Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 181

Θέμα: Seat Leon Cupra 463ps!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια τα αλογα ερχονται με μια μεγαλυτερη τουρμπινα μια εξατμιση κ ενα καλο προγραμμα. Αντε και κανα μπεκ
    Ολα τα αλλα γινονται για να αντεξει το ρημαδι...
    Μεχρι 1.5 bar ο 1.8 T ανεβαινει με μαμα σωθικα.
    Δεν αναφερω αλογα γιατι σε αυτη την πιεση αλλοι λενε 290 αλογα και αλλοι 350+.
    Το σιγουρο ειναι οτι ρεπριζατα καβατζωνει 46αρι Μ(σε καροτσα Α4 τετρακινητη) ενω απο σταση μενει λιγο πισω.

  2. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια τα αλογα ερχονται με μια μεγαλυτερη τουρμπινα μια εξατμιση κ ενα καλο προγραμμα. Αντε και κανα μπεκ
    Ολα τα αλλα γινονται για να αντεξει το ρημαδι...
    Μεχρι 1.5 bar ο 1.8 T ανεβαινει με μαμα σωθικα.
    Δεν αναφερω αλογα γιατι σε αυτη την πιεση αλλοι λενε 290 αλογα και αλλοι 350+.
    Το σιγουρο ειναι οτι ρεπριζατα καβατζωνει 46αρι Μ(σε καροτσα Α4 τετρακινητη) ενω απο σταση μενει λιγο πισω.
    Να κι ο δικός μου ο 225άρης με μαμά σωθικά, μετά από 90.000km εκ των οποίων τα 60.000 με πρόγραμμα (1.6 Over, 1.1 σταθερό).

    Εδώ ο 1ος κύλινδρος που ξεπλενόταν από το παραφλού μετά το ρήγμα στο καπάκι:



    Εδώ χταποδάκι ξυδάτο και ρηγματωμένο (το 4ο σε 60.000km):





    Εδώ το 20βάλβιδο καπάκι πριν πάει για έλεγχο:



    Εδώ τα εντόσθια του καπακιού:



    Το κουστουμάκι ήταν αλμυρούτσικο (2k το 2005) κι αυτό με καπάκι ανακατασκευής. Εντάξει, το πόδι μου ήταν βαρύ αλλά δεν είμαι και κανένας κάφτης (έτσι Stef?)...

    Όσο για το πόσες Μ3 καβάντζωσα με τα 265 άλογα, άστο...

  3. #3
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οι πολλαπλες ραγιζουν απο κακο προγραμμα!!
    πολυ στεγνο πολλες θερμοκρασιες και οταν δεν το κρυωνεις μετα απο βολτα!!!

  4. #4
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να κι ο δικός μου ο 225άρης με μαμά σωθικά, μετά από 90.000km εκ των οποίων τα 60.000 με πρόγραμμα (1.6 Over, 1.1 σταθερό).

    Εδώ ο 1ος κύλινδρος που ξεπλενόταν από το παραφλού μετά το ρήγμα στο καπάκι:



    Εδώ χταποδάκι ξυδάτο και ρηγματωμένο (το 4ο σε 60.000km):





    Εδώ το 20βάλβιδο καπάκι πριν πάει για έλεγχο:



    Εδώ τα εντόσθια του καπακιού:



    Το κουστουμάκι ήταν αλμυρούτσικο (2k το 2005) κι αυτό με καπάκι ανακατασκευής. Εντάξει, το πόδι μου ήταν βαρύ αλλά δεν είμαι και κανένας κάφτης (έτσι Stef?)...

    Όσο για το πόσες Μ3 καβάντζωσα με τα 265 άλογα, άστο...
    Γιατι τοσο μεγαλη διαφορα στην Over με τη σταθερη πιεση?
    Ποιος στο εκανε αυτο το πραγμα?
    Το μειγμα σου που ηταν ρυθμισμενο? Στη σταθερη πιεση η στην over?
    Αν ηταν στη σταθερη αυτο στεγνωνε με την over...
    Συγνωμη κιολας αλλα τα περισσοτερα που ξερω σπασμενα απο κατι τετοια πραματα σπασανε....

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP