Ανδρεα δεν ειναι μονο ηχητικο το αποτελεσμα. παιρνεις και δυναμη.
Απλως αυτη τη στιγμη η συγκεκριμενη δυναμομετρηση που εβαλα την εβαλα σαν ενα παραδειγμα. μην κοιτας που εδειξε λιγοτερο. Η επομενη μπορει να ειναι τελειως διαφορετικη.
Δεν προλαβα να απαντησω, ο χριστοφορος ειπε πριν κανε δυναμομετρηση μετα απο 2 μηνες. Δεν το ειπε τυχαια. απλως ποσταρω εδω καποια πραγματα για να δουμε διαφορες.
Την συγκεκριμενη μερα ηταν και ζεστή με 31 βαθμους. που οσο να'ναι ειναι τελειως διαφορετικά οσο και αερα να στελνει το blower. Δεν σημειωσα και την θερμοκρασια της εισαγωγης, θελει να το δω αυτο ποσο ηταν για να εχω μια εικονα.
Η stock δυναμομετρηση που εκανα ηταν και φεβρουαριο με τελειως διαφορετικες συνθηκες. 10 βαθμους κατω τουλαχιστον θερμ περιβαλλοντος. Οποτε και η θερμ εισαγωγης θα ηταν πολυ λιγοτερη απο αυτην που ειχα προχθες..
Οποτε δεν ειναι απολυτα τα αποτελεσματα αυτα.
Μην τα δενεται κομπο. Βαλτε το αυτοκινητο σας τωρα που ειναι καλοκαιρι και με θερμ εισαγωγης 15 βαθμους πανω τουλαχιστον να δεις τι αποτελεσματα θα εχει.
Ειπες 2000+ ευρω. ναι . δεν εισαι λαθος σε αυτο που λες. Το Μ3 Ε46 δεν ειναι γρουπ βαγ που με 500 ευρω κανεις ενα προγραμματακι κονσερβα και παιρνεις 40 αλογα.
ειναι ενα αυτοκινητο ιδιαιτερο. καθε βελτιωση του κοστιζει..
η supersprirt η εξατμιση δεν ειναι ηχητικο αποτελεσμα? ναι αλλα ειναι τρελο ηχητικο αποτελεσμα! ποσο κοστιζει ξερεις? πιστευω ξερεις. μονο το τελικο καζανακι να παρεις κοστιζει κοντα στο 1,5 χιλιαρικο.
δεν το συζητω για ολοσομη αν πεις να το συνδιασεις. και παιρνεις λιγα αλογακια με συνδιασμο και ποιο ελευθερους καταλυτες που και αυτοι αν πεις να τους βαλεις ξεφευγεις στην τιμη.
Οποτε λεμε οτι καθε βελτιωση στο συγκεκριμενο μοντελο εχει και κοστος.