Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
Και το 325 μια χαρά είναι Γιώργο. Και σε άλλες χώρες δεν χρειάζεται να είσαι πλούσιος για να πάρεις μια 325. Απλά όπως μάλλον ήδη γνωρίζεις 'κάποιος άλλος' πλήρωσε το 325 όσο εσύ το 316 και του δώσανε και ρέστα.

Πάντως χωρίς πλάκα, επειδή είσαι bmwδάκιας φανατικός, σε βλέπω μόλις παρουσιαστεί Ε92 με 1.6Τ να τρέχεις αντιπροσωπεία με τα πόδια....
Κώστα το 325Ci, το 2003 στην βασική έκδοση (comfort) κόστιζε 43.300ε, δηλαδή 12000 παραπάνω απ το 316, πολλά λεφτά για μένα.
Σαν bmwδακιας μόνο 2.0Τ όποτε βγεί αλλά σε ελαφρώς μτχ.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο όπως ξέρεις σίγουρα πολύ καλά, τα bmw, αφ'ενός μέν πάντα ήταν πιό ακριβά από τον ανταγωνισμό εκτός μερσεντές και πάντα στα τετρακύλινδρα υστερούσαν και σε ονομαστική απόδοση κινητήρα. Με τη νέα σειρα ενα τελος του 2011 και σταδιακά, θα αλλάξει αυτό. Οπότε θα αλλάξει και το value for money. Εδώ φτάσαμε το polo gti, δες το σε αυτό το τεύχος είναι, να εχει 0-100 7.2 δευτερόλεπτα!
Φίλε Γιώργο δεν είναι έτσι ακριβώς, εδώ και μερικά χρόνια στα ίδια κυβικά η στην ίδια ισχύ, αλλού είναι πάνω αλλού κάτω, δεν είναι φτηνότερη της merc.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
Και δεν βαζουμε ενα ci με το sports coupe το ενα ειναι πανεμορφο και το αλλο ουτε να
το κοιταξεις . . .
Χρήστο γι αυτό ακριβώς ρε γμτ πήρα το Ci. Αλλά......

80 - 110 με 3η 7,2 sec
με 4η 9,6 sec
με 5η 11.5 sec