Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: BMW M3 GTS "-Έχεις parktronic? -όχι έχω roll cage"

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Ρε παιδιά τα πραγματα ειναι απλα.

    Οσον αφορα τις επιδόσεις τα 1530 κιλα ειναι προβλημα, και ενα αμαξι αυτου του μεγεθους εαν δεν ειναι stripped down δε μπορει να παει στα 1350-1400 με τιποτα. Εαν ειναι stripped down δε θαναι street legal.

    Νομιζω ομως οτι η ξενέρα που εβγαλαν σα feedback αυτοί που το οδηγησαν στην παουσίαση εχει να κανει με τη τιμη η οποία είναι εξω απο καθε λογικη.

    Και οταν ειχε βγει το CSL οι περισσότεροι διατύπωναν αμφιβολίες για το εαν αξιζε τα λεφτα του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Τωρα, πριν κανα μηνα ειχε το autocar αφιερωμα τί φανταστική αγορά ειναι ως μεταχείρο, μετά από τόσα χρόνια.

  2. #2
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων

    Και οταν ειχε βγει το CSL οι περισσότεροι διατύπωναν αμφιβολίες για το εαν αξιζε τα λεφτα του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Τωρα, πριν κανα μηνα ειχε το autocar αφιερωμα τί φανταστική αγορά ειναι ως μεταχείρο, μετά από τόσα χρόνια.
    ετσι, ετσι...

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Νικο και πολλα λεφτα λες....το gts δε φοραει κατι διαστημικο..τα βρισκεις ολα στην αγορα!

    Να ρωτησω κατι?
    Οι δημοσιευμενοι χρονοι σιγουρα ειναι χωρις κινηση στο ρινγκ?
    Γιατι στο Χοκενχαιμ 1 δευτ. πιο κατω απο το csl ειναι ικανοποιητικο νουμερο..

  4. #4
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικο και πολλα λεφτα λες....το gts δε φοραει κατι διαστημικο..τα βρισκεις ολα στην αγορα!

    Να ρωτησω κατι?
    Οι δημοσιευμενοι χρονοι σιγουρα ειναι χωρις κινηση στο ρινγκ?
    Γιατι στο Χοκενχαιμ 1 δευτ. πιο κατω απο το csl ειναι ικανοποιητικο νουμερο..
    μάνο μου είπα πιο πάνω να το χτίσω εγω το αμάξι με αυτά που θέλω εγω...
    αν ήταν να έμπαιναν τα πράγματα της bmw μια γρήγορη βόλτα σε 4-5 μαγαζια στην απέναντι όχθη και θα ήμασταν οκ με 12-13χιλιάρικα.....

    δεν ξέρω σίγουρα για το ρινγκ αν είχε κίνηση ή όχι...
    αλλά για το χοκεν ρινγκ θα έπρεπε να έιχε τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα...με τρια κλειστά κομάτια κ φούλ το υπόλοιπο....
    και πάλι csl εκει με λίγα πράγματα ( φρένα και μια σοβαρή ανάρτηση ) είναι μπροστά....
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    και πάλι csl εκει με λίγα πράγματα ( φρένα και μια σοβαρή ανάρτηση ) είναι μπροστά....
    Δηλαδή η εργοστασιακή ανάρτηση του csl δεν είναι σοβαρή?

    Επίσης, με αυτή τη λογική και στη gts αν πχ αλλάξουν ανάρτηση, την ελαφρύνουν (γιατί δε μπορεί, όλο και από κάπου θα ελαφραίνει και αυτή) κλπ, δε θα γίνει ακόμα πιο γρήγορη?

    Το σωστό είναι να συγκρίνουμε δύο εργοστασιακά μοντέλα, χωρίς aftermarket βελτιώσεις κι εκεί η gts είναι πιο γρήγορη από τη csl, ακόμα και αν όλοι θα τη θέλαμε γρηγορότερη.

    Γιατί αν αρχίσουμε να μιλάμε για βελτιώσεις, σχεδόν οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να γίνει γρηγορότερο από οποιοδήποτε άλλο...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  6. The Following User Says Thank You to Driver M For This Useful Post:

    BILL007 (30-08-10)

  7. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή η εργοστασιακή ανάρτηση του csl δεν είναι σοβαρή?
    απλά δεν είναι ρυθμιζόμενη σε σχέση με του gts, πράγμα που κάνει την όλη
    φάση λίγο πιο δεσμευτική για τον απαιτητικό πιστάκια όπου δεν μπορεί να παίζει
    με το σετ απ του αυτοκινήτου σε πολά επίπεδα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης, με αυτή τη λογική και στη gts αν πχ αλλάξουν ανάρτηση, την ελαφρύνουν (γιατί δε μπορεί, όλο και από κάπου θα ελαφραίνει και αυτή) κλπ, δε θα γίνει ακόμα πιο γρήγορη?
    δεν υπάρχει λόγος γιατί πέτυχαν να την κάνουν πιο γρήγορη, έστω και με
    πολύ μικρή διαφορά έναντι των χρημάτων που ζητάνε για το συγκεκριμένο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σωστό είναι να συγκρίνουμε δύο εργοστασιακά μοντέλα, χωρίς aftermarket βελτιώσεις κι εκεί η gts είναι πιο γρήγορη από τη csl, ακόμα και αν όλοι θα τη θέλαμε γρηγορότερη.
    και τα δυό εργοστασιακά είναι απο την στιγμή που βγαίνουν έτσι όπως τα
    βλέπουμε απο το εργοστάσιο. όλα τα ανταλακτικά φέρουν το ///M BADGE,
    άσχετα αν τα φρενα είναι της brembo και η ανάρτης απο την KW ή BILSTEIN
    ή και'γω δεν ξέρω πού.


    ANYWAY...κλείνω με τα πιο πάνω σχόλια του άρη και συνεχίζω το ποστ μου
    απο αυτό το σημείο...
    εγώ θα έλεγα να το πάρουμε το πράγμα πιο αντικειμενικά.
    ας ξεκινήσουμε απο την τιμή καταρχήν. η τιμή κατ'εμέ είναι ναι μεν ακριβή,
    αλλά απολύτως λογική για την τόση περιορισμένη παραγωγή του οχήματος.
    δλδ...λογικότατο το gts με 150 αυτοκίνητα παραγωγή να είναι τρομακτικά
    ακριβότερο έναντι του csl, με παραγωγή πάνω απο 1500 αυτοκίνητα.
    αλήθεια το csl σήμερα πόσο θα κόστιζε μετά απο 7 χρόνια???εγώ λέω σίγουρα
    +10.000 επιπλέον τουλάχιστο. εσείς τι πιστεύετε???
    αυτό είναι και η αφετηρία για να σταματήσουμε λίγο την σύγκριση νούμερα
    έναντι τιμής. καταρχήν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο όπου μόνο 150 άτομα σε
    όλο τον πλανήτη θα έχουν την τύχη να το φιλοξενούνε στο γκαράζ τους...
    φυσικά και τους νοιάζει πιο πολύ η μοναδικότητα του αυτοκινήτου, παρά αν
    θα μπορούσε να είναι 2 δεύτερα γρηγορότερο, ή αν θα γελάνε μαζί του η
    οδηγοί και κάτοχοι των γυμνών porsche...γιατί???γιατί κανένα απο αυτά δεν
    είναι περιορισμένης παραγωγής.
    σίγουρα κάποιος που έχει μεράκι μπορεί να φτιάξει ένα ///Μ3 να είναι πιο
    γρήγορο και απο dragster και να στρίβει σαν φόρμουλα. το θέμα όμως είναι
    πως δεν θα γίνει ποτέ gts.
    τέλος η bmw με αυτό το αυτοκίνητο δειλώνει πως γράφει στα @@ της τι λέει
    ο υπόλοιπος λαός που λατρεύει το σήμα και περιορίζεται στους 150 πωρωμένους
    λεφτάδες που σήμερα αγοράζουν μοναδικότητα για να έχουν ιστορία αύριο στα
    χέρια τους.
    προσωπικά και να είχα τα λεφτά, αλλά και να μπορούσα να το αγοράσω, γιατί
    βλέπετε υπάρχει και λίστα η οποία σίγουρα δεν θα είναι κάτι εύκολο για να δείς
    το όνομα σου εκει μέσα, δεν θα το αγόραζα...
    αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να βγάλει βαλούτα το gts έναντι
    του προκάτοχου του.
    αυτά τα ολίγα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    manos///3 (30-08-10), Stathis (31-08-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    και τα δυό εργοστασιακά είναι απο την στιγμή που βγαίνουν έτσι όπως τα
    βλέπουμε απο το εργοστάσιο. όλα τα ανταλακτικά φέρουν το ///M BADGE,
    άσχετα αν τα φρενα είναι της brembo και η ανάρτης απο την KW ή BILSTEIN
    ή και'γω δεν ξέρω πού.
    Θωμά, το σχόλιό μου πήγαινε προς τον Nick M3 που έλεγε ότι μια csl με διαφορετική ανάρτηση, φρένα κλπ θα ήταν πιο γρήγορη απ'τη gts. Αυτή η csl, που πράγματι μπορεί να ήταν πιο γρήγορη, θα έπαυε όμως να ήταν εργοστασιακή. Έτσι λοιπόν και μια gts με παρεμβάσεις του κατόχου μπορεί να γίνει ακόμα πιο γρήγορη από τη βελτιωμένη csl και πάει λέγοντας.

    Γι'αυτό λέω ότι πρέπει να συγκρίνουμε τη csl με τη gts όπως ακριβώς βγήκαν από το εργοστάσιο. Γιατί αν στο παιχνίδι μπουν οι βελτιώσεις, τότε ακόμα και μια απλή Ε92 335 μπορεί να γίνει με τις κατάλληλες βελτιώσεις, πολύ πιο γρήγορη από gts και csl και με μικρότερο κόστος.

    Πάντως, αν οι χρόνοι πέσουν κατά 5-6 δευτερόλεπτα με τα slick, τότε η διαφορά με τη csl, δεδομένου και του βάρους, θα είναι μάλλον ικανοποιητική.
    Αν με κάποιο μαγικό τρόπο το ελαφραίναν και καμια 100ριά κιλά ακόμα, τότε το αυτοκίνητο θα ήταν πραγματικά ξυράφι...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 30-08-10 στις 17:00
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  10. #8
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    φυσικά και τους νοιάζει πιο πολύ η μοναδικότητα του αυτοκινήτου, παρά αν
    θα μπορούσε να είναι 2 δεύτερα γρηγορότερο, ή αν θα γελάνε μαζί του η
    οδηγοί και κάτοχοι των γυμνών porsche...γιατί???γιατί κανένα απο αυτά δεν
    είναι περιορισμένης παραγωγής.
    σίγουρα κάποιος που έχει μεράκι μπορεί να φτιάξει ένα ///Μ3 να είναι πιο
    γρήγορο και απο dragster και να στρίβει σαν φόρμουλα. το θέμα όμως είναι
    πως δεν θα γίνει ποτέ gts.
    τέλος η bmw με αυτό το αυτοκίνητο δειλώνει πως γράφει στα @@ της τι λέει
    ο υπόλοιπος λαός που λατρεύει το σήμα και περιορίζεται στους 150 πωρωμένους
    λεφτάδες που σήμερα αγοράζουν μοναδικότητα για να έχουν ιστορία αύριο στα
    χέρια τους.
    προσωπικά και να είχα τα λεφτά, αλλά και να μπορούσα να το αγοράσω, γιατί
    βλέπετε υπάρχει και λίστα η οποία σίγουρα δεν θα είναι κάτι εύκολο για να δείς
    το όνομα σου εκει μέσα, δεν θα το αγόραζα...
    αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να βγάλει βαλούτα το gts έναντι
    του προκάτοχου του.
    αυτά τα ολίγα...
    Αυτό είναι το εκνευριστικό ρε θωμά και τα έχω πάρει!!!

    Αφου είναι για λιγους και για να δείξουν τι κάνουν

    Καντο πιο ελαφρύ μπορείς
    Βάλτου φουλ τιτάνιο απο κάτω ομολογκαρισμένο το έχεις
    Βάλε μια 18αρα μονομπούλονη σαν αυτές που φόραγε το gtr
    Βάλε κι ενα σετάκι cup ή A048
    ρίξτο στην πίστα και ξεβρακωσέ τους!!!!

    Τότε να το δείχνεις και να τιμολογήσεις και 180χιλιάρικα και να λές περίτρανα "μετά απο 7 χρόνια πάλι κλαίτε" !!!!!

    αφου το κατέχουν γιατί δεν το κάνουν.......

    πωωω φούντωσα βραδιάτικα....πάω στην γυναίκα μου να ηρεμήσω....!!!!!
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  11. The Following User Says Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    Stathis (31-08-10)

  12. #9
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ρε παιδιά τα πραγματα ειναι απλα.

    Οσον αφορα τις επιδόσεις τα 1530 κιλα ειναι προβλημα, και ενα αμαξι αυτου του μεγεθους εαν δεν ειναι stripped down δε μπορει να παει στα 1350-1400 με τιποτα. Εαν ειναι stripped down δε θαναι street legal.

    Νομιζω ομως οτι η ξενέρα που εβγαλαν σα feedback αυτοί που το οδηγησαν στην παουσίαση εχει να κανει με τη τιμη η οποία είναι εξω απο καθε λογικη.

    Και οταν ειχε βγει το CSL οι περισσότεροι διατύπωναν αμφιβολίες για το εαν αξιζε τα λεφτα του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Τωρα, πριν κανα μηνα ειχε το autocar αφιερωμα τί φανταστική αγορά ειναι ως μεταχείρο, μετά από τόσα χρόνια.
    Γιατί δεν θα είναι για χρήση δρόμου αν είναι ελαφρύ ?
    Λοιπόν, το Ε92 είναι καλή πλατφόρμα για αγωνιστικό.
    Του Θόρν, το αγωνιστικό CSL είναι 1200 κιλά και το αγωνιστικό Μ3 Ε92 επίσης 1200 κιλά.
    Με λίγα λόγια, άν κάνεις δουλειά, ελαφρώνει πολύ. Αλλά μιλάμε για δουλειά, όχι 2 μπάκετ, πλαστικά τζάμια και εξάτμιση τιτανίου.

    Με τα καπ θέμα να είναι 4 δευτ. πιο γρήγορο.
    Επαναλαμβάνω ότι CSL με φρένα και τελικό είναι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ.

    Η πλάκα είναι να δείτε στημένο Μ3 Ε36 στο Ρινγκ, με GTS-σπεκ ας πούμε (φρένα, ανάρτηση, ρολλ, εξάτμιση και ελάφρωμα), ΠΕΤΑΕΙ !!!
    Έχω δει 2-3 που πάνε αεροπορεία. Μας περνούσε στο τραινάκι των CSL (κάπου 8.00 BTG) σαν σταματημένους...

  13. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί δεν θα είναι για χρήση δρόμου αν είναι ελαφρύ ?
    Λοιπόν, το Ε92 είναι καλή πλατφόρμα για αγωνιστικό.
    Του Θόρν, το αγωνιστικό CSL είναι 1200 κιλά και το αγωνιστικό Μ3 Ε92 επίσης 1200 κιλά.
    Με λίγα λόγια, άν κάνεις δουλειά, ελαφρώνει πολύ. Αλλά μιλάμε για δουλειά, όχι 2 μπάκετ, πλαστικά τζάμια και εξάτμιση τιτανίου.

    Με τα καπ θέμα να είναι 4 δευτ. πιο γρήγορο.
    Επαναλαμβάνω ότι CSL με φρένα και τελικό είναι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ.

    Η πλάκα είναι να δείτε στημένο Μ3 Ε36 στο Ρινγκ, με GTS-σπεκ ας πούμε (φρένα, ανάρτηση, ρολλ, εξάτμιση και ελάφρωμα), ΠΕΤΑΕΙ !!!
    Έχω δει 2-3 που πάνε αεροπορεία. Μας περνούσε στο τραινάκι των CSL (κάπου 8.00 BTG) σαν σταματημένους...
    Φαντάζεσαι τη σημερον ημερα να αρχίσει να ξηλωνει αεροσακους κλπ η BMW;

    Το βλεπω δύσκολο

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP