Σελίδα 13 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 31112131415 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 121 έως 130 από 181

Θέμα: Seat Leon Cupra 463ps!!!

  1. #121
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επειδη οι πρισσοτεροι φιλοι μου εχουν τετοια κοτετσια(τφσι)
    ξερω ποσα ακριβως χρειαζεται!!!
    εξατμιση 500
    εισαγωγη 350
    τουρμινοπολλαπλη 1000
    αντλια 400
    προγραμμα 600
    κουλερ 400
    με 4000 ειναι ετοιμο και ξυριζει!!!
    καταρχην με μτμ δεν θα δεις ποτε πανω απο 360 και αυτα θα ειναι κουτσα!!!
    χαχαχαχα!!!
    Καπως ετσι ειναι.... Μπαμ και τυπικο σε βρίσκω.
    Δε τραβανε τα MTM τα revo και τα συναφη...
    Ο Μαραβέλιας τα σηκώνει πολυ γλυκα αυτά...

  2. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    ///M Arios (09-12-10)

  3. #122
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οι πολλαπλες ραγιζουν απο κακο προγραμμα!!
    πολυ στεγνο πολλες θερμοκρασιες και οταν δεν το κρυωνεις μετα απο βολτα!!!

  4. #123
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καπως ετσι ειναι.... Μπαμ και τυπικο σε βρίσκω.
    Δε τραβανε τα MTM τα revo και τα συναφη...
    Ο Μαραβέλιας τα σηκώνει πολυ γλυκα αυτά...
    τα ρεβο ειναι πολυ καλα στα τφσι!!!

  5. #124
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να κι ο δικός μου ο 225άρης με μαμά σωθικά, μετά από 90.000km εκ των οποίων τα 60.000 με πρόγραμμα (1.6 Over, 1.1 σταθερό).

    Εδώ ο 1ος κύλινδρος που ξεπλενόταν από το παραφλού μετά το ρήγμα στο καπάκι:



    Εδώ χταποδάκι ξυδάτο και ρηγματωμένο (το 4ο σε 60.000km):





    Εδώ το 20βάλβιδο καπάκι πριν πάει για έλεγχο:



    Εδώ τα εντόσθια του καπακιού:



    Το κουστουμάκι ήταν αλμυρούτσικο (2k το 2005) κι αυτό με καπάκι ανακατασκευής. Εντάξει, το πόδι μου ήταν βαρύ αλλά δεν είμαι και κανένας κάφτης (έτσι Stef?)...

    Όσο για το πόσες Μ3 καβάντζωσα με τα 265 άλογα, άστο...
    Γιατι τοσο μεγαλη διαφορα στην Over με τη σταθερη πιεση?
    Ποιος στο εκανε αυτο το πραγμα?
    Το μειγμα σου που ηταν ρυθμισμενο? Στη σταθερη πιεση η στην over?
    Αν ηταν στη σταθερη αυτο στεγνωνε με την over...
    Συγνωμη κιολας αλλα τα περισσοτερα που ξερω σπασμενα απο κατι τετοια πραματα σπασανε....

  6. #125
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    500 ευρώ από τουρμπίνα και πίσω ή μόνο για τελικό ? Πριν 2-3 χρόνια ακόμα και ο Ποπάϋ που την είχε δει 'κάπως', ζητούσε 17 κατοστάρικα για μία ολοκληρωμένη λύση, οπότε με τα ίδια περίπου χρήματα πήγαινες σε επώνυμη (milltek).

  7. #126
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    500 ευρώ από τουρμπίνα και πίσω ή μόνο για τελικό ? Πριν 2-3 χρόνια ακόμα και ο Ποπάϋ που την είχε δει 'κάπως', ζητούσε 17 κατοστάρικα για μία ολοκληρωμένη λύση, οπότε με τα ίδια περίπου χρήματα πήγαινες σε επώνυμη (milltek).
    απο τουρμπινα και πισω με ενα τελικο!!!
    76αρα!!!
    οι επωνυμες ειναι πολυ ακριβες!!!

  8. #127
    Εγγραφή
    18-08-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    575
    Thanked
    181
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Kάπου τόσο πάει 500 -+ μονο σωλήνα και ένα καζανάκι στο τέλος να είναι της προκοπής και όχι κίνα ποιός του γυρνούσε 76 σωλήνα? Γιατι μονο ο ποπάυ εχει τα μηχανήματα για 76 σε αυτόν πήγε?

  9. #128
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι τοσο μεγαλη διαφορα στην Over με τη σταθερη πιεση?
    Ποιος στο εκανε αυτο το πραγμα?
    Το μειγμα σου που ηταν ρυθμισμενο? Στη σταθερη πιεση η στην over?
    Αν ηταν στη σταθερη αυτο στεγνωνε με την over...
    Συγνωμη κιολας αλλα τα περισσοτερα που ξερω σπασμενα απο κατι τετοια πραματα σπασανε....
    1,6 bar σήκωνε over και στον κόφτη είχα 1,0-1,1. Η Κ04 δε μπορούσε και πολύ παραπάνω. Το μίγμα ήταν κοντά στο στοιχειομετρικό αλλά σε καμία περίπτωση φτωχό. Δεν έχω κρατήσει data logs όμως. Προγράμματα είχα δύο: Ένα από αυτόν που ανέφερες κι άλλο ένα από Superchips. Της Powerlogic μου έβγαλε 262 με 41 kgm ροπής. Το Superchips 271 με 37 αντίστοιχα. Αυτά τα νούμερα στο O-Fart, γιατί στο Maha 0-1000 θα κλαίγαμε. Την ίδια εποχή (Φλεβάρης) που ράγισα καπάκι, ήταν άλλα 3 TT/S3 στον Γρατσία με το ίδιο πρόβλημα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απο τουρμπινα και πισω με ενα τελικο!!!
    76αρα!!!
    οι επωνυμες ειναι πολυ ακριβες!!!
    500 ευρώ turbo-back? Μιλάμε για ανοξείδωτη 76άρα εξάτμιση ή για χτιστή καμινάδα από τζάκι?

  10. #129
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    1,6 bar σήκωνε over και στον κόφτη είχα 1,0-1,1. Η Κ04 δε μπορούσε και πολύ παραπάνω. Το μίγμα ήταν κοντά στο στοιχειομετρικό αλλά σε καμία περίπτωση φτωχό. Δεν έχω κρατήσει data logs όμως. Προγράμματα είχα δύο: Ένα από αυτόν που ανέφερες κι άλλο ένα από Superchips. Της Powerlogic μου έβγαλε 262 με 41 kgm ροπής. Το Superchips 271 με 37 αντίστοιχα. Αυτά τα νούμερα στο O-Fart, γιατί στο Maha 0-1000 θα κλαίγαμε. Την ίδια εποχή (Φλεβάρης) που ράγισα καπάκι, ήταν άλλα 3 TT/S3 στον Γρατσία με το ίδιο πρόβλημα.



    500 ευρώ turbo-back? Μιλάμε για ανοξείδωτη 76άρα εξάτμιση ή για χτιστή καμινάδα από τζάκι?
    ανοξειδωτη 76αρα πενα!!!

  11. #130
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ανοξειδωτη 76αρα πενα!!!
    Πάντως για το GTI ο Ποπάυ ζητούσε 2.500, ο Τρυφωνίδης (ΜΤΜ) 3.600 συμπ. του επαναπρογραμματισμού και ο Έρικ (Milltek) 2.200.

Σελίδα 13 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 31112131415 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP