Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 26

Θέμα: Σκέψεις.....

  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εδω να σημειωσουμε οτι ολες αυτες οι εταιρειες που βγαζουν τουρμπατους και χαμηλων κυβικων αυτοκινητων το κανουν για τον λογο χαμηλοτερων ρυπων και οχι για να πουλησουν στην Ελλαδα και στην καθε ελλαδα!!!! και η bmw θα γυρισει εκει να θελει να συνεχισει να που λαει στα αμερικανακια αυτοκινητα μιας και εχουν τις αυστηροτερες προδιαγραφες εκπομπης ρυπων!!!!!!!!!!ασχετο με το αν μας βολευει αυτο και εμας σαν Ελαδισταν!!!!!!

  2. #12
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά κάπου χάσαμε την μπάλα νομίζω.
    Μπορεί ο καθένας να πάρει 335, 535, Μ3; δεν νομίζω.
    Και για την χώρα μας είναι μόνον το χαράτσι της εφορίας;
    Τα τέλη κυκλοφορίας; οι ασφάλειες;
    Δηλαδή θεωρούνται βλάκες οι άμεσοι ανταγωνιστές που έχουν κομπρέσσορες και τούρμπο στα μικρότερα κυβικά εδώ και χρόνια και περνούν από πάνω μου όποτε γουστάρουν;
    Νομίζω πως και η bmw που καλά πουλάει στην Ελλάδα, θα έπρεπε να σκεφτεί και τις τριτοκοσμικές χώρες όπως σοφά έπραξαν merc και audi.
    Στο φινάλε ας έχω μια μπέμπα τούμπο στα 1800κ.ε με αξιοπρεπείς επιδόσεις και ο έχων και κατέχων με το τρίλιτρο και το Μ με γειά του και χαρά του.
    ετσι ειναι Γιωργο δυστυχως.
    οσο για τα 316-318 γελανε και στην Γερμανια ,αφου προτιμανε σε ιδια η χαμηλοτερα χρηματα να πανε σε ασφαλως μεγαλυτερες και οικονομικοτερες εκδοσεις της mb και της audi.
    μην εχετε παρωπιδες παιδια ,σε αυτα τα μοντελα η bmw εμεινε πισω ,πουλαει απλως λογω ονοματος και ορισμενων value for money χαρακτηριστικων.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  3. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    gant (05-09-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ας σκεφτούμε πότε η Audi παρουσίασε τα τουρμπάτα 'ευρείας' κατανάλωσης και δε λέω για το 1.8Τ του Α4 (1995) γιατί αυτό έκανε τότε 11 εκ. δρχ....

    Το Γκολφώ GT με τα 170 το 2007 (ή 2008?). Μάλιστα αυτό το μοτέρ φορέθηκε μόνο από αυτό το μοντέλο για αρκετό καιρό πριν πάει στο tiguan. Μετά εξελίχθηκε και με τη τουρμπίνα μόνο (122ΗΡ) και 140 ΗΡ σε EOS, golf 6, πασσατ, τζέτα κτλ.

    Το τουρμπάτο μοτέρ του 207 παρουσιάστηκε πριν περίπου δυο χρονάκια, άρα κάποιο άλλο θέμα υπήρχε (marketing?) που δεν 'μπήκε' άμεσα και στα μοντέλα της bmw.

  5. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ξεφυλλίζω τους 4τ του Σεπτέμβρη, διαβάζω τα νέα διάφορων αυτοκινητοβιομηχανιών και ομολογουμένως νοιώθω μια πικρία για την μάρκα την οποία αγαπούμε και πολλοί από μας είναι και φανατικοί λάτρεις.

    Από που προέρχεται αυτή; Έχουν αναφερθεί κατά καιρούς και άλλοι συμφορουμίτες, και δεν είναι άλλο απο την καρδιά των αυτοκινήτων μας, την απόδοση των κινητήρων.

    Διαβάζω και σας μεταφέρω σκόρπια τι θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού τον επόμενο μήνα.

    Ford Focus :
    Νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων EcoBoost, με 200 ίππους στα 2,0 λίτρα, 150 έως 180 στα 1,6.
    Ford Mondeo :
    2,0 λίτρα, 240 ίππους.
    Hundai Veloster, το νέο κουπέ :
    1,6 λίτρα, ατμοσφαιρικό, 140 ίπποι, τούρμπο γύρω στους 200!!
    Ήδη έχουμε το Opel Astra στα 1400κ.ε με 140 ίππους και 1600κ.ε 180.

    Όμορφος ο γαλανόλευκος έλικας, δεν λέω, prestige, κοφτερά τιμόνια που αισθάνεσαι και το πάτημα καρφίτσας, τέλεια ζυγίσματα και ακαμψία, τεχνολογία αιχμής στα μεγαλύτερα μοντέλα και ποιότητα κατασκευής (αν και στο τελευταίο έχω μιά ένσταση με τα οικολογικά και ανακυκλώσιμα υλικά, που μαδούν τα εσωτερικά μέρη και κρεμούν οι τσιμούχες στα 46αρια), αλλά από ιπποδυνάμεις μείναμε πίσω.
    Πρέπει να ανέβεις πάνω απ τα 2,5 λίτρα για να φτάσεις τους άλλους, από ρεμπριζ έν κινήσει δεν το συζητώ καθόλου, σε όλες το φάσμα των στροφών νικητές πλέον οι σύγχρονοι τουρμποκινητήρες αφού το turbolag εχει έξαλειφθεί.
    Και να πώ δεν έχουν την τεχνογνωσία; H 2002 turbo είχε παραχθεί όταν οι άλλοι έβγαζαν 75 ίππους από 2000κ.ε.
    Κάτι ακούγεται για τα νέα μοντέλλα αλλά μόνο εικασίες, ας περιμένουμε καλύτερα.

    Επιγραμματικά αν,
    Η merc CLC200Κ στα 1800κ.ε βγάζει 184 ίππους, ροπή 25,4kg/m και η βασική έκδοση κοστίζει 39800ε, ενώ η 316i coupe στα 1599κ.ε προσφέρει 122 ίππους και ροπή 16,3Kg/m φθάνοντας αισίως τα 40091ε, τότε......τα λόγια περιττεύουν.

    Υ.Γ. Προσωπικά, το 2003, βασική έκδοση 316Ci, 115 ίπποι, 31.400ε. Εμένα με μπάκετ, ξένον, τιμόνι και κάτι ψιλούλια μου βγήκε 34950.
    Ενώ merc sports coupe, 1800κ.ε, 143 ίπποι, βασική έκδοση 32250.
    Αλλά είπαμε, όταν είσαι κολλημένος........
    Γιώργο, συμφωνώ στα περισσότερα.

    Απλά, θεωρώ πως οι Bmw ΠΟΤΕ δεν ήταν value for money αυτοκίνητα, ιδίως στις 4κύλινδρες εκδόσεις.
    Κατά συνέπεια, ο άλλος που αγοράζει μια 316 με 30+ χιλιάρικα, σίγουρα το κάνει γιατί θέλει ένα ποιοτικό, σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο, με ωραίο τιμόνι. Μέχρι εκεί. Αν ήθελε γκάζι, θα μπορούσε κάλλιστα να διαλέξει οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο στα λεφτά αυτά, αφού θα ήταν πιο γρήγορο.
    Θέλω να πω έτσι, πως ο συνειδητοποιημένος αγοραστής τέτοιων αυτοκινήτων, θα έπρεπε να αρκείται σε αυτά που του προσφέρουν ειδάλλως έκανε λανθασμένη επιλογή. Σε αυτό φυσικά δεν είναι υπεύθυνη η εταιρεία, αλλά κυρίως ο αγοραστής.

    Το ίδιο πχ ισχύει με τα audi. Με 33-35 χιλιάρικα παίρνεις ένα Α4 1.8t, το οποίο έχει φοβερές επιδόσεις για την κατηγορία, πολύ καλή ποιότητα κλπ. Από τιμόνι όμως...εδώ γελάμε.
    Άρα, τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν πράγματα που τα δικά μας δεν έχουν (γκάζια κυρίως), αλλά στερούνται κι άλλα που εμείς απολαμβάνουμε (πχ τιμόνι, πάτημα κλπ).
    Ανάλογα λοιπόν του τι προτιμάει ο καθένας, κάνει και την κατάλληλη επιλογή αυτοκινήτου. Άλλωστε, τα πραγματικά "τίμια" αυτοκίνητα σπανιότατα είναι premium.

    Όσο για τους νέους τούρμπο, οκ μπορεί να λύσουν το πρόβλημα της ιπποδύναμης. Με τι κόστος όμως? Νομίζει κανείς ότι μια 3άρα 1.6 με 150 άλογα θα έχει ίδια τιμή με την τωρινή 316? Όχι φυσικά, όσο η 320 θα έχει, ίσως και παραπάνω. Θα υπάρχουν βέβαια μειωμένα τέλη κυκλοφορίας, χαμηλότερα ασφάλιστρα, αλλά δε μιλάμε για τραγικές διαφορές.
    Κατά συνέπεια και πάλι το αντίστοιχο Α4 θα είναι καλύτερο value for money από άποψη γκαζιού και πάει λέγοντας.

    Κατά τη γνώμη μου, στις μέρες μας όπου οι περισσότερες εταιρείες βγάζουν ποιοτικά, ασφαλή και με καλές επιδόσεις αυτοκίνητα, είναι μεγάλο λάθος η αγορά αυτοκινήτων όπως 316, αν δεν γίνονται απολύτως συνειδητοποιημένα, δηλαδή για το κορυφαίο τιμόνι, τη φινέτσα και , γιατί όχι, το σήμα.
    Αν όμως γίνεται μόνο για το τελευταίο και για το τι θα πει ο γείτονας, τότε ναι η επιλογή είναι εντελώς λανθασμένη και ο κάτοχος μια ζωή θα γκρινιάζει και θα κλαίει τα λεφτά του.


    υγ Η σύγκριση της 316 με τη clc είναι λάθος πιστεύω, καθώς η τελευταία βασίζεται κατά 90% στη c class προηγούμενης γενιάς, ενώ και ο κομπρέσσορας των 184 ίππων είναι από τους πλέον αργούς της αγοράς. Κατά συνέπεια, το να συγκρίνεις ένα σύγχρονο, πανέμορφο και κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο όπως τη 316 με ένα αυτοκίνητο με πάτωμα σχεδόν δεκαετίας και έναν κινητήρα που καίει τρελά και έχει μέτριο γκάζι, πιστεύω πως μπορεί να βγάλει ακόμα και την 316 καλύτερο value for money, παρότι κατά τ'άλλα είναι από τα χειρότερα της αγοράς...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  6. #15
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιώργο, συμφωνώ στα περισσότερα.

    Απλά, θεωρώ πως οι Bmw ΠΟΤΕ δεν ήταν value for money αυτοκίνητα, ιδίως στις 4κύλινδρες εκδόσεις.
    Κατά συνέπεια, ο άλλος που αγοράζει μια 316 με 30+ χιλιάρικα, σίγουρα το κάνει γιατί θέλει ένα ποιοτικό, σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο, με ωραίο τιμόνι. Μέχρι εκεί. Αν ήθελε γκάζι, θα μπορούσε κάλλιστα να διαλέξει οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο στα λεφτά αυτά, αφού θα ήταν πιο γρήγορο.
    Θέλω να πω έτσι, πως ο συνειδητοποιημένος αγοραστής τέτοιων αυτοκινήτων, θα έπρεπε να αρκείται σε αυτά που του προσφέρουν ειδάλλως έκανε λανθασμένη επιλογή. Σε αυτό φυσικά δεν είναι υπεύθυνη η εταιρεία, αλλά κυρίως ο αγοραστής.

    Το ίδιο πχ ισχύει με τα audi. Με 33-35 χιλιάρικα παίρνεις ένα Α4 1.8t, το οποίο έχει φοβερές επιδόσεις για την κατηγορία, πολύ καλή ποιότητα κλπ. Από τιμόνι όμως...εδώ γελάμε.
    Άρα, τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν πράγματα που τα δικά μας δεν έχουν (γκάζια κυρίως), αλλά στερούνται κι άλλα που εμείς απολαμβάνουμε (πχ τιμόνι, πάτημα κλπ).
    Ανάλογα λοιπόν του τι προτιμάει ο καθένας, κάνει και την κατάλληλη επιλογή αυτοκινήτου. Άλλωστε, τα πραγματικά "τίμια" αυτοκίνητα σπανιότατα είναι premium.

    Όσο για τους νέους τούρμπο, οκ μπορεί να λύσουν το πρόβλημα της ιπποδύναμης. Με τι κόστος όμως? Νομίζει κανείς ότι μια 3άρα 1.6 με 150 άλογα θα έχει ίδια τιμή με την τωρινή 316? Όχι φυσικά, όσο η 320 θα έχει, ίσως και παραπάνω. Θα υπάρχουν βέβαια μειωμένα τέλη κυκλοφορίας, χαμηλότερα ασφάλιστρα, αλλά δε μιλάμε για τραγικές διαφορές.
    Κατά συνέπεια και πάλι το αντίστοιχο Α4 θα είναι καλύτερο value for money από άποψη γκαζιού και πάει λέγοντας.

    Κατά τη γνώμη μου, στις μέρες μας όπου οι περισσότερες εταιρείες βγάζουν ποιοτικά, ασφαλή και με καλές επιδόσεις αυτοκίνητα, είναι μεγάλο λάθος η αγορά αυτοκινήτων όπως 316, αν δεν γίνονται απολύτως συνειδητοποιημένα, δηλαδή για το κορυφαίο τιμόνι, τη φινέτσα και , γιατί όχι, το σήμα.
    Αν όμως γίνεται μόνο για το τελευταίο και για το τι θα πει ο γείτονας, τότε ναι η επιλογή είναι εντελώς λανθασμένη και ο κάτοχος μια ζωή θα γκρινιάζει και θα κλαίει τα λεφτά του.


    υγ Η σύγκριση της 316 με τη clc είναι λάθος πιστεύω, καθώς η τελευταία βασίζεται κατά 90% στη c class προηγούμενης γενιάς, ενώ και ο κομπρέσσορας των 184 ίππων είναι από τους πλέον αργούς της αγοράς. Κατά συνέπεια, το να συγκρίνεις ένα σύγχρονο, πανέμορφο και κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο όπως τη 316 με ένα αυτοκίνητο με πάτωμα σχεδόν δεκαετίας και έναν κινητήρα που καίει τρελά και έχει μέτριο γκάζι, πιστεύω πως μπορεί να βγάλει ακόμα και την 316 καλύτερο value for money, παρότι κατά τ'άλλα είναι από τα χειρότερα της αγοράς...
    Αρη συμφωνώ με αυτά που αναφέρεις και συνειδητά πήρα το 2003, την 316, αφού για 20 χρόνια έζησα με το Ε21, για τα καλά που αναφέρεις και σύ όπως και γώ στο αρχικό μου ποστ.
    Κύλισε όμως ο χρόνος και καιρός είναι να δούμε κάτι ισχυρότερο στα μικρότερα κυβικά και το τούρμπο είναι νομίζω μονόδρομος.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  7. #16
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά κάπου χάσαμε την μπάλα νομίζω.
    Μπορεί ο καθένας να πάρει 335, 535, Μ3; δεν νομίζω.
    Και για την χώρα μας είναι μόνον το χαράτσι της εφορίας;
    Τα τέλη κυκλοφορίας; οι ασφάλειες;
    Δηλαδή θεωρούνται βλάκες οι άμεσοι ανταγωνιστές που έχουν κομπρέσσορες και τούρμπο στα μικρότερα κυβικά εδώ και χρόνια και περνούν από πάνω μου όποτε γουστάρουν;
    Νομίζω πως και η bmw που καλά πουλάει στην Ελλάδα, θα έπρεπε να σκεφτεί και τις τριτοκοσμικές χώρες όπως σοφά έπραξαν merc και audi.
    Στο φινάλε ας έχω μια μπέμπα τούμπο στα 1800κ.ε με αξιοπρεπείς επιδόσεις και ο έχων και κατέχων με το τρίλιτρο και το Μ με γειά του και χαρά του.
    Και το 325 μια χαρά είναι Γιώργο. Και σε άλλες χώρες δεν χρειάζεται να είσαι πλούσιος για να πάρεις μια 325. Απλά όπως μάλλον ήδη γνωρίζεις 'κάποιος άλλος' πλήρωσε το 325 όσο εσύ το 316 και του δώσανε και ρέστα.

    Πάντως χωρίς πλάκα, επειδή είσαι bmwδάκιας φανατικός, σε βλέπω μόλις παρουσιαστεί Ε92 με 1.6Τ να τρέχεις αντιπροσωπεία με τα πόδια....

  8. #17
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Γιώργο όπως ξέρεις σίγουρα πολύ καλά, τα bmw, αφ'ενός μέν πάντα ήταν πιό ακριβά από τον ανταγωνισμό εκτός μερσεντές και πάντα στα τετρακύλινδρα υστερούσαν και σε ονομαστική απόδοση κινητήρα. Με τη νέα σειρα ενα τελος του 2011 και σταδιακά, θα αλλάξει αυτό. Οπότε θα αλλάξει και το value for money. Εδώ φτάσαμε το polo gti, δες το σε αυτό το τεύχος είναι, να εχει 0-100 7.2 δευτερόλεπτα!

  9. #18
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων

    Εδώ φτάσαμε το polo gti, δες το σε αυτό το τεύχος είναι, να εχει 0-100 7.2 δευτερόλεπτα!
    Αυτό κι αν είναι value for money πλέον! Και dsg standard!

  10. #19
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιώργο όπως ξέρεις σίγουρα πολύ καλά, τα bmw, αφ'ενός μέν πάντα ήταν πιό ακριβά από τον ανταγωνισμό εκτός μερσεντές και πάντα στα τετρακύλινδρα υστερούσαν και σε ονομαστική απόδοση κινητήρα. Με τη νέα σειρα ενα τελος του 2011 και σταδιακά, θα αλλάξει αυτό. Οπότε θα αλλάξει και το value for money........
    Να βελτιωθεί ελάχιστα ναι.
    Αλλά δε θα μετατραπούν σε value for money επειδή θα αυξηθούν σε δύναμη τα 316.
    Και 180 ίππους να πάνε, όταν κοστίζουν 40,000 ¤ το value τους μάλλον είναι πολύ χαμηλό σε σχέση με το money τους.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Κωνσταντίνος For This Useful Post:

    gant (06-09-10), Ptboul (06-09-10)

  12. #20
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και δεν βαζουμε ενα ci με το sports coupe το ενα ειναι πανεμορφο και το αλλο ουτε να

    το κοιταξεις . . .

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP