Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 106

Θέμα: M3 E46 Evolve Alpha-N Tune (Dyno Results)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κι εγω θα συμφωνησω με το Χριστοφορο...Το Μ3 ειναι ηδη αρκετα βελτιωμενο απο το εργοστασιο και safe σχετικα σε ολες τις συνθηκες.Το να πειραματιζεσαι μ'ενα τετοιο μοτερ για να περασεις τον φιλο σου 2 καροτσες,προσωπικα το θεωρω αστειο και ασκοπο..Εξαλλου τ'αμαξι δεν ειναι κοντραδικο και κακως χρησιμοποιειται ως τετοιο.Κι αν καποιος το βρισκει αργο,ας βαλει κομπρεσορα ή τουρμπο για να δει οντως διαφορες μεγαλες.Και το μοτερ αυτο πραγματικα βγαζει πολλη δυναμη σε τετοιες εφαρμογες....
    Προσωπικα τα 5-10-20 αλογα κερδος σε μια μετατροπη,τα θεωρω ''της Κυριακης χαρα και της Δευτερας λυπη''!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    chief (01-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), doctore (02-09-14), farmgeo (01-09-14), nik200 (01-09-14), pilot (31-08-14), Thomelef (31-08-14), vagmag (01-09-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ειπε κανένας οτι ειναι κοντραδικο ουτε γινεται η συγκεκριμενη βελτιωση για να περασω τον φιλο μου 2 καροτσες.

    Προσωπικα εγω εκανα την συγκεκριμενη βελτιωση λογο του ηχου κατα κυριο λογο. Γιατι μαρεση ο ηχος της εισαγωγης του Μ3.

    Δεν επιδιωκω να βγαλω 15 αλογα, ουτε φαμφαρες που ακουμε απο καπιους που βαζουνε μια σκουπα και περνουνε 20 αλογα.

    Ο σκοπος ειναι να κρατηθει η εργοστασιακη δυναμη του αυτοκινητου με το ιδιαιτερο θορυβο της μοναδικης εισαγωγης του Μ3.

    Τωρα απο εκει μετα ο καθενας εχει την γνωμη του και ειναι σεβαστη.

    Προσωπικα ξερω τι αυτοκινητο ειναι το Μ3 Ε46 και ποια ειναι η ευχαστιστηση που σου προσφερει.

  4. The Following 10 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    aimiliosbmw (02-10-16), alexk (01-09-14), chief (01-09-14), Dermatis (31-08-14), pilot (31-08-14), Stunt Mike (31-08-14), vagmag (01-09-14), VanVIC (01-09-14), Vasilis M3 (01-09-14), ΔημήτρηςΜ3 (01-09-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Εξαλλου τ'αμαξι δεν ειναι κοντραδικο και κακως χρησιμοποιειται ως τετοιο...

    Δεν ξέρω πως το χρησιμοποιείς εσύ Mike το δικό σου, εγώ πάντως το πρόγραμμα το έβαλα για να κοντράρω τον EVERGET στα ράουλα της λύπης

  6. The Following 5 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    A8hnaios (03-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), EVERGET (03-09-14), gant (03-09-14), nik200 (03-09-14)

  7. #4
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων

    Δεν ξέρω πως το χρησιμοποιείς εσύ Mike το δικό σου, εγώ πάντως το πρόγραμμα το έβαλα για να κοντράρω τον EVERGET στα ράουλα της λύπης
    Ναι ηταν κόντρα Ρώσικη ρουλέτα....

    Βασιλη πρέπει να βάλεις το πόρκε πάνω στα ράουλα να θαυμάσουμε καμπύλες..
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  8. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    doctore (03-09-14)

  9. #5
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι ηταν κόντρα Ρώσικη ρουλέτα....

    Βασιλη πρέπει να βάλεις το πόρκε πάνω στα ράουλα να θαυμάσουμε καμπύλες..
    Νάσο, κοιτάω τα δυναμόμετρα Ελλάδα και εξωτερικό, από πλευράς παροχής αέρα, και είναι για να παθαίνεις κατάθλιψη. Ειδικά για πισωμήχανα.

    Τώρα, για τη κόντρα που είχαμε η διαφορά των 6 ίππων που είχαμε
    ήταν λόγω ανεπαρκούς αερισμού. Με αυτό το ανεμιστηράκι για τα κουνούπια, δεν μπόρεσε να αποδώσει το πρόγραμμά μου. Η διαφορά που είχε το αυτοκίνητο μετά τα 180 km/h ήταν εντυπωσιακή.

    Με σωστό αερισμό η διαφορά θα ήταν πάνω από 10 άλογα συν 2 άλογα λόγω Phoenix goelb χαίρετε !!!


  10. The Following 11 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    A8hnaios (03-09-14), alexm (03-09-14), aristent (03-09-14), Bazil Van Sinner (03-09-14), BILL007 (03-09-14), chrisgiapz3 (03-09-14), EVERGET (03-09-14), nik200 (03-09-14), steliosm46 (03-09-14), VanVIC (03-09-14), Vasilis M3 (03-09-14)

  11. #6
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιατρε αν θελεις ποσταρησε εδω την καμπυλη να δω πως ειναι. Υπαρχει στο θρεντ με την ομαδικη δυναμομετρηση που ειχατε κανει? γιατι δεν θυμαμαι..

    παροχη αερα για κλαματα ε? οσο και δυνατο να ειναι το blower δεν μπορει να δωσει την παροχη που δινει στο δρομο λογικο..

    στο δρομο ομως υπαρχει και κοντρα στον αερα εκει αλλαζουν τα πραγματα, δεν ειναι και ιδιο το φορτιο.

  12. #7
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατρε αν θελεις ποσταρησε εδω την καμπυλη να δω πως ειναι. Υπαρχει στο θρεντ με την ομαδικη δυναμομετρηση που ειχατε κανει? γιατι δεν θυμαμαι..

    παροχη αερα για κλαματα ε? οσο και δυνατο να ειναι το blower δεν μπορει να δωσει την παροχη που δινει στο δρομο λογικο..

    στο δρομο ομως υπαρχει και κοντρα στον αερα εκει αλλαζουν τα πραγματα, δεν ειναι και ιδιο το φορτιο.
    υπαρχει τροπος να το αναπαραγεις σε κλειστο δωματιο με tunnel effect και πολυ μεγαλους σε παροχη ανεμιστηρες, αλλα ειναι πολυ ακριβο και δεν το κανει κανεις.....
    Εγω στο δικο μου δυναμομετρο το ειχα κανει και πετυχαινε effect 180 χιλιομετρων......
    Ακομα μεγαλυτερο προβλημα ειναι η απαγωγη της θερμοτητας απο αυτο το δωματιο φυσικα................. αυτο δεν μπορεσα να το πληρωσω και απλα μετα απο δυο πατηματα, στα πολυ δυνατα αυτοκινητα εφτανε θερμοκρασια χωρου (καλοκαιρι) τους 48 βαθμους, οποτε καναμε break για κανα διωρο με τις πορτες ανοιχτες.............
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη compactM3 : 03-09-14 στις 21:40

  13. The Following 3 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    A8hnaios (05-09-14), BILL007 (03-09-14), chrisgiapz3 (04-09-14)

  14. #8
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    υπαρχει τροπος να το αναπαραγεις σε κλειστο δωματιο με tunnel effect και πολυ μεγαλους σε παροχη ανεμιστηρες, αλλα ειναι πολυ ακριβο και δεν το κανει κανεις.....
    Εγω στο δικο μου δυναμομετρο το ειχα κανει και πετυχαινε effect 180 χιλιομετρων......
    Ακομα μεγαλυτερο προβλημα ειναι η απαγωγη της θερμοτητας απο αυτο το δωματιο φυσικα................. αυτο δεν μπορεσα να το πληρωσω και απλα μετα απο δυο πατηματα, στα πολυ δυνατα αυτοκινητα εφτανε θερμοκρασια χωρου (καλοκαιρι) τους 48 βαθμους, οποτε καναμε break για κανα διωρο με τις πορτες ανοιχτες.............
    Σωστος.

    αυτο μου ελεγε και εμενα ο ανθρωπος εκει που εκανα dyno οτι οταν ρυθμιζω ενα αυτοκινητο και γενικα κανω τετοιες δουλειες. μετα απο καποια πατηματα, ζεστενεται το δωματιο και πλεον το αφηνω, για οσο χρειαστει και κανω αλλες δουλειες.
    Ειναι λογικο

  15. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    υπαρχει τροπος να το αναπαραγεις σε κλειστο δωματιο με tunnel effect και πολυ μεγαλους σε παροχη ανεμιστηρες, αλλα ειναι πολυ ακριβο και δεν το κανει κανεις.....
    Εγω στο δικο μου δυναμομετρο το ειχα κανει και πετυχαινε effect 180 χιλιομετρων......
    Ακομα μεγαλυτερο προβλημα ειναι η απαγωγη της θερμοτητας απο αυτο το δωματιο φυσικα................. αυτο δεν μπορεσα να το πληρωσω και απλα μετα απο δυο πατηματα, στα πολυ δυνατα αυτοκινητα εφτανε θερμοκρασια χωρου (καλοκαιρι) τους 48 βαθμους, οποτε καναμε break για κανα διωρο με τις πορτες ανοιχτες.............
    Σε ποιά περιοχή είχες την εγκατάσταση;

  16. #10
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατρε αν θελεις ποσταρησε εδω την καμπυλη να δω πως ειναι. Υπαρχει στο θρεντ με την ομαδικη δυναμομετρηση που ειχατε κανει? γιατι δεν θυμαμαι..

    παροχη αερα για κλαματα ε? οσο και δυνατο να ειναι το blower δεν μπορει να δωσει την παροχη που δινει στο δρομο λογικο..

    στο δρομο ομως υπαρχει και κοντρα στον αερα εκει αλλαζουν τα πραγματα, δεν ειναι και ιδιο το φορτιο.

  17. The Following 3 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    A8hnaios (05-09-14), BILL007 (03-09-14), steliosm46 (03-09-14)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP