα δινει μια χαρα καιτο 1600αρι φιλε Αρη...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη halkida116mpack : 06-12-10 στις 22:24
    ντί μπέστεν κουαλιτάτ (μα'ι' ας)

  3. The Following User Says Thank You to halkida116mpack For This Useful Post:

    aristent (07-12-10)

  4. #133
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ανοξειδωτη 76αρα πενα!!!
    76 αρα πένα και όλας με κουρμπές και όλα? ή με καμπυλες οξυγονου και κοπτοραπτικη και εγω καπου τοσα θα επερνα αλλα δεν έχω να γυρίσω 76αρα ειναι πολυ μεγάλη. Νομίζω ο ερικ δινει 76 downpipe και 70αρα σωληνα αν και δεν είμαι σιγουρος πάντως καμια σχέση αγγλία με ελλάδα σαν κατασκευη υλικά και τετοια θα προτιμούσα σαν πελάτης μιλτεκ παρα χειροποιητη που το μονο που δινει ειναι ομορφια αν το πετύχεις και θορυβο αλλά αυτο εξαρτάται απο τα εκάστοτε καζάνια που θα επιλέξεις.

  5. #134
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο halkida116mpack Εμφάνιση μηνυμάτων
    αγαπητε συμφορουμιτη,Αρη...ναι εχω περασει τα παντα με το αμαξι...4μπεκ, 4 πολλαπλασιαστες,αισθητηρα Νοχ,αισθητηρας λ και ενας θεος ξερει τι αλλο θα δω.....με τα χρηματα που εδωσα αγοραζα α3 1.8Τ ,το δοκιμασα και δεν μου αρεσε ουτε μεσα ουτε το τιμονι του ουτε το σασμαν του(εμενα)...το αμαξι το εχω για την βολτα μου και οχι για κοντρες και ντριφτ(εχω σπασει 2 σταυρους και ενα διαφορικο με το sierra)...και σου λεω οτι στην οικογενεια υπαρχει α5 και c200 τα οποια δεν εχουν βγαλει τιποτα...το α5 ειναι και με προγραμμα supercips...ηταν το πρωτο αμαξι bmw δεν ξαναειχαμε,με νευριαζει οταν βγαζει βλαβη αλλα καθε φορα που το οδηγω δεν μετανιωνω για την αγορα του...το θεμα ειναι να ξερεις τι θες...να σημειωσω οτι το τιμονι του ασσου και η αισθηση στις στροφες ειναι καλυτερη και απο τα αλλα 2 αμαξια...ναι θα ηθελα ομως 10 αλογακια να ειχε παραπανω...γιατι σε ξαφνιαζω ...ηθελα ενα αμαξι που να ταξιδευει με 160-200 να ειναι μικρο να μην καιει πολυ και να εχει ποιοτητα και πισω κινηση...αυτα μου τα δινει μια χαρα καιτο 1600αρι φιλε Αρη...
    Δε ξερω πως να το δικαιολογησω....ισως λογο το οτι ησουν κατοχος πισωκινητου Σιερρα...ισως...ισως...σιγουρ ομως υστερα απο ολα αυτα που "εβγαλε" το νεο σου οχημα,αντι να εισαι αντιBMW, εισαι ο πιο πιστος BMWδακιας της παρεας μας!!!

  6. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    halkida116mpack (07-12-10)

  7. #135
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Μανδρα
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    111
    Thanked
    38
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασίλη, μάλλον εσύ κάνεις το λάθος. Για ένα S3 setup σε MkV GTI χρειάζεσαι όλα αυτά:


    με τα ψεματα και μονο εχουν φτασει τα tfsi σε νουμερα εξωπραγματικα για τα δεδομενα μας!το κοστος πλεον δεν ξεπερνα σε καμια περιπτωση το 5χιλιαρο για 2,0lt tfsi που με ενα καλο full stage+meth kit ξεπερνανε ανετα τα 400ps!απλα πρεπει να πεσουν στον σωστο προγραμματιστη!ως γνωστο 2 τουλαχιστον το κατεχουν πολυ καλα το αντικειμενο στα group vag και γιαυτο κανουν παπαδες!

  8. The Following User Says Thank You to KOSTADAS For This Useful Post:

    Panos 316T (07-12-10)

  9. #136
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    1,6 bar σήκωνε over και στον κόφτη είχα 1,0-1,1. Η Κ04 δε μπορούσε και πολύ παραπάνω. Το μίγμα ήταν κοντά στο στοιχειομετρικό αλλά σε καμία περίπτωση φτωχό. Δεν έχω κρατήσει data logs όμως. Προγράμματα είχα δύο: Ένα από αυτόν που ανέφερες κι άλλο ένα από Superchips. Της Powerlogic μου έβγαλε 262 με 41 kgm ροπής. Το Superchips 271 με 37 αντίστοιχα. Αυτά τα νούμερα στο O-Fart, γιατί στο Maha 0-1000 θα κλαίγαμε. Την ίδια εποχή (Φλεβάρης) που ράγισα καπάκι, ήταν άλλα 3 TT/S3 στον Γρατσία με το ίδιο πρόβλημα.



    500 ευρώ turbo-back? Μιλάμε για ανοξείδωτη 76άρα εξάτμιση ή για χτιστή καμινάδα από τζάκι?
    Κοιτα το καπακι ειναι γνωστο κρουσμα. Αλλα το ειχα δει σε αυτοκινητα που δουλευαν σε μεγαλες πιεσεις.
    Τι να πω?
    Μην το βλεπεις μονοπλευρα.
    Οπως και να χει πειραγμενο ηταν.
    Καπου 0.6-0.9 δεν δουλευε αυτο?
    Σκεψου ποσα 316 και 318 εχουν ραγισει καπακι χωρις να εχουν ουτε φιλτρο.

    Ο προγραμματιστης που ανεφερα εχει ενα προγραμμα για τον 1,8Τ στο 1,2-1,4 over. Σε συνδυασμο με μια Κ04 που εχει βαλει ο αδερφος μου πανω σε ενα Α4 εχει 210 περιπου ονομαστικα αλογα στους 25 βαθμους. Με διορθωση στους 0 πρεπει να βγαινουν πιο πολλα...

    Γραφει 13 το 100-200 πλεον. Λιγο πιο γρηγορα απο το cupra στο εδω βιντεο....
    Και το 0-100 δεν το εχουμε δει ακομα. Λογικα ομως απο αλλον που εχει το ιδιο προγραμμα πρεπει να παιζει στο 6+-.
    Ακολουθει Μ3 χωρις ιδιαιτερη δυσκολια. Να το περασει δεν μπορει, αλλα το ακολουθει.
    Κ μεχρι στιγμης εχει δωσει 750 για το turbo(Κ04-015).
    Και 700 για το προγραμμα αν δεν κανω λαθος.
    Ολα εγιναν στα 195.000 χιλιομετρα περιπου.
    Τωρα το αμαξι εχει 210.000 και οργωνει τους δρομους ολοταχως.
    Εχει ζητησει εναν πολλαπλασιαστη και μια αντλια νερου.

    Α και μπουζι. Τα αλλαζουμε συχνα αυτα.
    Μπουρδελο σου λεω...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 07-12-10 στις 09:07

  10. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    ///M Arios (09-12-10), S8N (07-12-10)

  11. #137
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο KOSTADAS Εμφάνιση μηνυμάτων
    με τα ψεματα και μονο εχουν φτασει τα tfsi σε νουμερα εξωπραγματικα για τα δεδομενα μας!το κοστος πλεον δεν ξεπερνα σε καμια περιπτωση το 5χιλιαρο για 2,0lt tfsi που με ενα καλο full stage+meth kit ξεπερνανε ανετα τα 400ps!απλα πρεπει να πεσουν στον σωστο προγραμματιστη!ως γνωστο 2 τουλαχιστον το κατεχουν πολυ καλα το αντικειμενο στα group vag και γιαυτο κανουν παπαδες!
    Αν σ' αυτούς τους δυο περιλαμβάνονται οι etuners (Στέλιος-Κρίτωνας), μια επίσκεψη στο site τους θα μας πείσει όλους πως για να βγάλεις πάνω από 400 σε δίλιτρο τούρμπο-φέσι κινητήρα χρειάζεσαι:

    1. Μπιέλες - πιστόνια.

    2. Τουρμπίνα μεγέθους GT3071R.

    3. Μπεκ RS4.

    4. Αντλία υψηλής.

    5. Τα γνωστά που αναφέραμε προηγουμένως: εξάτμιση, καταλύτες, σωληνώσεις, CAI, κλπ κλπ κλπ.

    Όλα αυτά με 4-5 χιλιάρικα? Συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού και της εργασίας?

  12. #138
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Μανδρα
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    111
    Thanked
    38
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν σ' αυτούς τους δυο περιλαμβάνονται οι etuners (Στέλιος-Κρίτωνας), μια επίσκεψη στο site τους θα μας πείσει όλους πως για να βγάλεις πάνω από 400 σε δίλιτρο τούρμπο-φέσι κινητήρα χρειάζεσαι:

    1. Μπιέλες - πιστόνια.

    2. Τουρμπίνα μεγέθους GT3071R.

    3. Μπεκ RS4.

    4. Αντλία υψηλής.

    5. Τα γνωστά που αναφέραμε προηγουμένως: εξάτμιση, καταλύτες, σωληνώσεις, CAI, κλπ κλπ κλπ.

    Όλα αυτά με 4-5 χιλιάρικα? Συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού και της εργασίας?
    με την εργασια ειναι οι τιμες αλλα δεν αναφερομαι στους e-tuners!ως γνωστο τα tfsi φτανουν αυτον τον στοχο 400ps+με τα περιφεριακα και μονο+meth kit χωρις να ανοιξουν μοτερ και να αλλαξουν τουρμπο!και για να μιλησουμε τεκμεριωμενα 0-400tune to race και svs και overload ειναι αυτοι που τα καταφερνουν μεχρι στιγμης!

  13. #139
    Εγγραφή
    08-12-10
    Μηνύματα
    1
    Thanked
    2
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Cupra με turbo Precision 6262 @ 20psi (σπανιόλικο)




    400 τροχο στο 1.3bar (βρεγμενο οδοστρωμα...)


    https://www.youtube.com/watch?v=UGPt...ayer_embedded#!

    Scirocco R με 3076R (ελληνικό)


    δοκιμαστικά πατήματα



    και ρυθμισμένο στο 1.85 bar




    και δώρο 4κουνα Octavia RS 500αρι






    ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΚΟΥΒΑΓΚ , να χαίρεστε τις Μπιμο σας!

  14. The Following 2 Users Say Thank You to pepe For This Useful Post:

    Gregory_///M (08-12-10), Panos 316T (08-12-10)

  15. #140
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο KOSTADAS Εμφάνιση μηνυμάτων
    με την εργασια ειναι οι τιμες αλλα δεν αναφερομαι στους e-tuners!ως γνωστο τα tfsi φτανουν αυτον τον στοχο 400ps+με τα περιφεριακα και μονο+meth kit χωρις να ανοιξουν μοτερ και να αλλαξουν τουρμπο!και για να μιλησουμε τεκμεριωμενα 0-400tune to race και svs και overload ειναι αυτοι που τα καταφερνουν μεχρι στιγμης!
    φιλε μου πιο svs πιο overload και πιο tfsi του 0-400 εχει βγαζει πανω απο
    400 με μαμα τουρμπο???
    εγω μονο κατι ρεβο ξερω!!

Σελίδα 14 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 41213141516 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP