Σελίδα 4 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 106

Θέμα: M3 E46 Evolve Alpha-N Tune (Dyno Results)

  1. #31
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κι εγω θα συμφωνησω με το Χριστοφορο...Το Μ3 ειναι ηδη αρκετα βελτιωμενο απο το εργοστασιο και safe σχετικα σε ολες τις συνθηκες.Το να πειραματιζεσαι μ'ενα τετοιο μοτερ για να περασεις τον φιλο σου 2 καροτσες,προσωπικα το θεωρω αστειο και ασκοπο..Εξαλλου τ'αμαξι δεν ειναι κοντραδικο και κακως χρησιμοποιειται ως τετοιο.Κι αν καποιος το βρισκει αργο,ας βαλει κομπρεσορα ή τουρμπο για να δει οντως διαφορες μεγαλες.Και το μοτερ αυτο πραγματικα βγαζει πολλη δυναμη σε τετοιες εφαρμογες....
    Προσωπικα τα 5-10-20 αλογα κερδος σε μια μετατροπη,τα θεωρω ''της Κυριακης χαρα και της Δευτερας λυπη''!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    chief (01-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), doctore (02-09-14), farmgeo (01-09-14), nik200 (01-09-14), pilot (31-08-14), Thomelef (31-08-14), vagmag (01-09-14)

  3. #32
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ειπε κανένας οτι ειναι κοντραδικο ουτε γινεται η συγκεκριμενη βελτιωση για να περασω τον φιλο μου 2 καροτσες.

    Προσωπικα εγω εκανα την συγκεκριμενη βελτιωση λογο του ηχου κατα κυριο λογο. Γιατι μαρεση ο ηχος της εισαγωγης του Μ3.

    Δεν επιδιωκω να βγαλω 15 αλογα, ουτε φαμφαρες που ακουμε απο καπιους που βαζουνε μια σκουπα και περνουνε 20 αλογα.

    Ο σκοπος ειναι να κρατηθει η εργοστασιακη δυναμη του αυτοκινητου με το ιδιαιτερο θορυβο της μοναδικης εισαγωγης του Μ3.

    Τωρα απο εκει μετα ο καθενας εχει την γνωμη του και ειναι σεβαστη.

    Προσωπικα ξερω τι αυτοκινητο ειναι το Μ3 Ε46 και ποια ειναι η ευχαστιστηση που σου προσφερει.

  4. The Following 10 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    aimiliosbmw (02-10-16), alexk (01-09-14), chief (01-09-14), Dermatis (31-08-14), pilot (31-08-14), Stunt Mike (31-08-14), vagmag (01-09-14), VanVIC (01-09-14), Vasilis M3 (01-09-14), ΔημήτρηςΜ3 (01-09-14)

  5. #33
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    >Σχεδον 2000 ευρω ή παραπανω εαν δεν κανω λαθος για να παρεις μονο
    ηχητικο αποτελεσμα το θεωρω αδικια.

  6. #34
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βγαλε την ηχομονωση φιλε με το μηχανοστασιο. Αυτα.

  7. #35
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βγαλε την ηχομονωση φιλε με το μηχανοστασιο. Αυτα.


    Ειδες! δεν το ειχα σκεφτει αυτο! πρεπει να ειναι καλη βελτιωση ε? φανταζομαι εσυ το εχεις κανει σωστα?

  8. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    andreas_R (01-09-14)

  9. #36
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω φιλε απλα ξερω ποσο ακουγεται η εισαγωγη στο εσωτερικο του mx5 mk2.5 1.8 που αγορασα και δεν εχει και τοση ηχομονωση.... ....



    (Προσωπικη μου αποψη και αν θες πετα την στα σκουπιδια: μην αφησεις να ακουμπησει κανενας τα ξερα του για να "βελτιωσει" το διαμαντι που εχεις... κανενας δεν το γνωριζει καλυτερα απο αυτους που το "επεξεργαστηκαν")
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 01-09-14 στις 14:12

  10. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Vasilis M3 (02-09-14)

  11. #37
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    >Σχεδον 2000 ευρω ή παραπανω εαν δεν κανω λαθος για να παρεις μονο
    ηχητικο αποτελεσμα το θεωρω αδικια.

    Ανδρεα δεν ειναι μονο ηχητικο το αποτελεσμα. παιρνεις και δυναμη.

    Απλως αυτη τη στιγμη η συγκεκριμενη δυναμομετρηση που εβαλα την εβαλα σαν ενα παραδειγμα. μην κοιτας που εδειξε λιγοτερο. Η επομενη μπορει να ειναι τελειως διαφορετικη.

    Δεν προλαβα να απαντησω, ο χριστοφορος ειπε πριν κανε δυναμομετρηση μετα απο 2 μηνες. Δεν το ειπε τυχαια. απλως ποσταρω εδω καποια πραγματα για να δουμε διαφορες.

    Την συγκεκριμενη μερα ηταν και ζεστή με 31 βαθμους. που οσο να'ναι ειναι τελειως διαφορετικά οσο και αερα να στελνει το blower. Δεν σημειωσα και την θερμοκρασια της εισαγωγης, θελει να το δω αυτο ποσο ηταν για να εχω μια εικονα.

    Η stock δυναμομετρηση που εκανα ηταν και φεβρουαριο με τελειως διαφορετικες συνθηκες. 10 βαθμους κατω τουλαχιστον θερμ περιβαλλοντος. Οποτε και η θερμ εισαγωγης θα ηταν πολυ λιγοτερη απο αυτην που ειχα προχθες..

    Οποτε δεν ειναι απολυτα τα αποτελεσματα αυτα.

    Μην τα δενεται κομπο. Βαλτε το αυτοκινητο σας τωρα που ειναι καλοκαιρι και με θερμ εισαγωγης 15 βαθμους πανω τουλαχιστον να δεις τι αποτελεσματα θα εχει.

    Ειπες 2000+ ευρω. ναι . δεν εισαι λαθος σε αυτο που λες. Το Μ3 Ε46 δεν ειναι γρουπ βαγ που με 500 ευρω κανεις ενα προγραμματακι κονσερβα και παιρνεις 40 αλογα.

    ειναι ενα αυτοκινητο ιδιαιτερο. καθε βελτιωση του κοστιζει..

    η supersprirt η εξατμιση δεν ειναι ηχητικο αποτελεσμα? ναι αλλα ειναι τρελο ηχητικο αποτελεσμα! ποσο κοστιζει ξερεις? πιστευω ξερεις. μονο το τελικο καζανακι να παρεις κοστιζει κοντα στο 1,5 χιλιαρικο.

    δεν το συζητω για ολοσομη αν πεις να το συνδιασεις. και παιρνεις λιγα αλογακια με συνδιασμο και ποιο ελευθερους καταλυτες που και αυτοι αν πεις να τους βαλεις ξεφευγεις στην τιμη.

    Οποτε λεμε οτι καθε βελτιωση στο συγκεκριμενο μοντελο εχει και κοστος.

  12. The Following 8 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    chief (01-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), dark knight (01-09-14), EVERGET (01-09-14), ghost-rider (01-09-14), nik200 (01-09-14), Thomelef (01-09-14), ΜΙΧΑΛΗΣ (01-09-14)

  13. #38
    Εγγραφή
    24-02-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    1189
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γεια σας παιδιά,

    Σκέφτηκα να μοιραστώ και εγώ την εμπειρία μου σχετικά με το evolve
    Είμαι ο ιδιοκτήτης του m3 που είχε παλιά ο vagmag, για όσους το γνωρίζουν ξέρουν τη φοράει κ για όσους δεν το ξέρουν το αμάξι έχει evolve Alpha-N προγραμα με carbon ιntake κ τα υπόλοιπα μαμά

    Πρέπει να πω ότι πριν καταλήξω να αγοράσω το συγκεκριμένο m3 είχα δοκιμάσει μερικά αλλά m3 και έβλεπα μια διάφορα στην οδήγηση από τα stock μ με του Βαγγέλη το αμάξι. Όχι μόνο στον ήχο που ειναι καταπληκτικός αλλά και μια διάφορα στην απόκριση του γκάζιου, ανταποκρίνεται πολλοί πιο γρήγορα.

    Με την evolve είχα μια τέλεια επικοινωνία και με βοηθεισαν πολύ τα παιδιά στην Αγγλία, παρόλο που είχαμε κάποιες διαφωνίες βγάλαμε μια ακρι. Το αμάξι κάποια στιγμή άρχισε να μπερδεύει κ να ρεταρι κ όλοι νομίζαμε ότι ήταν το προγραμμα, ενώ είχε καψι φλαντζα αναμεταξι τον 2 κ 3 κύλινδρο. Και αυτό το πρόβλημα δείχνει να ειναι γνωστό στα m3 e46 που έχουν κάνει πάνω απο 110 000 χλμ, φορά αν το προγραμα κ η εισαγωγή επεξαι κάποιο ρόλο δεν ξέρω, αλλά κ στοκ m3 to έχουν πάθη αρκετά πολλά απο ότι έχω ακούσει κ έχω διαβάσει.

    Παντός κ για δικιά μου απορία όταν βγει το αμάξι απο τον καζακο θα το πάω για διναμομετρηση κ θα σας ποσταρο τα αποτελέσματα έτσι για να τα συγκρίνουμε.

  14. The Following 13 Users Say Thank You to costask2 For This Useful Post:

    A8hnaios (02-09-14), Bazil Van Sinner (01-09-14), BILL007 (01-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), JiMk86 (02-09-14), Kazakos Garage (01-09-14), mormon (01-09-14), nik200 (01-09-14), pilot (01-09-14), steliosm46 (01-09-14), Thomelef (01-09-14), vagmag (01-09-14), VanVIC (01-09-14)

  15. #39
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αρε καζακο έχεις μαζέψει όλα τα Μ3 τις βόρειας Ελλάδας ..

  16. The Following 8 Users Say Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    A8hnaios (02-09-14), Bazil Van Sinner (01-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), JiMk86 (02-09-14), Kazakos Garage (02-09-14), Leonidas_E39 (02-09-14), pilot (01-09-14), Vasilis M3 (02-09-14)

  17. #40
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το σιγουρο ειναι οτι με Alpha-N θα βγαλει αλογα του Στελιου. Αυτο δε χωραει αμφισβήτησης. Θα παρει περιπου 15-20 αλογα μοτερ. Ισως και παραπάνω αν εχει και καταλυτες.

    Οτι εχει γινει καποιο λαθος με το πρόγραμμα απ την Evolve ειναι φανερό.
    Ομως θα το φτιαξουν και θα βγαλει αλογα.

    Οι επιφυλάξεις που έχω ειναι επειδη ειναι Αγγλος βελτειωτης και τα προγράμματα του εχουν να κανουν ισως με καλυτερη ποιότητα βενζινης και διαφορετικές θερμοκρασίες και αυτα ισως να έχουν να κανουν με την αξιοπιστία.
    Δεν ξερω αν ειμαι λαθος, ομως ενα ειναι το σιγουρο. Οτι το αμαξι θα γίνει πιο γρηγορο.
    M3 CSL

  18. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    pilot (01-09-14), steliosm46 (01-09-14), Vasilis M3 (02-09-14)

Σελίδα 4 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP