Σελίδα 10 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 891011 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 104

Θέμα: BMW M3 GTS "-Έχεις parktronic? -όχι έχω roll cage"

  1. #91
    850 CSI Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταρχην μπερδευτηκες και εχεις βαλει το ιδιο λινκ δυο φορες!
    Σε βρισκω υπερβολικο... απο το 2005 δεν το λες ''με το που το πατησε ο μαστορας'' ουτε τα 130.000 χλμ τα λες οτι εγιναν σε μανουβρες!
    οχι λεω αυτο:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...8&pageNumber=1

  2. #92

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850 CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντε ρε... και περιμενα να μου βαλεις τιποτα καλο!!!! Αυτα τα ιταλικα γινονται λαμπαδες! δεν τα μαθες????

  3. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (31-08-10), bill_m3 (31-08-10)

  4. #93
    850 CSI Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντε ρε... και περιμενα να μου βαλεις τιποτα καλο!!!! Αυτα τα ιταλικα γινονται λαμπαδες! δεν τα μαθες????
    Φιλε μου Μ Ροwer Τελικα εισαι Ανεπαναλιπτος Εχω ψαξει και Τελικα διεπιστωσα σε φεραρι - λαμπο στα 50.000χιλιαδες και καθε 50.000χιλιαδες χιλιομετρα οταν αυτα τα αυτοκινητα τα οδηγας στα κοκκινα επιδει ειναι πολλυστροφα σε εξτρεμ σπορτ οδηγηση ο ιδιος ο κατασκευαστης δικαιολογει και συνηστα αλλαγει ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΩΝ ξερεις ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ?????
    Αλλη δουλεια δεν ειχαμε καθε τοσο αυτα θα αλλαζαμε.
    Φαντασου και πιος θα τα πιασει αυτα τα αμαξια φυσικα η φιμες φεραρι η λαμπο θα κοψει κ-λους αφου ειναι μονοπολια σ'αυτα τα αμαξια κανεις αλλος δε ρισκαρει να τα πιασει.
    και ακομα στο δικο μου ενα πλανιαριζμα κεφαλλων με την αλλαγη φλαντζων και ολο το σερβις θα ναι κανα 4σαρι και βαλε φαντασου εκεινων που ειναι μονοπολια, βεβαια αυτη δε θαχουν με λεφτα προβλημα.
    ΟΠΟΤΕ //Μ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙΧΑΙΡΕΤΩ.

  5. The Following User Says Thank You to 850 CSI For This Useful Post:

    m-power_01 (07-09-10)

  6. #94
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.094
    Thanked
    804
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τεχνικά χαρακτηριστικά (στα αγγλικά) και φωτογραφίες με μεγάλη ανάλυση για το αρχείο σας!

    https://www.desktopmachine.com/press...M3_GTS//18726/

  7. The Following User Says Thank You to Gregory_///M For This Useful Post:

    bill_m3 (07-09-10)

  8. #95
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λεπόν εχουμε και λέμε...

    εχθές το βράδυ πήρα και διάβασα το evo το περιοδικό.....


    είχαν αφιέρωμα που λέτε στα 25 χρονάκια του σήματος που με στοιχειώνει απο μικρό παιδί...


    σαν αρχή όμως στο άρθρο είχε την παρουσιασή του GTS......

    ο δημοσιογράφος προσπαθούσε να δικαιολογήσει την απουσία του csl το οποίο και ήταν μέσα στο γκαράζ της πίστας χωρίς να δοθεί η ευκαιρία να δοκιμαστούν επι τόπου και τα 2 extreme οχήματα της εταιρείας...λάθος της BMW αυτό....είπε λοιπόν ο τύπος οτι εντάξει καλό είναι φοράει ανάρτηση ρυθμιζόμενη ( μπορείς να την βρείς και στο εμπόριο ) μεγάλα φρένα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ( μπορείς να τα βρείς και στο εμπόριο) αλλά.....

    αλλά είναι βαρύ πολύ βαρύ για αυτό που υποτείθεται οτι είναι...
    στρίβει καλά είναι γρήγορο το κιβώτιο είναι πιο επιθετικό αλλά χωρίς feeling...γενικά το αμάξι είναι καλό αλλά όχι τοσο όσο τιμολογείται απο την bmw....θα έπρεπε να φτιάξει πάνω απο 1000 κομάτια να ρίξει την τιμή πολύ και τότε ναι θα ήταν κατι που θα άξιζε...στην τιμή όμως αυτή συγκρίνεται απευθείας με κατασκευές του weisach.....πολύ μα πολύ κακό πράγμα αυτό γιατί εκεί το GT3/GT3 RS απλά κυριαρχούν χωρίς αντίπαλο...

    αυτά είναι λόγια του δημοσιογράφου τα οποία και εγω είχα πεί νωρίτερα...

    μετά είχε συγκριτικό Μ3 sport evo Ε30, Μ3 Individual Imola E36, M3 CSL, M3 e92 competition package....

    δεν μιλάμε για το 30αρι...εκεί κλάμα ολα τα άλλα....ΟΜΩΣ το csl το ρημάδι φόραγε ανάρτηση ( intrax ) και φρενα ( ap racing ) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ συν οτι φόραγε κανονικά λάστιχα και όχι psc....

    είπαν συγκεκριμένα ( δεν το λέω αυτούσιο ) "είναι ότι καλύτερο μπορείς να έχεις στον δρόμο που σου θυμίζει αγωνιστικό. Ο τρόπος που το SMG αλλάζει ταχύτητες στο S5-S6 σου παίρνει τα μυαλά και το feeling απλά ανεπανάληπτο....ακόμη και το Ε30 μένει πίσω απο το csl με μια ανάρτηση και ενα σετ φρένα σε όλα...."
    το Ε92 βέβαια δεν ήταν το GTS αλλά και πάλι νομίζω οτι το ίδιο θα γραφότανε....

    να ζητήσω συγνώμη για όσους ήθελαν το gts υπερτούμπανο...και γω το ήθελα να είναι...πραγματικά...αλλά μας τα κάνανε μαντάρα οι κύριοι κύριοι.....


    υ.γ. που ήταν το csl στην ισπανία να δούμε τι και πώς τα 2 τουτού?????????????????????????????????????? ?????


    υ.γ.2 είχε και ενα μικρό άρθρο για το GT2 RS....ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑ
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  9. The Following 7 Users Say Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    aristent (10-09-10), chief (10-09-10), Christos 330 (10-09-10), greg_de_m3 (10-09-10), NickE60 (10-09-10), Panos 316T (10-09-10), Z4 DCT (10-09-10)

  10. #96
    Εγγραφή
    02-09-10
    Περιοχή
    Germany-Greece
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    0
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όντως απογοήτευση.Πιστεύω όμως ότι όλο και θα αρχίσουν τα "ξαλαφρώματα" οι βελτιωτές,οπότε θα μεγαλουργήσει και αυτό

  11. #97
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    υ.γ.2 είχε και ενα μικρό άρθρο για το GT2 RS....ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑ
    [/FONT]

    [/SIZE]


    Πως το ονειρευομαι αυτο το αμαξι....αραγμενο μεσα στο παρκιν
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. #98
    Εγγραφή
    05-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    160
    Thanked
    65
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    λεπόν εχουμε και λέμε...

    εχθές το βράδυ πήρα και διάβασα το evo το περιοδικό.....


    είχαν αφιέρωμα που λέτε στα 25 χρονάκια του σήματος που με στοιχειώνει απο μικρό παιδί...


    σαν αρχή όμως στο άρθρο είχε την παρουσιασή του GTS......

    ο δημοσιογράφος προσπαθούσε να δικαιολογήσει την απουσία του csl το οποίο και ήταν μέσα στο γκαράζ της πίστας χωρίς να δοθεί η ευκαιρία να δοκιμαστούν επι τόπου και τα 2 extreme οχήματα της εταιρείας...λάθος της BMW αυτό....είπε λοιπόν ο τύπος οτι εντάξει καλό είναι φοράει ανάρτηση ρυθμιζόμενη ( μπορείς να την βρείς και στο εμπόριο ) μεγάλα φρένα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ( μπορείς να τα βρείς και στο εμπόριο) αλλά.....

    αλλά είναι βαρύ πολύ βαρύ για αυτό που υποτείθεται οτι είναι...
    στρίβει καλά είναι γρήγορο το κιβώτιο είναι πιο επιθετικό αλλά χωρίς feeling...γενικά το αμάξι είναι καλό αλλά όχι τοσο όσο τιμολογείται απο την bmw....θα έπρεπε να φτιάξει πάνω απο 1000 κομάτια να ρίξει την τιμή πολύ και τότε ναι θα ήταν κατι που θα άξιζε...στην τιμή όμως αυτή συγκρίνεται απευθείας με κατασκευές του weisach.....πολύ μα πολύ κακό πράγμα αυτό γιατί εκεί το GT3/GT3 RS απλά κυριαρχούν χωρίς αντίπαλο...

    αυτά είναι λόγια του δημοσιογράφου τα οποία και εγω είχα πεί νωρίτερα...

    μετά είχε συγκριτικό Μ3 sport evo Ε30, Μ3 Individual Imola E36, M3 CSL, M3 e92 competition package....

    δεν μιλάμε για το 30αρι...εκεί κλάμα ολα τα άλλα....ΟΜΩΣ το csl το ρημάδι φόραγε ανάρτηση ( intrax ) και φρενα ( ap racing ) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ συν οτι φόραγε κανονικά λάστιχα και όχι psc....

    είπαν συγκεκριμένα ( δεν το λέω αυτούσιο ) "είναι ότι καλύτερο μπορείς να έχεις στον δρόμο που σου θυμίζει αγωνιστικό. Ο τρόπος που το SMG αλλάζει ταχύτητες στο S5-S6 σου παίρνει τα μυαλά και το feeling απλά ανεπανάληπτο....ακόμη και το Ε30 μένει πίσω απο το csl με μια ανάρτηση και ενα σετ φρένα σε όλα...."
    το Ε92 βέβαια δεν ήταν το GTS αλλά και πάλι νομίζω οτι το ίδιο θα γραφότανε....

    να ζητήσω συγνώμη για όσους ήθελαν το gts υπερτούμπανο...και γω το ήθελα να είναι...πραγματικά...αλλά μας τα κάνανε μαντάρα οι κύριοι κύριοι.....


    υ.γ. που ήταν το csl στην ισπανία να δούμε τι και πώς τα 2 τουτού?????????????????????????????????????? ?????


    υ.γ.2 είχε και ενα μικρό άρθρο για το GT2 RS....ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑ
    μηπως αυτο το csl ειναι του chief γιατι και ιδιο χρωμα ζαντα εχει χαχαχαχ

  13. #99
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    λεπόν εχουμε και λέμε...

    εχθές το βράδυ πήρα και διάβασα το evo το περιοδικό.....


    είχαν αφιέρωμα που λέτε στα 25 χρονάκια του σήματος που με στοιχειώνει απο μικρό παιδί...


    σαν αρχή όμως στο άρθρο είχε την παρουσιασή του GTS......

    ο δημοσιογράφος προσπαθούσε να δικαιολογήσει την απουσία του csl το οποίο και ήταν μέσα στο γκαράζ της πίστας χωρίς να δοθεί η ευκαιρία να δοκιμαστούν επι τόπου και τα 2 extreme οχήματα της εταιρείας...λάθος της BMW αυτό....είπε λοιπόν ο τύπος οτι εντάξει καλό είναι φοράει ανάρτηση ρυθμιζόμενη ( μπορείς να την βρείς και στο εμπόριο ) μεγάλα φρένα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ( μπορείς να τα βρείς και στο εμπόριο) αλλά.....

    αλλά είναι βαρύ πολύ βαρύ για αυτό που υποτείθεται οτι είναι...
    στρίβει καλά είναι γρήγορο το κιβώτιο είναι πιο επιθετικό αλλά χωρίς feeling...γενικά το αμάξι είναι καλό αλλά όχι τοσο όσο τιμολογείται απο την bmw....θα έπρεπε να φτιάξει πάνω απο 1000 κομάτια να ρίξει την τιμή πολύ και τότε ναι θα ήταν κατι που θα άξιζε...στην τιμή όμως αυτή συγκρίνεται απευθείας με κατασκευές του weisach.....πολύ μα πολύ κακό πράγμα αυτό γιατί εκεί το GT3/GT3 RS απλά κυριαρχούν χωρίς αντίπαλο...

    αυτά είναι λόγια του δημοσιογράφου τα οποία και εγω είχα πεί νωρίτερα...

    μετά είχε συγκριτικό Μ3 sport evo Ε30, Μ3 Individual Imola E36, M3 CSL, M3 e92 competition package....

    δεν μιλάμε για το 30αρι...εκεί κλάμα ολα τα άλλα....ΟΜΩΣ το csl το ρημάδι φόραγε ανάρτηση ( intrax ) και φρενα ( ap racing ) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ συν οτι φόραγε κανονικά λάστιχα και όχι psc....

    είπαν συγκεκριμένα ( δεν το λέω αυτούσιο ) "είναι ότι καλύτερο μπορείς να έχεις στον δρόμο που σου θυμίζει αγωνιστικό. Ο τρόπος που το SMG αλλάζει ταχύτητες στο S5-S6 σου παίρνει τα μυαλά και το feeling απλά ανεπανάληπτο....ακόμη και το Ε30 μένει πίσω απο το csl με μια ανάρτηση και ενα σετ φρένα σε όλα...."
    το Ε92 βέβαια δεν ήταν το GTS αλλά και πάλι νομίζω οτι το ίδιο θα γραφότανε....

    να ζητήσω συγνώμη για όσους ήθελαν το gts υπερτούμπανο...και γω το ήθελα να είναι...πραγματικά...αλλά μας τα κάνανε μαντάρα οι κύριοι κύριοι.....


    υ.γ. που ήταν το csl στην ισπανία να δούμε τι και πώς τα 2 τουτού?????????????????????????????????????? ?????


    υ.γ.2 είχε και ενα μικρό άρθρο για το GT2 RS....ΠΟΛΥ ΚΛΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΑΑΑ
    μεγάλη κουβέντα όπως και το είπα και εγώ σε προηγούμενα ποστς...η τιμή τα χαλάει όλα.
    δεν προσφέρει αυτά που κοστίζει...
    εμείς νικολάκη τι είπαμε το πρωί???
    ποιές είναι οι καλύτερες ηλικίες??? τα 46 και τα 69...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. #100
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων

    ...ΟΜΩΣ το csl το ρημάδι φόραγε ανάρτηση ( intrax ) και φρενα ( ap racing ) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ συν οτι φόραγε κανονικά λάστιχα και όχι psc....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEO Εμφάνιση μηνυμάτων
    μηπως αυτο το csl ειναι του chief γιατι και ιδιο χρωμα ζαντα εχει χαχαχαχ
    Κατσε ρε να δω ποτε θα ερθει το περιοδικο εδω και θα σας πω. Αγγλικο άρθρο?
    Ειναι οντος οι ζαντες βαμενες οπως οι δικες μου?
    Η αναρτηση η δικια μου ειναι AST ομως...


    Τωρα για να πάμε και στα του GTS, η αληθεια να λεγεται οταν το CSL βγηκε στην παραγωγη, (διαβασα και ενα συγριτικο στο νετ προχθες) εριχνε στην τοτε 996 GT3 σε ολους σχεδον τους τομεις και σε χρονους στο μεταξυ τους συγκριτικο τεστ σε δυο πιστες. ( θα προσπαθησω να το βρω)
    Μηπως το GTS εχει πιθανοτητες απεναντι στην 997 GT3 ????
    Δεν νομιζω...
    M3 CSL

Σελίδα 10 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 891011 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP