///M Arios (09-12-10), Konstantinos E60 (08-12-10)
Αφηστε τα αλογα ρε παιδια...
Στις πιεσεις που αναφερονται δεν υπαρχουν αυτες οι ιπποδυναμεις. Στην Ελλαδα ειμαστε οχι στον βαρειο πολο.
Ποσα αλογα στα 1,3 bar?
Και ποσα στα 1,85?
Αυτα ειναι αστεια πραγματα.
Ναι ανεβαινουν ευκολα αλλα μην το ξεχεσουμε το ζητημα.
1,3 bar δεν μπορει να περασει Μ3 Ε46. Οτι και να το κανεις.
1,85 bar θα περασει το Μ3 και θα σκαλωσει στο Μ5.
Το Μ5 τωρα γραφει 0-200 σε 12 δευτερα.................................
Μην αποτρελαθουμε τελειως.
Οποιος το περνα χωρις να εχει γυρισει τον κοσμο αναποδα απλα δεν εχει ανοιξει μαζι του.
Πρεπει να περασουν τα 2,0 bar για ενα χτυπησουν το V10.
Και εκει πρεπει να αλλαξουν ολα.
Μονο το μπλοκ θα μεινει ιδιο.
Και αμα το ζορισεις το αμαξι θα σπασει αυτο που εμεινε ιδιο.
Εχω δει αυτοκινητο που δουλευε 2,4 bar. Το μπλοκ του κοπηκε στη μεση.
Η ρωγμη ηταν κατα μηκος και περνουσε απ ολους τους κυλινδρους....
///M Arios (09-12-10), pilot (09-12-10), Thomelef (08-12-10)
+1x10Ε6
Τις προάλλες έλεγα στον Νίκο Ε60 για το ΤΤ μου. Σε άνοιγμα με stock 2λιτρο STI MY2004 ήμουν 1 κενό μπροστά. Θα έλεγε λοιπόν κανείς πως πήγαινε καλά.
Ε λοιπόν, ΠΟΤΕ δεν κατάφερα να σταθώ δίπλα σε Μ3 Ε46. Κάποτε μάλιστα, είχα το απίστευτο θράσος να δοκιμάσω ν' ανοίξω στα διόδια των Αφιδνών με ένα Μ5 Ε39. Ήμουν μόνος με μισογεμάτο ντεπόζιτο + Aldon και την ώρα που πλήρωνα πέτυχα μια στο διπλανό γκισέ με 4 υπέρβαρους μέσα (οι δυο ήταν οι Αφοί Παντελάκη). Με κοίταξαν, τους κοίταξα, ξεκινήσαμε, σανιδώνω, σανιδώνουν κι αυτοί, τρώω μέχρι τα 200 2,5 πλανήτες και end of story. Μιλάμε για τέτοια τσόντα που με περίμεναν απέναντι από το 3xxx (Aachen) για ν' ασελγήσουν εκ νέου πάνω μου!
Ο τουρμποφέσι είναι σαφώς καλύτερο μοτέρ, πιο γραμμικό και πολύ πιο ροϊκό. Αυτό σε StgIII είμαι σίγουρος πως στέκεται πολύ καλά απέναντι σε Μ στο 1ο άνοιγμα. Στο 2ο μάλλον θα χεστεί πάνω του από πιέσεις και θερμοκρασίες. Στο 3ο απλώς βάζεις αλάρμ και κάνεις damage control. Όλα αυτά με τουρμπόκαιρο. Τι να κάνουμε, δε μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Οχι. Με 1,1 - 1,6 που ανεφερες αυτο δεν γινεται. Δεν πατας Μ3.
πρεπει ομως να μην σου εφευγε και πολυ ρε συ...
Τωρα για τα scooby και τα evo....
Eιπαμε να μιλαμε για αυτοκινητα και οχι για χαζο καγκουρικες ρεπλικες ραλλυ.
Καποια στιγμη ηθελα να αγορασω ενα evo αντι για στεγνωτηριο.
Πολυ θα ηθελα να το βγαλω βολτα με μπουγαδα απλωμενη στη φτερουγα.
Κουβάδες...
///M Arios (09-12-10)
Eντάξει, φαντάζομαι ότι κάνεις πλάκα αφού και τα δύο αυτά αυτοκίνητα είναι κορυφαία σε όλους τους τομείς, τόσο σε αίσθηση όσο και σε αποτελεσματικότητα, κρατήματα κλπ. Γούστα είναι αυτά και προσωπικά θα προτιμούσα κάποιο bmw-porsche, αλλά μόνο κουβάδες δεν είναι!
Και μιας και μιλάμε για πατήματα κλπ, ένα καλά φτιαγμένο evo κανένα ///Μ (ό,τι και να φοράει ακόμα και κομπρέσσορες κλπ) δεν το πλησιάζει ούτε για να δει την πινακίδα του.
Χωρίς αυτό βέβαια να είναι το μοναδικό τους προτέρημα, αφού τα αυτοκίνητα αυτά έχουν πολύ περισσότερα να προσφέρουν από 0-400. Δεν είναι ούτε sunny ούτε s3...![]()
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Χμ............... Σοβαρολογω.
Με ενα τετοιο τα πηγαινεις τρεις και μια.
https://www.horsepowerfreaks.com/par...s/E46_M3/11037
Το οτι δεν εχουμε κανενα στην Ελλαδα δεν σημαινει οτι δεν γινεται...
///M Arios (09-12-10), dblade (09-12-10)
Είναι λίγος καιρός που τέλειωσε η άδεια και έχασα λίγα επεισόδια.
Ενα Leon της προηγούμενης γενιάς μπορεί να φτάσει με αρκετές και εκτεταμένες βελτιώσεις στα 450-470 ps σε κόστος που θα αγόραζες και δεύτερο αυτοκίνητο. Ενα απο αυτά έκανε πάτημα μαζί μου, μάλλον παρακολουθούσε πάτημα... απλά έβγαλε φλάς κάπου στα 220 και με προσπέρασε απο δεξιά και κάπου στα 250 σταμάτησε να ανοίγει η διαφορά μέχρι τα πολλά που σταθεροποιήθηκε. Λογικό με 30-76 και μεθανολες. Η διάρκεια βέβαια στα πάρα πολλά χιλιόμετρα δεν μπορεί να κρατηθεί γιατί αλλιώς αποδίδονται τα αλλογα απο 2000 cc και αλλιώς απο 3000 cc.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ανοίκω με κανένα απο τα αυτοκίνητα που προτείνετε. Οτι διαφορές και να έχουν, ακόμα και πιο αργά ή γρήγορα να είναι πάντα Seat θα παραμείνουν. Και όχι μιλώνταςε ώς κάτοχος BMW αλλά εντελως αντικειμενικά. Το κάθε αυτοκίνητο έχει δικό του target group και προφανώς είναι για διαφορετική χρήση.
Κάποιος που παίρνει ένα Seat απλά και μόνο για να τρέχει πολύ το κάνει προφανώς για οικονομικούς λόγους (αλλιώς θα αγόραζε ένα Μ5 όπως προαναφέρθηκε). Ενα τόσο βελτιωμένο αυτοκίνητο έχει σίγουρα διαφορά απο κάποιο αντίστοιχο BMW. Γιατί δεν είναι και τόσο εύκολο να το πάρεις και να πάς ένα ταξιδάκι απο την Αθήνα μεχρι την Ξάνθη μήπως και ανάψει ένα check engine ή μήπωε τουρμπίσει μετά τις 3500rpm και το πυρόμετρο δείξει 900+ και πρέπει να κόψει για να κρυώσει. Αυτά είναι αυτά που πληρώνεις πέρα απο την ποιότητα εσωτερικού και κύλισης. Μιας και αναφερθήκαμε σε αυτά, δεν κατηγορώ την εταιρία ούτε αυτούς που έχουν τέτοιο αυτοκίνητο και το έχουν βελτιωμένο. Αυτό που θέλω να πώ είναι να συγκρίνουμε πιο όμοια πράγματα μιας και η σύγκριση (πέρα της επιτάχυνσης) ενός Seat με ένα BMW είναι ατελέσφορη.
aristent (08-12-10)
Γεια σου Στρατο 3λιτρε,διτουρμπινε,βελτιωμ νε μας φανταρε!!!!
Εσενα ειχα στο μυαλο μου απο την αρχη που εκανα βολτα με αυτο το Λεον!!!
.....παρακολουθουσα το κοντερ για να καταλαβω την αναπτυξη της ταχυτητας και να συγκρινω....αλλα μαλλον τα ασυγκριτα προσπαθουσα να κανω.....τελος παντων....εχουμε να κανουμε με ενα Λεον δυνατο ,που ο ιδιοκτητης ειχε παρει φορα και για να διαπιστωσει εαν του εδωσαν οντως ετοιμο βελτιωμενο 463αλογων τα εβαζε με οποιονδηποτε!!!!...σωστο η λαθος του?...δεν με αφορα...
....δεν ξερω βεβαια τι τσαγια κερασε, η τι ηττες εχει φαει,αλλα την τελευταια ηττα απο Μ5 Ε60 τη φυσαει και δεν κρυωνει!!!!...και συμφωνα με αυτα που λενε τα φιλαρακια μας εδω στο φορουμ....τρομαρα του!!!! δεν ηξερε δε ρωταγε!!!!
![]()