Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: BMW M3 GTS "-Έχεις parktronic? -όχι έχω roll cage"

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή η εργοστασιακή ανάρτηση του csl δεν είναι σοβαρή?
    απλά δεν είναι ρυθμιζόμενη σε σχέση με του gts, πράγμα που κάνει την όλη
    φάση λίγο πιο δεσμευτική για τον απαιτητικό πιστάκια όπου δεν μπορεί να παίζει
    με το σετ απ του αυτοκινήτου σε πολά επίπεδα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης, με αυτή τη λογική και στη gts αν πχ αλλάξουν ανάρτηση, την ελαφρύνουν (γιατί δε μπορεί, όλο και από κάπου θα ελαφραίνει και αυτή) κλπ, δε θα γίνει ακόμα πιο γρήγορη?
    δεν υπάρχει λόγος γιατί πέτυχαν να την κάνουν πιο γρήγορη, έστω και με
    πολύ μικρή διαφορά έναντι των χρημάτων που ζητάνε για το συγκεκριμένο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σωστό είναι να συγκρίνουμε δύο εργοστασιακά μοντέλα, χωρίς aftermarket βελτιώσεις κι εκεί η gts είναι πιο γρήγορη από τη csl, ακόμα και αν όλοι θα τη θέλαμε γρηγορότερη.
    και τα δυό εργοστασιακά είναι απο την στιγμή που βγαίνουν έτσι όπως τα
    βλέπουμε απο το εργοστάσιο. όλα τα ανταλακτικά φέρουν το ///M BADGE,
    άσχετα αν τα φρενα είναι της brembo και η ανάρτης απο την KW ή BILSTEIN
    ή και'γω δεν ξέρω πού.


    ANYWAY...κλείνω με τα πιο πάνω σχόλια του άρη και συνεχίζω το ποστ μου
    απο αυτό το σημείο...
    εγώ θα έλεγα να το πάρουμε το πράγμα πιο αντικειμενικά.
    ας ξεκινήσουμε απο την τιμή καταρχήν. η τιμή κατ'εμέ είναι ναι μεν ακριβή,
    αλλά απολύτως λογική για την τόση περιορισμένη παραγωγή του οχήματος.
    δλδ...λογικότατο το gts με 150 αυτοκίνητα παραγωγή να είναι τρομακτικά
    ακριβότερο έναντι του csl, με παραγωγή πάνω απο 1500 αυτοκίνητα.
    αλήθεια το csl σήμερα πόσο θα κόστιζε μετά απο 7 χρόνια???εγώ λέω σίγουρα
    +10.000 επιπλέον τουλάχιστο. εσείς τι πιστεύετε???
    αυτό είναι και η αφετηρία για να σταματήσουμε λίγο την σύγκριση νούμερα
    έναντι τιμής. καταρχήν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο όπου μόνο 150 άτομα σε
    όλο τον πλανήτη θα έχουν την τύχη να το φιλοξενούνε στο γκαράζ τους...
    φυσικά και τους νοιάζει πιο πολύ η μοναδικότητα του αυτοκινήτου, παρά αν
    θα μπορούσε να είναι 2 δεύτερα γρηγορότερο, ή αν θα γελάνε μαζί του η
    οδηγοί και κάτοχοι των γυμνών porsche...γιατί???γιατί κανένα απο αυτά δεν
    είναι περιορισμένης παραγωγής.
    σίγουρα κάποιος που έχει μεράκι μπορεί να φτιάξει ένα ///Μ3 να είναι πιο
    γρήγορο και απο dragster και να στρίβει σαν φόρμουλα. το θέμα όμως είναι
    πως δεν θα γίνει ποτέ gts.
    τέλος η bmw με αυτό το αυτοκίνητο δειλώνει πως γράφει στα @@ της τι λέει
    ο υπόλοιπος λαός που λατρεύει το σήμα και περιορίζεται στους 150 πωρωμένους
    λεφτάδες που σήμερα αγοράζουν μοναδικότητα για να έχουν ιστορία αύριο στα
    χέρια τους.
    προσωπικά και να είχα τα λεφτά, αλλά και να μπορούσα να το αγοράσω, γιατί
    βλέπετε υπάρχει και λίστα η οποία σίγουρα δεν θα είναι κάτι εύκολο για να δείς
    το όνομα σου εκει μέσα, δεν θα το αγόραζα...
    αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να βγάλει βαλούτα το gts έναντι
    του προκάτοχου του.
    αυτά τα ολίγα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    manos///3 (30-08-10), Stathis (31-08-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP