Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 106

Θέμα: M3 E46 Evolve Alpha-N Tune (Dyno Results)

  1. #41
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω πιστευω στις διαφορετικες συνθηκες που μετρηθηκε το αυτοκινητο.

    οπως επισης αν το πηγε στο δυναμομετρο κρυο ή ζεστο, πριν ή μετα.

    διορθωσεις σιγουρα θα γινουν αλλα οχι με θεαματικα αποτελεσματα θεωρω.
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  2. #42
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στελιο ειμαι σίγουρος πως η evolve θα λυσει το προβλημα και θα απολαυσεις oλα τα benefits της εισαγωγης μαζι με το προγραμμα!! υπομονη ....

  3. The Following User Says Thank You to NickM3CS For This Useful Post:

    steliosm46 (01-09-14)

  4. #43
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απορια: αν καποιος παει στην bmw αντιπροσωπεια και ζητησει να βαλει εισαγωγη carbon like csl μαζι με το προγραμμα csl μπορει η αντιπροσωπεια να αναλαβει τετοιο project? (ανεξαρτητα απο το κοστος το οποιο θεωρω απαγορευτικο) .... το εχει κανει κανεις ?

  5. #44
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το σίγουρο ειναι οτι εχει διαφορετική ecu το απλο Μ3
    Με το csl !!! Τωρα αν κάποιος τα σκάσει θεωρώ οτι θα το κάνουν !

  6. #45
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο costask2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γεια σας παιδιά,

    Σκέφτηκα να μοιραστώ και εγώ την εμπειρία μου σχετικά με το evolve
    Είμαι ο ιδιοκτήτης του m3 που είχε παλιά ο vagmag, για όσους το γνωρίζουν ξέρουν τη φοράει κ για όσους δεν το ξέρουν το αμάξι έχει evolve Alpha-N προγραμα με carbon ιntake κ τα υπόλοιπα μαμά

    Πρέπει να πω ότι πριν καταλήξω να αγοράσω το συγκεκριμένο m3 είχα δοκιμάσει μερικά αλλά m3 και έβλεπα μια διάφορα στην οδήγηση από τα stock μ με του Βαγγέλη το αμάξι. Όχι μόνο στον ήχο που ειναι καταπληκτικός αλλά και μια διάφορα στην απόκριση του γκάζιου, ανταποκρίνεται πολλοί πιο γρήγορα.

    Με την evolve είχα μια τέλεια επικοινωνία και με βοηθεισαν πολύ τα παιδιά στην Αγγλία, παρόλο που είχαμε κάποιες διαφωνίες βγάλαμε μια ακρι. Το αμάξι κάποια στιγμή άρχισε να μπερδεύει κ να ρεταρι κ όλοι νομίζαμε ότι ήταν το προγραμμα, ενώ είχε καψι φλαντζα αναμεταξι τον 2 κ 3 κύλινδρο. Και αυτό το πρόβλημα δείχνει να ειναι γνωστό στα m3 e46 που έχουν κάνει πάνω απο 110 000 χλμ, φορά αν το προγραμα κ η εισαγωγή επεξαι κάποιο ρόλο δεν ξέρω, αλλά κ στοκ m3 to έχουν πάθη αρκετά πολλά απο ότι έχω ακούσει κ έχω διαβάσει.

    Παντός κ για δικιά μου απορία όταν βγει το αμάξι απο τον καζακο θα το πάω για διναμομετρηση κ θα σας ποσταρο τα αποτελέσματα έτσι για να τα συγκρίνουμε.
    Καλώς ήρθες Κώστα .
    Ευχομαι γρηγορα να επισκευαστεί το αυτοκινητο κ να το χαρείς .

  7. The Following 4 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    BILL007 (01-09-14), costask2 (01-09-14), Kazakos Garage (02-09-14), pilot (01-09-14)

  8. #46
    Εγγραφή
    24-02-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    1189
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλώς ήρθες Κώστα .
    Ευχομαι γρηγορα να επισκευαστεί το αυτοκινητο κ να το χαρείς .
    Σ΄ευχαριστω Βαγγελη,

    πρέπει να πω ότι και με 5 κύλινδρους το αμάξι φυσούσε
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 01-09-14 στις 22:24

  9. The Following 4 Users Say Thank You to costask2 For This Useful Post:

    Kazakos Garage (02-09-14), pilot (01-09-14), vagmag (01-09-14), Vasilis M3 (02-09-14)

  10. #47
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θα το χαρει μια χαρα στα καθιερωμενα ''βολτακια'' μας!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  11. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    costask2 (01-09-14), Kazakos Garage (02-09-14), Leonidas_E39 (02-09-14), vagmag (02-09-14)

  12. #48
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η απαντηση απο την εταιρία :



    do we have any idea what the intake temperatures are on these runs or the conditions?

    I can make an airbox car with alphaN run much worse than stock on my dyno also by not allowing the intake temperature to go down to ambient levels.

    It is clear ignition timing is being retarded from the shape of the power curve. It is only retarded for the following reasons:

    1) Too high coolant temperature
    2) Too high intake temperature
    Explanation of above:
    There is a table in the DME which retards timing if the coolant and/or intake temp rises. If the intake temperature goes over 30degC it starts retarding quite heavily. Go over 40-50degC and it takes away 11 degrees! Then the car will have zero power.

    3) Fuel bad (but you have 97 octane so should not be the case)
    4) Too much knocking going on but again the shape would not be like this, it would be natural but just lower everywhere.

    I have dealt with hundreds of cases on the dyno especially in the USA. The biggest problem with airboxes is the intake temperature on the dyno.

    The calibration I have made is proven and works 100% every time because it has engineering to back it up which is logical.

    Last question - how many runs were done?

  13. The Following 4 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    BILL007 (02-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), doctore (02-09-14), nik200 (02-09-14)

  14. #49
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos-M3 CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    απορια: αν καποιος παει στην bmw αντιπροσωπεια και ζητησει να βαλει εισαγωγη carbon like csl μαζι με το προγραμμα csl μπορει η αντιπροσωπεια να αναλαβει τετοιο project? (ανεξαρτητα απο το κοστος το οποιο θεωρω απαγορευτικο) .... το εχει κανει κανεις ?
    Δεν γινεται γιατι οι διαφορες με το CSL δεν ειναι μονο το προγραμμα και η εισαγωγη.

  15. #50
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η απαντηση απο την εταιρία :



    do we have any idea what the intake temperatures are on these runs or the conditions?

    I can make an airbox car with alphaN run much worse than stock on my dyno also by not allowing the intake temperature to go down to ambient levels.

    It is clear ignition timing is being retarded from the shape of the power curve. It is only retarded for the following reasons:

    1) Too high coolant temperature
    2) Too high intake temperature
    Explanation of above:
    There is a table in the DME which retards timing if the coolant and/or intake temp rises. If the intake temperature goes over 30degC it starts retarding quite heavily. Go over 40-50degC and it takes away 11 degrees! Then the car will have zero power.

    3) Fuel bad (but you have 97 octane so should not be the case)
    4) Too much knocking going on but again the shape would not be like this, it would be natural but just lower everywhere.

    I have dealt with hundreds of cases on the dyno especially in the USA. The biggest problem with airboxes is the intake temperature on the dyno.

    The calibration I have made is proven and works 100% every time because it has engineering to back it up which is logical.

    Last question - how many runs were done?
    Οτι λεει τα βρισκω πολυ λογικα. εχω δει αυτοκινητο να χανει 25 αλογα στο δυναμομετρο μονο απο την θερμοκρασια περιβαλοντος. 2 ωρες μετα με τις θερμοκρασιες του χωρου σε φυσιολογικα επιπεδα και το αυτοκινητο μια ηρεμη βολτα στην παραλιακη, ολα ηταν οπως επρεπε να ειναι...........

Σελίδα 5 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP