///M Arios (09-12-10)
οι πολλαπλες ραγιζουν απο κακο προγραμμα!!
πολυ στεγνο πολλες θερμοκρασιες και οταν δεν το κρυωνεις μετα απο βολτα!!!
Γιατι τοσο μεγαλη διαφορα στην Over με τη σταθερη πιεση?
Ποιος στο εκανε αυτο το πραγμα?
Το μειγμα σου που ηταν ρυθμισμενο? Στη σταθερη πιεση η στην over?
Αν ηταν στη σταθερη αυτο στεγνωνε με την over...
Συγνωμη κιολας αλλα τα περισσοτερα που ξερω σπασμενα απο κατι τετοια πραματα σπασανε....
500 ευρώ από τουρμπίνα και πίσω ή μόνο για τελικό ? Πριν 2-3 χρόνια ακόμα και ο Ποπάϋ που την είχε δει 'κάπως', ζητούσε 17 κατοστάρικα για μία ολοκληρωμένη λύση, οπότε με τα ίδια περίπου χρήματα πήγαινες σε επώνυμη (milltek).
Kάπου τόσο πάει 500 -+ μονο σωλήνα και ένα καζανάκι στο τέλος να είναι της προκοπής και όχι κίνα ποιός του γυρνούσε 76 σωλήνα? Γιατι μονο ο ποπάυ εχει τα μηχανήματα για 76 σε αυτόν πήγε?
1,6 bar σήκωνε over και στον κόφτη είχα 1,0-1,1. Η Κ04 δε μπορούσε και πολύ παραπάνω. Το μίγμα ήταν κοντά στο στοιχειομετρικό αλλά σε καμία περίπτωση φτωχό. Δεν έχω κρατήσει data logs όμως. Προγράμματα είχα δύο: Ένα από αυτόν που ανέφερες κι άλλο ένα από Superchips. Της Powerlogic μου έβγαλε 262 με 41 kgm ροπής. Το Superchips 271 με 37 αντίστοιχα. Αυτά τα νούμερα στο O-Fart, γιατί στο Maha 0-1000 θα κλαίγαμε. Την ίδια εποχή (Φλεβάρης) που ράγισα καπάκι, ήταν άλλα 3 TT/S3 στον Γρατσία με το ίδιο πρόβλημα.
500 ευρώ turbo-back? Μιλάμε για ανοξείδωτη 76άρα εξάτμιση ή για χτιστή καμινάδα από τζάκι?