εγώ πάλι νομίζω πως η εταιρεία δεν χρειαζόταν ούτε τόσες αλλαγές, ούτε τόσα πολά
μοντέλα...
καταρχήν θα μπορούσαν όλους τους κινητήρες των συμβατικών σειρών να τους εφοδιάζουν
και με τούρμπο και να κοντράρονται άνετα στα νούμερα με τις υπόλοιπες εταιρείες.
επίσεις στον άσσο θα μπορούσαν να βάλουν επιτέλους και ένα 14άρι μοτέρ το οποίο να
εφοδιαζόταν με τουρμπάκι και να απέδιδε 130-140 ίππους.
αντί όλων αυτών τι έκαναν???άφησαν στην μπάντα όλους τους χαμηλής ισχύως κινητήρες στην τύχη τους
και ασχολήθηκαν πως να κάνουν τα μοτέρ γουρούνια, ακόμα πιο γουρούνια πετώντας
στο καλάθι των αχρήστων μοτέρ διαμάντια...και εξηγούμε.τον s85 δεν τον πετάς για το
χατήρι ενός τουρμποκινητήρα. προσπαθείς να τον εξελίξεις και αυτόν λίγο παραπάνω όπως
και το υπόλοιπο αμάξι...με καινούρια έμβολα - εισαγωγές - και ότι άλλα σκατά μπορούν
να αλλάξουν για να τον κάνουν καλύτερο, πάντα σε συνάρτηση με το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
δλδ τι έγινε. κράτησαν πολά στοιχεία των αμαξωμάτων, που κανονικά θα
έπρεπε να είναι εντελώς διαφορετικά απο τις προηγούμενες γενιές, για να πετάξουν
καινούρια μοτέρ φτιαγμένα απο το μηδέν και εκτός φιλοσοφίας 10ετιών.
δυστηχώς η μπε εμ βε μάλον δεν έχει καταλάβει πως σε λίγα χρόνια οι μικρές σειρές,
όταν θα βρίσκονται στις διάφορες φυλλάδες να κοντράρονται με αντίστοιχες σειρές
άλλων εταιρειών, δεν θα γράφουν πλέον νούμερα παρά γελοιογραφήματα, όπως στην
στήλη που θα γράφει 0-100, απο δίπλα δεν θα έχει νούμερο αλλά θα γράφει ποιος βιάζεται.
στο 200-0 θα λέει δεν πιάνει πάνω απο 180, κτλ κτλ...
κάνε λοιπόν ένα ρετουσάρισμα στα μικρά μοτέρ μέχρι και τα δίλιτρα, άσε τα ///Μ στην
θέση τους, άλαζε ριζικά τα σκάφη των αυτοκινήτων και τέλος πάντων κράτα μια πιο
συμαζεμένη γκάμα σε σχέση με το μπάχαλο που επικρατεί αυτή την στιγμή...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
gant (06-09-10)
Πιστεύω πως η γκάμα δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Έχει όμως λανθασμένο προσανατολισμό.
Περιλαμβάνει ήδη 4 suv και γίνεται λόγος για πέμπτο (X4).
Aντίθετα, έχει μόνο ένα διθέσιο αυτοκίνητο και κανένα καθαρόαιμο sportscar στα όρια του supercar όπως η SL.
Δε μιλάω καν για κανονικό supercar στυλ R8, Gullwing και 911. Και το πρόβλημα είναι πως δεν είναι και στα άμεσα σχέδιά της να βγάλει κιόλας!
Λανθασμένες επιλογές κατά τη γνώμη μου, αφού η γκάμα θα μπορούσε να έχει πολύ πιο σπορ χαρακτήρα, όπως παλαιότερα και όχι αυτοκίνητα χωρίς λόγο ύπαρξης όπως η 5gt (ακόμα απορώ γιατί ένα τέτοιο αυτοκίνητο δόθηκε στην παραγωγή και σε ποιο κοινό απευθύνεται) και ένα κάρο τζιποειδή στυλ merc και jeep.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Κώστα το 325Ci, το 2003 στην βασική έκδοση (comfort) κόστιζε 43.300ε, δηλαδή 12000 παραπάνω απ το 316, πολλά λεφτά για μένα.
Σαν bmwδακιας μόνο 2.0Τ όποτε βγεί αλλά σε ελαφρώς μτχ.
Φίλε Γιώργο δεν είναι έτσι ακριβώς, εδώ και μερικά χρόνια στα ίδια κυβικά η στην ίδια ισχύ, αλλού είναι πάνω αλλού κάτω, δεν είναι φτηνότερη της merc.
Χρήστο γι αυτό ακριβώς ρε γμτ πήρα το Ci. Αλλά......
80 - 110 με 3η 7,2 sec
με 4η 9,6 sec
με 5η 11.5 sec![]()
![]()
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.