Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: Σκέψεις.....

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξεφυλλίζω τους 4τ του Σεπτέμβρη, διαβάζω τα νέα διάφορων αυτοκινητοβιομηχανιών και ομολογουμένως νοιώθω μια πικρία για την μάρκα την οποία αγαπούμε και πολλοί από μας είναι και φανατικοί λάτρεις.

    Από που προέρχεται αυτή; Έχουν αναφερθεί κατά καιρούς και άλλοι συμφορουμίτες, και δεν είναι άλλο απο την καρδιά των αυτοκινήτων μας, την απόδοση των κινητήρων.

    Διαβάζω και σας μεταφέρω σκόρπια τι θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού τον επόμενο μήνα.

    Ford Focus :
    Νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων EcoBoost, με 200 ίππους στα 2,0 λίτρα, 150 έως 180 στα 1,6.
    Ford Mondeo :
    2,0 λίτρα, 240 ίππους.
    Hundai Veloster, το νέο κουπέ :
    1,6 λίτρα, ατμοσφαιρικό, 140 ίπποι, τούρμπο γύρω στους 200!!
    Ήδη έχουμε το Opel Astra στα 1400κ.ε με 140 ίππους και 1600κ.ε 180.

    Όμορφος ο γαλανόλευκος έλικας, δεν λέω, prestige, κοφτερά τιμόνια που αισθάνεσαι και το πάτημα καρφίτσας, τέλεια ζυγίσματα και ακαμψία, τεχνολογία αιχμής στα μεγαλύτερα μοντέλα και ποιότητα κατασκευής (αν και στο τελευταίο έχω μιά ένσταση με τα οικολογικά και ανακυκλώσιμα υλικά, που μαδούν τα εσωτερικά μέρη και κρεμούν οι τσιμούχες στα 46αρια), αλλά από ιπποδυνάμεις μείναμε πίσω.
    Πρέπει να ανέβεις πάνω απ τα 2,5 λίτρα για να φτάσεις τους άλλους, από ρεμπριζ έν κινήσει δεν το συζητώ καθόλου, σε όλες το φάσμα των στροφών νικητές πλέον οι σύγχρονοι τουρμποκινητήρες αφού το turbolag εχει έξαλειφθεί.
    Και να πώ δεν έχουν την τεχνογνωσία; H 2002 turbo είχε παραχθεί όταν οι άλλοι έβγαζαν 75 ίππους από 2000κ.ε.
    Κάτι ακούγεται για τα νέα μοντέλλα αλλά μόνο εικασίες, ας περιμένουμε καλύτερα.

    Επιγραμματικά αν,
    Η merc CLC200Κ στα 1800κ.ε βγάζει 184 ίππους, ροπή 25,4kg/m και η βασική έκδοση κοστίζει 39800ε, ενώ η 316i coupe στα 1599κ.ε προσφέρει 122 ίππους και ροπή 16,3Kg/m φθάνοντας αισίως τα 40091ε, τότε......τα λόγια περιττεύουν.

    Υ.Γ. Προσωπικά, το 2003, βασική έκδοση 316Ci, 115 ίπποι, 31.400ε. Εμένα με μπάκετ, ξένον, τιμόνι και κάτι ψιλούλια μου βγήκε 34950.
    Ενώ merc sports coupe, 1800κ.ε, 143 ίπποι, βασική έκδοση 32250.
    Αλλά είπαμε, όταν είσαι κολλημένος........
    Γιώργο, συμφωνώ στα περισσότερα.

    Απλά, θεωρώ πως οι Bmw ΠΟΤΕ δεν ήταν value for money αυτοκίνητα, ιδίως στις 4κύλινδρες εκδόσεις.
    Κατά συνέπεια, ο άλλος που αγοράζει μια 316 με 30+ χιλιάρικα, σίγουρα το κάνει γιατί θέλει ένα ποιοτικό, σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο, με ωραίο τιμόνι. Μέχρι εκεί. Αν ήθελε γκάζι, θα μπορούσε κάλλιστα να διαλέξει οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο στα λεφτά αυτά, αφού θα ήταν πιο γρήγορο.
    Θέλω να πω έτσι, πως ο συνειδητοποιημένος αγοραστής τέτοιων αυτοκινήτων, θα έπρεπε να αρκείται σε αυτά που του προσφέρουν ειδάλλως έκανε λανθασμένη επιλογή. Σε αυτό φυσικά δεν είναι υπεύθυνη η εταιρεία, αλλά κυρίως ο αγοραστής.

    Το ίδιο πχ ισχύει με τα audi. Με 33-35 χιλιάρικα παίρνεις ένα Α4 1.8t, το οποίο έχει φοβερές επιδόσεις για την κατηγορία, πολύ καλή ποιότητα κλπ. Από τιμόνι όμως...εδώ γελάμε.
    Άρα, τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν πράγματα που τα δικά μας δεν έχουν (γκάζια κυρίως), αλλά στερούνται κι άλλα που εμείς απολαμβάνουμε (πχ τιμόνι, πάτημα κλπ).
    Ανάλογα λοιπόν του τι προτιμάει ο καθένας, κάνει και την κατάλληλη επιλογή αυτοκινήτου. Άλλωστε, τα πραγματικά "τίμια" αυτοκίνητα σπανιότατα είναι premium.

    Όσο για τους νέους τούρμπο, οκ μπορεί να λύσουν το πρόβλημα της ιπποδύναμης. Με τι κόστος όμως? Νομίζει κανείς ότι μια 3άρα 1.6 με 150 άλογα θα έχει ίδια τιμή με την τωρινή 316? Όχι φυσικά, όσο η 320 θα έχει, ίσως και παραπάνω. Θα υπάρχουν βέβαια μειωμένα τέλη κυκλοφορίας, χαμηλότερα ασφάλιστρα, αλλά δε μιλάμε για τραγικές διαφορές.
    Κατά συνέπεια και πάλι το αντίστοιχο Α4 θα είναι καλύτερο value for money από άποψη γκαζιού και πάει λέγοντας.

    Κατά τη γνώμη μου, στις μέρες μας όπου οι περισσότερες εταιρείες βγάζουν ποιοτικά, ασφαλή και με καλές επιδόσεις αυτοκίνητα, είναι μεγάλο λάθος η αγορά αυτοκινήτων όπως 316, αν δεν γίνονται απολύτως συνειδητοποιημένα, δηλαδή για το κορυφαίο τιμόνι, τη φινέτσα και , γιατί όχι, το σήμα.
    Αν όμως γίνεται μόνο για το τελευταίο και για το τι θα πει ο γείτονας, τότε ναι η επιλογή είναι εντελώς λανθασμένη και ο κάτοχος μια ζωή θα γκρινιάζει και θα κλαίει τα λεφτά του.


    υγ Η σύγκριση της 316 με τη clc είναι λάθος πιστεύω, καθώς η τελευταία βασίζεται κατά 90% στη c class προηγούμενης γενιάς, ενώ και ο κομπρέσσορας των 184 ίππων είναι από τους πλέον αργούς της αγοράς. Κατά συνέπεια, το να συγκρίνεις ένα σύγχρονο, πανέμορφο και κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο όπως τη 316 με ένα αυτοκίνητο με πάτωμα σχεδόν δεκαετίας και έναν κινητήρα που καίει τρελά και έχει μέτριο γκάζι, πιστεύω πως μπορεί να βγάλει ακόμα και την 316 καλύτερο value for money, παρότι κατά τ'άλλα είναι από τα χειρότερα της αγοράς...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. #2
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιώργο, συμφωνώ στα περισσότερα.

    Απλά, θεωρώ πως οι Bmw ΠΟΤΕ δεν ήταν value for money αυτοκίνητα, ιδίως στις 4κύλινδρες εκδόσεις.
    Κατά συνέπεια, ο άλλος που αγοράζει μια 316 με 30+ χιλιάρικα, σίγουρα το κάνει γιατί θέλει ένα ποιοτικό, σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο, με ωραίο τιμόνι. Μέχρι εκεί. Αν ήθελε γκάζι, θα μπορούσε κάλλιστα να διαλέξει οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο στα λεφτά αυτά, αφού θα ήταν πιο γρήγορο.
    Θέλω να πω έτσι, πως ο συνειδητοποιημένος αγοραστής τέτοιων αυτοκινήτων, θα έπρεπε να αρκείται σε αυτά που του προσφέρουν ειδάλλως έκανε λανθασμένη επιλογή. Σε αυτό φυσικά δεν είναι υπεύθυνη η εταιρεία, αλλά κυρίως ο αγοραστής.

    Το ίδιο πχ ισχύει με τα audi. Με 33-35 χιλιάρικα παίρνεις ένα Α4 1.8t, το οποίο έχει φοβερές επιδόσεις για την κατηγορία, πολύ καλή ποιότητα κλπ. Από τιμόνι όμως...εδώ γελάμε.
    Άρα, τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν πράγματα που τα δικά μας δεν έχουν (γκάζια κυρίως), αλλά στερούνται κι άλλα που εμείς απολαμβάνουμε (πχ τιμόνι, πάτημα κλπ).
    Ανάλογα λοιπόν του τι προτιμάει ο καθένας, κάνει και την κατάλληλη επιλογή αυτοκινήτου. Άλλωστε, τα πραγματικά "τίμια" αυτοκίνητα σπανιότατα είναι premium.

    Όσο για τους νέους τούρμπο, οκ μπορεί να λύσουν το πρόβλημα της ιπποδύναμης. Με τι κόστος όμως? Νομίζει κανείς ότι μια 3άρα 1.6 με 150 άλογα θα έχει ίδια τιμή με την τωρινή 316? Όχι φυσικά, όσο η 320 θα έχει, ίσως και παραπάνω. Θα υπάρχουν βέβαια μειωμένα τέλη κυκλοφορίας, χαμηλότερα ασφάλιστρα, αλλά δε μιλάμε για τραγικές διαφορές.
    Κατά συνέπεια και πάλι το αντίστοιχο Α4 θα είναι καλύτερο value for money από άποψη γκαζιού και πάει λέγοντας.

    Κατά τη γνώμη μου, στις μέρες μας όπου οι περισσότερες εταιρείες βγάζουν ποιοτικά, ασφαλή και με καλές επιδόσεις αυτοκίνητα, είναι μεγάλο λάθος η αγορά αυτοκινήτων όπως 316, αν δεν γίνονται απολύτως συνειδητοποιημένα, δηλαδή για το κορυφαίο τιμόνι, τη φινέτσα και , γιατί όχι, το σήμα.
    Αν όμως γίνεται μόνο για το τελευταίο και για το τι θα πει ο γείτονας, τότε ναι η επιλογή είναι εντελώς λανθασμένη και ο κάτοχος μια ζωή θα γκρινιάζει και θα κλαίει τα λεφτά του.


    υγ Η σύγκριση της 316 με τη clc είναι λάθος πιστεύω, καθώς η τελευταία βασίζεται κατά 90% στη c class προηγούμενης γενιάς, ενώ και ο κομπρέσσορας των 184 ίππων είναι από τους πλέον αργούς της αγοράς. Κατά συνέπεια, το να συγκρίνεις ένα σύγχρονο, πανέμορφο και κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο όπως τη 316 με ένα αυτοκίνητο με πάτωμα σχεδόν δεκαετίας και έναν κινητήρα που καίει τρελά και έχει μέτριο γκάζι, πιστεύω πως μπορεί να βγάλει ακόμα και την 316 καλύτερο value for money, παρότι κατά τ'άλλα είναι από τα χειρότερα της αγοράς...
    Αρη συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις και συνειδητά πήρα το 2003, την 316, αφού για 20 χρόνια έζησα με το Ε21, για τα καλά που αναφέρεις και σύ όπως και γώ στο αρχικό μου ποστ.
    Κύλισε όμως ο χρόνος και καιρός είναι να δούμε κάτι ισχυρότερο στα μικρότερα κυβικά και το τούρμπο είναι νομίζω μονόδρομος.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP