EVERGET (21-11-10)
Δηλαδή εάν κάποιος εντελώς stock αλλάξει μόνο το τελικό με ένα ss race ας πούμε τότε το μοτέρ θα πέσει χαμηλά λόγω μικρότερου back-pressure του ss τελικού;
Για δείτε αυτό της Rogue Engineering υπόσχεται +27,9 hp
Nα το πιστέψω?????
https://store.bimmerworld.com/rogue-...aust-p916.aspx
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Επειδη εχω ψαξει πολυ το θεμα των εξατμισεων θα το πω αλλη μια φορα. Το τελικο απο μονο του δινει 0 αλογα. Σε καποιες περιπτωσεις αυξανει το θορυβο μονο και μειωνει τα αλογα.
Και για να σου αποδειξω ποσο καλο ειναι το μαμα τελικο, διαβασε το πολυ ενδιαφερον παρακατω link που συγκρινει το μαμα τελικο με το προαναφερθεν Rogue El Diablo σε Μ3 HPF στα 600 περιπου αλογα. Τα αποτελεσματα θα σε εκπληξουν για το ποσο καλη ροικοτητα εχει το μαμα ακομα και στα 600 αλογα! Εχε υποψιν οτι στα turbo less restriction-> less back pressure-> γρηγοροτερο spool & περισσοτερα αλογα.
Οχι μονο λογια, αλλα και με αποδειξεις για το ποσο καλο ειναι το μαμα τελικο
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=520068
EVERGET (22-11-10)